abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182225234
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring. Friendzone, move gemaakt, gefaald, jaar later lag ze toch in bed.
Dat toont juist aan dat de mythe van friendzone niet klopt hè.

Soms is iemand gewoon ergens niet aan toe.
pi_182225265
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat toont juist aan dat de mythe van friendzone niet klopt hè.

Soms is iemand gewoon ergens niet aan toe.
Omdat ik er 1 keer uit kwam bestaat het niet? :?
  zondag 30 september 2018 @ 13:14:43 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182225325
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat ik er 1 keer uit kwam bestaat het niet? :?
Friendszone is gewoon gelul van gastjes die geen vrouw kunnen krijgen en daarom een excuus nodig hebben in plaats van aan zichzelf te werken.
pi_182225326
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, op die manier. Maar doorgaans bedoelt men ermee: te laat je move gemaakt en daarom geen kans meer.
"Friendzone is een denkbeeldige ruimte waarin iemand zich bevindt die in romantisch of seksueel opzicht meer van een vriend of vriendin verwacht dan deze hem of haar kan of wil geven. De term wordt voornamelijk gebruikt met betrekking tot heteroseksuele relaties"

Niet naar hoe ik de term ken en het internet houdt ook dezelfde definitie aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182225367
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 13:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Friendszone is gewoon gelul van gastjes die geen vrouw kunnen krijgen en daarom een excuus nodig hebben in plaats van aan zichzelf te werken.
Nou en, dan bestaat het toch gewoon :')

Jullie zeggen altijd 'bestaat niet' om vervolgens een definitie te geven 8)7
pi_182225369
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 13:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Meestal hebben mannen die gefriendzoned zijn wel vrouwelijke vrienden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182226006
Lieverds jullie moeten het gewoon zoals mij doen. Gestudeerd, goeie baan, mooie appartement, 5 keer per week sporten, elke weekend vrijwilligerswerk doen. Dan glijden alle vrouwtjes zo van hun stoel en word je niet friendzoned.
pi_182226088
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:38 schreef Cruseder4 het volgende:
Lieverds jullie moeten het gewoon zoals mij doen. Gestudeerd, goeie baan, mooie appartement, 5 keer per week sporten, elke weekend vrijwilligerswerk doen. Dan glijden alle vrouwtjes zo van hun stoel en word je niet friendzoned.
:') Ja goeie tip 5 x sporten en vrijwilligerswerk in het weekend, als ik zo wanhopig word schiet me maar dood dan :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182226303
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:') Ja goeie tip 5 x sporten en vrijwilligerswerk in het weekend, als ik zo wanhopig word schiet me maar dood dan :7
Nouja is natuurlijk een keuze om de hele dag achter de computer te zitten of om je best te doen er goed uit te zien ;)

Overigens sport ik niet voor de vrouwen, ook doe ik het vrijwilligerswerk niet voor de vrouwen. Ik sport omdat ik me er lekker bij voel. Ik doe graag gekke shit als parachutespringen (afgelopen zomer gedaan) en mud runs (aankomende zaterdag weer één) en dat is gewoon beter als je geen vetjes aan je buik hebt hangen. Het vrijwilligerswerk doe ik omdat ik het leuk vind. Rij mee met de dierenambulance, hou van dieren en spendeer dus graag wat tijd aan vrijwilligerswerk :)
pi_182227183
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het idee van friendzone is toch dat je te lang hebt gewacht met je move maken en de vrouw in kwestie je daarom niet meer kan zien als een lid van het penisdragende deel van de maatschappij.

Ik zeg: als ze je seksueel interessant vinden is het nooit te laat en als ze dat niet vinden was eerder een move maken ook onsuccesvol geweest.

Hoogstens kun je een specifieke kans laten schieten, maar dat is weer iets totaal anders.
Exact. Vanuit mijn perspectief heeft iedere vriendin bij mij ooit in de friendzone gezeten. Gevoelens zijn allemaal heel erg fantastisch en prettig, maar laten we eerst maar eens proberen gewoon hele goede vrienden voor elkaar te zijn. Dan komt de rest later, of niet.
pi_182227581
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:38 schreef Cruseder4 het volgende:
Gestudeerd, goede baan, “zoals mij” :P
Sarcasme. Herken het.
pi_182227741
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:48 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Nouja is natuurlijk een keuze om de hele dag achter de computer te zitten of om je best te doen er goed uit te zien ;)

Overigens sport ik niet voor de vrouwen, ook doe ik het vrijwilligerswerk niet voor de vrouwen. Ik sport omdat ik me er lekker bij voel. Ik doe graag gekke shit als parachutespringen (afgelopen zomer gedaan) en mud runs (aankomende zaterdag weer één) en dat is gewoon beter als je geen vetjes aan je buik hebt hangen. Het vrijwilligerswerk doe ik omdat ik het leuk vind. Rij mee met de dierenambulance, hou van dieren en spendeer dus graag wat tijd aan vrijwilligerswerk :)
In mijn tijd ging je een GGZ instelling in, met dat modder kruipen :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 30 september 2018 @ 14:46:28 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182227932
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:48 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Je weet dat mudracing tegenwoordig niet meer "gekke shit" is, maar iets wat heel veel mensen doen?
pi_182228297
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het idee van friendzone is toch dat je te lang hebt gewacht met je move maken en de vrouw in kwestie je daarom niet meer kan zien als een lid van het penisdragende deel van de maatschappij.

Ik zeg: als ze je seksueel interessant vinden is het nooit te laat en als ze dat niet vinden was eerder een move maken ook onsuccesvol geweest.

Hoogstens kun je een specifieke kans laten schieten, maar dat is weer iets totaal anders.
Dit dus..

De friendshipzone wordt gebracht alsof de vrouw in kwestie de man achter de hand houdt voor het geval dat...
  zondag 30 september 2018 @ 15:00:36 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182228392
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou en, dan bestaat het toch gewoon :')

Jullie zeggen altijd 'bestaat niet' om vervolgens een definitie te geven 8)7
De benaming slaat nergens op, dan ben je gewoon niet leuk genoeg. Uiteindelijk heb je als man ook een keuze om wel/niet in zon positie te blijven zitten.

quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meestal hebben mannen die gefriendzoned zijn wel vrouwelijke vrienden.
Sommige mannen worden graag gebruikt voor dat soort zooi, prima toch iedere zijn ding.
pi_182228420
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je weet dat mudracing tegenwoordig niet meer "gekke shit" is, maar iets wat heel veel mensen doen?
Shit, dacht ik ook eens een keertje in mn leven edgy geweest te zijn ;(
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182228442
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit dus..

De friendshipzone wordt gebracht alsof de vrouw in kwestie de man achter de hand houdt voor het geval dat...
Mwoah, lijkt mij ook jouw interpretatie.
pi_182228455
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 15:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De benaming slaat nergens op, dan ben je gewoon niet leuk genoeg. Uiteindelijk heb je als man ook een keuze om wel/niet in zon positie te blijven zitten.
Benaming is hartstikke logisch.
pi_182228461
quote:
6s.gif Op zondag 30 september 2018 15:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Ja en? Het in die positie zitten heet nu eenmaal de friendzone :') Waarom is dat nou zo lastig?
pi_182228470
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah, lijkt mij ook jouw interpretatie.
:')
  zondag 30 september 2018 @ 15:05:29 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182228494
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:01 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Shit, dacht ik ook eens een keertje in mn leven edgy geweest te zijn ;(
Sorry, ook jij bent geen special snowflake
pi_182228560
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Friendzone is gewoon dat één van de twee meer wilt en de ander alleen vrienden wilt zijn. Het persoon dat meer wilt zit dan in de friendzone.

Het idee dat een vrouw zo een man achter de hand houdt ben ik nog nooit tegenkomen, de definitie van het woord friendzone gaat i.i.g. niet uit van aanvullende aannames.
pi_182228739
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 15:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry, ook jij bent geen special snowflake
Au Cue, van micro aggression tot full blown toxic feminity.

Kan een mod even een triggerwarning in de TT zetten ajb?

*snijdt in arm
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182229493
Fok man! Waarom vind ik mensen leuk, die mij niet zo leuk vinden.

En degene die mij leuk vinden, daar heb ik niets mee }:| :')
pi_182229514
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Fok man! Waarom vind ik mensen leuk, die mij niet zo leuk vinden.

En degene die mij leuk vinden, daar heb ik niets mee }:| :')
Ja ehh, friendzone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')