FF wat anders: Wat is de dossering eiwitpoeder die jullie andere krachttrainers nemen?
quote:Ligt eraan ..
Op dinsdag 21 januari 2003 19:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit ook op fitness, 2 keer in de week met 4 setjes van 10 herhalingen ongeveer. Maar hoe lang duurt het nu ongeveer voordat je ook leuk resultaat gaat zien?
Het is ook , imho, beter om met losse gewichten (dumbels) te trainen.. dit vereist wat meer controlle maar traint beter omdat andere spieren mee moeten helpen om de boel onder controlle te houden.
Als je Creatine wilt gebruiken . doe dat dan niet meteen maar ga eerst een jaar normaal trainen ..
Eet ongeveer 1 of 2 uur vantevoren en neem na iedere training een eiwit-shake en als je snel wilt aankomen ook een eiwit-shake voor je training.
Probeer je oefening niet afteraffelen door te smokkelen.
Dit is denk ik wel iets om mee te beginnen.. snel resultaat kan je niet verwachten .. maar het komt zeker .. bij de een wat sneller dan bij de ander..
Bij mij duurde het zeker 2 jaar .. maar ik woog voor het trainen ook maar een schamele 55kg .. en nu 70 ![]()
Suc6
quote:Het volume van 1kg spier is inderdaad kleiner dan 1kg vet, iets in van 25% meen ik mij te herinneren. Waarschijnlijk bedoelt Goldielox dat hij wat slanker wil ogen, maar niet perse lichter wilt wegen, dan kan hij dus best aan krachttraining doen.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:52 schreef frenkieboy het volgende:
Goldielox, ik denk meer cardio. Spieren wegen meer dan vet heb ik me ooit eens laten vertellen dus extra krachttraining zal je niet helpen denk ik.FF wat anders: Wat is de dossering eiwitpoeder die jullie andere krachttrainers nemen?
Eiwitpoeder: hardcore krachttraining 2 tot max. 3 gram per kilo lichaamsgewicht per dag innemen aan eiwitten, normale training1,5 tot 2gram/kg-dag. Dus probeer te schatten hoeveel je naar binnen krijgt op een dag, gemiddeld is dat 100-120gram per dag en dat aanvullen met Proteinepoeder. Niet meer dan 30gram per keer aan poeder innemen want meer kan je lichaam niet verwerken.
-edit- Eiwit inname 45-60 minuten na de training, snelle suikers en koolhydraten direct na de training(banaan, honing...)
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana op 21-01-2003 20:14]
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit ook op fitness, 2 keer in de week met 4 setjes van 10 herhalingen ongeveer. Maar hoe lang duurt het nu ongeveer voordat je ook leuk resultaat gaat zien?
quote:Dat heb je ook vast niet met alleen een bordje Brinta gedaan... dik 20 kilo in 10 maanden...
Op dinsdag 21 januari 2003 20:11 schreef -Ma3stro- het volgende:
train zelf pas sinds vorig jaar maart, dus pas 10 maanden. Maar vanaf et begin al erg serieus. Ben vanaf 72 naar 93/94 gegaan. Met een ietwat hoger vet% (2 procent hoger denk). Men armen zijn van 32 cm naar +- 40 gegaan, met pomp iets hoger. Benen zijn nu rond de 68 cm, 4 maanden geleden nog 58ben 1,85
quote:neem zelf meer dan 3 gram/kg aan eiwitten. zit meestal rond de 4, merk dat dat voor mij stukken beter werkt dan 2 of 3.
Op dinsdag 21 januari 2003 20:09 schreef Tony_Montana het volgende:[..]
Eiwitpoeder: hardcore krachttraining 2 tot max. 3 gram per kilo lichaamsgewicht per dag innemen aan eiwitten, normale training1,5 tot 2gram/kg-dag. Dus probeer te schatten hoeveel je naar binnen krijgt op een dag, gemiddeld is dat 100-120gram per dag en dat aanvullen met Proteinepoeder. Niet meer dan 30gram per keer aan poeder innemen want meer kan je lichaam niet verwerken.
-edit- Eiwit inname 45-60 minuten na de training, snelle suikers en koolhydraten direct na de training(banaan, honing...)
Tis ook verstandig om meteen na et trainen eiwitten te nemen samen met snelle suikers. Zelf bestaat mijn post workout shake uit 75 gram dextrose, 40 gram whey, 5 gram glutamine.
quote:niet alleen met brinta nee... sterker nog geen brinta
Op dinsdag 21 januari 2003 20:29 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Dat heb je ook vast niet met alleen een bordje Brinta gedaan... dik 20 kilo in 10 maanden...
.
quote:Hmm .. als je iedere dag volop veel push-ups doet (en dan heb ik het niet over 20 of 30x ) dan heb je niet echt een sportschool nodig ... let er wel op dat je je benen en je rug ook meetellen .. en dat redt je denk ik niet met alleen push-ups .. het is ook niet mooi.. stevige borstspieren maar geen wasboordje en smalle benen ... .. ja ik bedoel je moet het zelf weten .. maar als ik jou was had ik heel me lichaam getrained
Op dinsdag 21 januari 2003 20:28 schreef Roellio het volgende:
Als ik nou alleen m'n borst wil trainen, is het dan voldoende om elke dag te gaan opdrukken. Of moet er dan echt een sportschool aan te pas gaan komen?
mijn opwarming op de Sportschool is eerst 10 minuten fietsen en daarna een zooitje pushups .. om alle spieren goed wakker te schudden
.. wat ook belangrijk is .. als je kracht training doet .. strekken na iedere training .. sommige doen het zelfs na iedere oefening die ze doen. maar het is zeer belangrijk en stimulerend voor de groei van je spieren ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Solid_Seal op 21-01-2003 20:40]
quote:Tijdens mijn werk belast ik m'n biceps, triceps, onderarmen en spieren bij m'n schouderbladen heel veel. Die groeien dus ook wel, alleen die borstspieren daar is geen beweging in te krijgen. Nou ja, ik zal me er eens toe zetten. Bedank voor de info.
Op dinsdag 21 januari 2003 20:37 schreef Solid_Seal het volgende:[..]
Hmm .. als je iedere dag volop veel push-ups doet (en dan heb ik het niet over 20 of 30x ) dan heb je niet echt een sportschool nodig ... let er wel op dat je je benen en je rug ook meetellen .. en dat redt je denk ik niet met alleen push-ups ..
mijn opwarming op de Sportschool is eerst 10 minuten fietsen en daarna een zooitje pushups .. om alle spieren goed wakker te schudden
.. wat ook belangrijk is .. als je kracht training doet .. strekken na iedere training .. sommige doen het zelfs na iedere oefening die ze doen. maar het is zeer belangrijk en stimulerend voor de groei van je spieren
quote:belasten betekend niet meteen groei, kijk maar naar de benen van maraton lopers bijvoorbeeld.
Op dinsdag 21 januari 2003 20:41 schreef Roellio het volgende:[..]
Tijdens mijn werk belast ik m'n biceps, triceps, onderarmen en spieren bij m'n schouderbladen heel veel. Die groeien dus ook wel, alleen die borstspieren daar is geen beweging in te krijgen. Nou ja, ik zal me er eens toe zetten. Bedank voor de info.
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:41 schreef Roellio het volgende:[..]
Tijdens mijn werk belast ik m'n biceps, triceps, onderarmen en spieren bij m'n schouderbladen heel veel. Die groeien dus ook wel, alleen die borstspieren daar is geen beweging in te krijgen. Nou ja, ik zal me er eens toe zetten. Bedank voor de info.
Wat voor werk doe je?? als ik vragen mag??
Want als je bijv. verhuizer bent, dan groei je niet echt maar je wordt wel steed sterker.. ook niet altijd .. maar het helpt .. maar kracht zit niet alleen in de spieren .. het heeft ook iets te maken met controle en de manier waarop je iets doet ..
En idd wat ma3stro zegt: belasten betekend geen groei.
quote:Ik ben vuilniszakken in de vuilnisauto gooier
Op dinsdag 21 januari 2003 21:33 schreef Solid_Seal het volgende:[..]
Wat voor werk doe je?? als ik vragen mag??
Want als je bijv. verhuizer bent, dan groei je niet echt maar je wordt wel steed sterker.. ook niet altijd .. maar het helpt .. maar kracht zit niet alleen in de spieren .. het heeft ook iets te maken met controle en de manier waarop je iets doet ..
En idd wat ma3stro zegt: belasten betekend geen groei.
quote:Is dus idd heel veel schouder , biceps en rug bewegingen
Op woensdag 22 januari 2003 15:54 schreef Roellio het volgende:[..]
Ik ben vuilniszakken in de vuilnisauto gooier
Toch zo rond de 15.000 kilo elke dag.
Ga ens voor de verandering een beetje opdrukken ..
en verdelen over de hele dag .. zo'n 20 á 30 per keer
Maar nu heb ik een vraagje: Vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met STACK. en zo ja hoeveel kg VET, men is afgevallen en of het nog nadelige gevolgen heeft gehad met de spier opbouw/ of misschien wel erger afbraak...
Zelf wil ik nog een stuk droger worden en zit te tweifelen om de hulp in te roepen van dit supplement.
Zit dus niet te wachten op moraal ridders die meteen beginnen te blerren dat je alleen moet afvallen door minder te eten.
Maar ben opzoek naar ervaringen!!!!!
Uiteraard in combinatie met een cutting dieet en vetverbrandende cardio.
Groet Perry
quote:Werkt vooral op je gemoedstoestand goed te gebruiken tegen winter depressies.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:09 schreef westlan het volgende:
.... Ik heb gelezen dat Sint Janskruid een positieve effect heeft op spiergroei bij gewichtstraining. Is er iemand die ervaring heeft met Sint Janskruid? Zo ja, wat was het effect, wat voor merk heb je gebruikt en hoeveel mg?Alvast bedankt! ....
Zou er evt. tryptofaan (aminozuur) bij nemen voor de ontspanning, aangezien sint janskruid zo'n energiek effect heeft heb je tryptofaan nodig om "af te koelen" anders kom je slecht in slaap 's avonds.
Groet Perry
quote:Uiteraard het snoepen laten vallen daar dit allemaal 'lege' calorieen zijn.
Op zaterdag 18 januari 2003 13:09 schreef Marjan1985 het volgende:
.... nu ben ik al 8 kilo kwijt wat wel erg goed is gegaan....alleen wil ik in totaal 20 kilo kwijtraken(nu dus nog 12 kilo)...voor de zomervakantie dus heb er nog zo'n 5 maanden de tijd voor .... Zal dit denk je lukken als ik gewoon normaal eet en niet meer snoep??? ik zat namelijk op overgewicht...nu nog een klein beetje maar ik ben zelf erg groot (1.86) en stevig gebouwd....
hebben jullie nog andere ideeen om ' Gezond' af te vallen?? ik wil niet aan afslankpillen of dat soort rotzooi beginnen ....
Reken eens uit wat je normaal aan calorieen binnenkrijgt als je bij deze hoeveelheid (bv 2000 kcal per dag) niet afvalt maar ook niet zwaarder wordt is dit dus je dagelijks benodigde hoevellheid.
Door er nu ca 150 kcal af te halen ga je afvallen hou dit vol totdat je weer stil staat enz. enz. tot aan een verantwoord minimum.
Uiteraard in combinatie met lichaamsbeweging en dan vooral vetverbrandende cardio.
Groet Perry
quote:Klopt niet lichaam neemt op wat het nodig heeft per keer ;
Op dinsdag 21 januari 2003 20:09 schreef Tony_Montana het volgende:
.... Niet meer dan 30gram per keer aan poeder innemen want meer kan je lichaam niet verwerken.
Eiwit inname 45-60 minuten na de training, snelle suikers en koolhydraten direct na de training(banaan, honing...) ....
Whey wordt snel en zga helemaal opgenomen, het is zeker niet beter dan casseine tijdens de dag, integendeel casseine en andere eiwitten zijn stukken beter als het aankomt op spieropbouw.
Ze oxideren minder snel, ze zijn langer beschikbaar voor spieropbouw en hebben een tragere opname wat nodig is voor langere periodes zoals nacht en tussen maaltijden.
Dus na de training direkt (0-30min) dextrose met whey eiwit en later (2-3 uur) Casseine met complexere koolhydraten.
Groet Perry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |