eiwitte zoveel per 100gr
maar mij vraag is je ziet ook koolhydraten 32gr per 100gr
waarvan 30gr suikers <--- is dit nou slecht voor je (teveel suikers) of maakt het niet uit ?
extra info:
1g vet: 9 KCal
1g alcohol: 7KCal
1g Koolhydraten: 4 KCal
1g Eiwit: 4 KCal
beter om die shit te skippen dan maar?
Groet Forum Admin
quote:jep klopt !..
Op donderdag 30 januari 2003 20:59 schreef ForumAdmin het volgende:
Direkt na je training whey eiwitten met dextrose en 45 tot 75 min daarna caseine eiwit met complexe koolhydraten.Groet Forum Admin
ehm doe maar 45 minuten tot een uur want dan begint de insuline spike al flink the crashen
in wat voor voeding moet ik daarvoor nemen? of zijn dat allemaal supplementen (iets waar ik niet aan doe) ??
quote:hahah hoezo doe je niet aan supplementen?
Op donderdag 30 januari 2003 21:19 schreef DAMH het volgende:
euhhhh en nu in nederlands ?in wat voor voeding moet ik daarvoor nemen? of zijn dat allemaal supplementen (iets waar ik niet aan doe) ??
hoelang ben je trouwens en hoe zwaar?
Als je echt advies www.dutchbodybuilding.com
na je training wil je zo snel mogelijk veel voedingsstoffen in je lichaam pompen..
Als je dan simpele suikers afneemt zorgt dit dat er veel suiker in je bloedbaan komt, hierdoor wordt insuline afgegeven zodat alles snel word opgenomen..
duidelijk?
drm word je van snoepen ook zo dik door de suikers..
quote:Als je niet aan supplementen doet zou ik na je training het volgende eten/drinken.
Op donderdag 30 januari 2003 21:19 schreef DAMH het volgende:
euhhhh en nu in nederlands ?in wat voor voeding moet ik daarvoor nemen? of zijn dat allemaal supplementen (iets waar ik niet aan doe) ??
-ranja of ander zoet sportdrankje(voor de snelle koolhydraten)
-banaan
En dan daarna eiwitten nemen. De eiwitten in kwark zijn trage-eiwitten. Maar zonder supplementen is het heel moeilijk om snelle eiwitten binnen te krijgen.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:41 schreef DjMark het volgende:[..]
Als je niet aan supplementen doet zou ik na je training het volgende eten/drinken.
-banaanEn dan daarna eiwitten nemen. De eiwitten in kwark zijn trage-eiwitten. Maar zonder supplementen is het heel moeilijk om snelle eiwitten binnen te krijgen.
natuurlijk niet gewoon wei eiwitten is geeneens echt supplement zit ook gewoon in melk ofzo en in kwark
verhouding in melk is 80 % caseinaat en 20 % whey dus..
quote:Klopt gedeeltelijk idd de ranja is een dextrose vervanger voor direkt na de trianing probeer hier dan whey eiwit bij te nemen dit kan gewoon zinder extra supps en wordt toch goed opgenomen (eigenschap van whey).
Op donderdag 30 januari 2003 22:41 schreef DjMark het volgende:
-banaanEn dan daarna eiwitten nemen. De eiwitten in kwark zijn trage-eiwitten. Maar zonder supplementen is het heel moeilijk om snelle eiwitten binnen te krijgen.
Kwark idd later nemen ca. 2 uur na je training dit zijn tragere opneembare eiwitten. Voor nog veel meer info kijk gerust hier eens rond :
http://forum.body-fitness.nl
Groet Forum Admin
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 23:36 schreef ForumAdmin het volgende:[..]
Klopt gedeeltelijk idd de ranja is een dextrose vervanger voor direkt na de trianing probeer hier dan whey eiwit bij te nemen dit kan gewoon zinder extra supps en wordt toch goed opgenomen (eigenschap van whey).
Kwark idd later nemen ca. 2 uur na je training dit zijn tragere opneembare eiwitten. Voor nog veel meer info kijk gerust hier eens rond :
http://forum.body-fitness.nlhe ken je dutchbodybuilding ook?
Groet Forum Admin
quote:Omdat in melk dus 80% caseinaat zit, gaat dit zich binden aan de 20% whey. Daardoor wordt de whey ook traag. Dit is ook de reden waarom je een whey-shake beter niet met melk kunt drinken.
Op donderdag 30 januari 2003 22:45 schreef masterblaster het volgende:natuurlijk niet gewoon wei eiwitten is geeneens echt supplement zit ook gewoon in melk ofzo en in kwark
verhouding in melk is 80 % caseinaat en 20 % whey dus
Bij mijn weten is er geen andere manier om snel eiwit binnen te krijgen dan een supplement.
quote:American Sports "Spierballen"
Op vrijdag 31 januari 2003 07:58 schreef DjMark het volgende:[..]
Omdat in melk dus 80% caseinaat zit, gaat dit zich binden aan de 20% whey. Daardoor wordt de whey ook traag. Dit is ook de reden waarom je een whey-shake beter niet met melk kunt drinken.
Bij mijn weten is er geen andere manier om snel eiwit binnen te krijgen dan een supplement.
ondersteunt spiergroei bij normale training
helpt afbraak van spieren remmen
biedt weiproteïne-aminozuren voor na het sporten
dient als vervanger voor milkshakes
geschikt voor fitnessers en jonge bodybuilders
.....Spierballen zijn aminozuurkettingen gemaakt uit weiproteine dat als het ware voorverteerd is. Dit betekent dat het lichaam deze aminozuren extra snel kan opnemen.
Deze aminozuren worden uitsluitend gebruik op momenten waar de opnamesnelheid belangrijk is, d.w.z. direct na je training. Hoe sneller aminozuren bij je spieren zijn, hoe sneller je spieren zich herstellen......
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 19:17 schreef Scighera het volgende:[..]
American Sports "Spierballen"
http://www.vitamins.nl/nl/products.htm?id=600030773
http://www.vitamins.nl/images/cert_spierballen_77789_k.gifondersteunt spiergroei bij normale training
helpt afbraak van spieren remmenach gewoon whey nemen joh dat is weggegooid geld
biedt weiproteïne-aminozuren voor na het sporten
dient als vervanger voor milkshakes
geschikt voor fitnessers en jonge bodybuilders.....Spierballen zijn aminozuurkettingen gemaakt uit weiproteine dat als het ware voorverteerd is. Dit betekent dat het lichaam deze aminozuren extra snel kan opnemen.
Deze aminozuren worden uitsluitend gebruik op momenten waar de opnamesnelheid belangrijk is, d.w.z. direct na je training. Hoe sneller aminozuren bij je spieren zijn, hoe sneller je spieren zich herstellen......
Een vriendin van mij wil een beetje gaan afvallen.... maar ik heb het idee dat het gewicht waarmee ze traint te hoog is.
Ik had een idee dat, vrouwen die wat gewicht wilen verliezen, beter iets konden doen van:
12 x laag gewicht
12 x iets meer gewicht
12 x nog iets meer
12 x nog een beetje meer
en dat je dus beter niet zoiets kan doen van
8 x laag gewicht
8 x iets meer gewicht
8 x nog iets meer
8 x maximaal gewicht
Op die manier ontwikkel je namelijk meer spieren.
Dat is mijn gedachte erover... maar ik ga pas weer donderdag fitnessen, dus daarom vraag ik het hier maar ff.
quote:Eerste proefles dus achter de rug. Instructeur schrijft nu speciaal aangepast cardio-fitness programmaatje voor mij die ik met een key aan alle apparatuur kan koppelen.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:08 schreef golfer het volgende:
Jullie zo geliefde sportmod moet er ook aan geloven gaan.
Op doktersadvies gaat hij dus aan zijn conditie werken om te herstellen van een burn-out.
a.s. maandagavond eerste proefles. Daarna wordt het waarschijnlijk, onder begeleiding, cardio-fitness voor mij.Conditie van 0,0 langzaam dus maar weer zien op te bouwen.
Vanwege mijn wat te hoge bloeddruk ontraadde de doktoren mij aan de krachttrainingen te gaan.Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
Ik kan in principe onbeperkt gaan fitnessen, maar hou het voorlopig maar even beperkt tot 2 a 3 keer per week een uurtje.
Eerst dus maar eens voorzichtig opbouwen.
quote:sinds wanneer is werken sport
Op maandag 3 februari 2003 22:51 schreef sizzler het volgende:
Als je wil afvallen moet je een duursport doen. Ik ken iemand die aan bodybuilding doet, na een jaar ertussenuit te zijn geweest. Hij had een behoorlijke pens en die wilde hij eraf trainen. Na drie maanden was hij al weer wat op niveau, maar toen hij een paar dagen vrijwilligerswerk deed (hele dag zweten, stellages bouwen, fusten sjouwen etc.) waren er vijf kilo af. Simpelweg omdat dat duursport is en geen conditie/krachtsport.
quote:Dan vind ik 12 herhalingen nog veel; 15 herhalingen minstens i.c.m. cardio training. Het voordeel van meer spiermassa opbouwen is wel dat je meer calorieen gaat verbranden (en dus je vetpercentage verlaagd)
Op maandag 3 februari 2003 22:47 schreef mrSolid het volgende:
Weet iemand wat een aan te raden schema is voor een jongedame?Een vriendin van mij wil een beetje gaan afvallen.... maar ik heb het idee dat het gewicht waarmee ze traint te hoog is.
Ik had een idee dat, vrouwen die wat gewicht wilen verliezen, beter iets konden doen van:
12 x laag gewicht
12 x iets meer gewicht
12 x nog iets meer
12 x nog een beetje meeren dat je dus beter niet zoiets kan doen van
8 x laag gewicht
8 x iets meer gewicht
8 x nog iets meer
8 x maximaal gewicht
Op die manier ontwikkel je namelijk meer spieren.Dat is mijn gedachte erover... maar ik ga pas weer donderdag fitnessen, dus daarom vraag ik het hier maar ff.
quote:Afvallen doe je niet met gewichten. Prioriteit 1 om af te vallen is een uitgebalanceerd voedingsbeleid in combinatie met vetverbrandende cardio.
.... Een vriendin van mij wil een beetje gaan afvallen.... maar ik heb het idee dat het gewicht waarmee ze traint te hoog is ....
quote:naja gaat niet zo supersnel maestro :S
Op dinsdag 4 februari 2003 09:15 schreef -Ma3stro- het volgende:
die 5 kilo is gewoon vocht en darminhoud... dat zit er ook na 2 dagen gewoon weer aan.
had ik dus met oud en nieuw had je wel gelezen op dbb d8 ik..
maar duurde dus wel even een tijdje..
quote:bij mij gaat dat serieus wel zo snel... kan over 2 dagen makkelijk 5 kilo minder wegen, en dan 2 dagen later weer 5 kilo meer. Maarja ik ben ook een typische endo.
Op dinsdag 4 februari 2003 21:41 schreef masterblaster het volgende:[..]
naja gaat niet zo supersnel maestro :S
had ik dus met oud en nieuw had je wel gelezen op dbb d8 ik..maar duurde dus wel even een tijdje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |