abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7620419
Vorig topic:
Bodybuilding/Fitness [centraal topic]

'k herhaal m'n vraag nog maar even. Ik heb net afscheid genomen van m'n sportschool in Hilversum.
Ik zoek nog een fitnesstudio in het centrum van Amsterdam. Iemand tips?

maandag 30 december 2002 @ 17:28:17 #2
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_7620612
Ben je nog student????? Zo ja, dan is mijn tip het USC aan de boelenlaan. Echt super goedkoop, goedkoper vind je niet, 102 euro voor een heel jaar onbeperkt. En hebben echt gigantisch veel oefeningen. Ben al in veel sportscholen geweest hier in nederland en in het buitenland, maar nog nergens zoveel gevarieerd materiaal gezien (en veel ijzer :-) )
pi_7620642
Idd ik fitness er nu ook een maandje of 2, maar het is echt een zwaar relaxte tent!
Hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid
pi_7620643
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:28 schreef bigwig het volgende:
Ben je nog student????? Zo ja, dan is mijn tip het USC aan de boelenlaan. Echt super goedkoop, goedkoper vind je niet, 102 euro voor een heel jaar onbeperkt. En hebben echt gigantisch veel oefeningen. Ben al in veel sportscholen geweest hier in nederland en in het buitenland, maar nog nergens zoveel gevarieerd materiaal gezien (en veel ijzer :-) )
Hee kennen we elkaar misschien?
pi_7620675
Ja de Boelelaan, daar studeer ik. Is dat het fitnesscentrum van de VU, bij Uilenstede??
  maandag 30 december 2002 @ 17:35:36 #6
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_7620738
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:30 schreef xman het volgende:

[..]

Hee kennen we elkaar misschien?

Zou heel goed kunnen hoor, dat je me kent. Afgelopen tijd niet meer zo vaak geweest (maar train ook bij 2 sportscholen, waarvan ik bij die andere me eigen sleutel heb en zit ook dichter bij). Maar in het nieuwe jaar ben ik zeker weer een aantal dagen per week te vinden bij het USC.
  maandag 30 december 2002 @ 17:37:19 #7
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_7620765
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:32 schreef Fulton het volgende:
Ja de Boelelaan, daar studeer ik. Is dat het fitnesscentrum van de VU, bij Uilenstede??
Ehhhh volgens mij wel.... USC is dacht ik een begrip onder de amsterdamse studenten toch???
pi_7620841
ik studeer pas een paar maanden in A'dam
pi_7621967
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:32 schreef Fulton het volgende:
Fitnesscentrum van de VU is bij Uilenstede, maar het USC is iets anders. Dat is namelijk van de UvA en zit op de Boelelaan (een stukje verderop van de VU).

Je kan ook nog naar Special Sports (bij Escapade, bij mij achter de deur) gaan of All Sports bij de Sportlaan. Voordeel: heel veel mooie spullen en je ligt naast Gerard Joling en Vanessa.
Nadeel: kost 75 euro in de maand voor onbeperkt sporten.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7622036
ah, van de UvA, dus daarom wou je me daar niet hebben
pi_7622125
wie heeft er nou weer [centraal] voorgezet
ik dacht dat wel afgelopen zou zijn
pi_7622483
quote:
Op maandag 30 december 2002 18:39 schreef Fulton het volgende:
ah, van de UvA, dus daarom wou je me daar niet hebben
Ze laten je niet eens binnen daar .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7623376
ik studeer aan de VU en sport bij het USC van de Uva, dat boeit geen reet aangezien er ook studenten van de HVA komen enzo.

zolang je maar een studentenkaart hebt.

Hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid
  maandag 30 december 2002 @ 22:04:33 #14
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_7626589
quote:
Op maandag 30 december 2002 19:35 schreef Diepvrieskip het volgende:
ik studeer aan de VU en sport bij het USC van de Uva, dat boeit geen reet aangezien er ook studenten van de HVA komen enzo.

zolang je maar een studentenkaart hebt.

Ik studeer niet eens in Amsterdam (maar rotterdam.....), hahahaha, en sport bij het USC. Maakt echt niets uit
pi_7644531
als ik nou eindelijk een huis heb in adam ben ik van plan om daar ook te gaan trainen.
  woensdag 1 januari 2003 @ 23:00:34 #16
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_7657706
quote:
Geplaatst door Napalm op zaterdag 28 december 2002 Schreef:
Vanmorgen neergevallen na het fitnessen
De afloop:
Naar de dokter geweest. Hij vond het niet zo bijzonder, keek wat in het rapport van de sporttest van 6 maanden geleden en vond het goede waarden. Als het vaker voorkomt moet ik maar terugkomen, actie nu was niet nodig..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 2 januari 2003 @ 02:08:49 #17
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_7660289
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 23:00 schreef Napalm het volgende:

[..]

De afloop:
Naar de dokter geweest. Hij vond het niet zo bijzonder, keek wat in het rapport van de sporttest van 6 maanden geleden en vond het goede waarden. Als het vaker voorkomt moet ik maar terugkomen, actie nu was niet nodig..

Ik zou me niet echt relaxt voelen als ik iets dergelijks meemaakte, je kan je eigen lichaam niet eens vertrouwen nu, straks lig je weer voor pampus. Komende tijd maar wat rustiger minder lang trainen denk ik zo.
Me, I always tell the truth--even when I lie.
  donderdag 2 januari 2003 @ 11:22:31 #18
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_7662409
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 02:08 schreef Tony_Montana het volgende:
Ik zou me niet echt relaxt voelen als ik iets dergelijks meemaakte, je kan je eigen lichaam niet eens vertrouwen nu, straks lig je weer voor pampus. Komende tijd maar wat rustiger minder lang trainen denk ik zo.
Ik had maandag alweer getrained maar erg rustig, nergens last van.
Ik ga morgenmiddag weer en dan ga ik gewoon weer 100%. Kijken of het nog een keer gebeurd, zo niet dan probeer ik het maar te vergeten. Mocht ik na morgenmiddag niet meer posten dan weten jullie meteen de reden.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_7694688
Och heb ik al vaak gezien! als je echt hardcore traint komt overgeven of flauwvallen nog wel eens voor.

niks om je druk over te maken!!!

Life Suxx and Then u Die!
pi_7698834
jah moet meestal ook effe een paar sec zitten als ik er een zwaar setje squatten of leg pressen op heb zitten.
pi_7712357
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 01:58 schreef -Ma3stro- het volgende:
jah moet meestal ook effe een paar sec zitten als ik er een zwaar setje squatten of leg pressen op heb zitten.
hmmmm... een minuutje is dan zeker een beetje veel?
pi_7712493
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:09 schreef frenkieboy het volgende:

hmmmm... een minuutje is dan zeker een beetje veel?

ach, ik ben ook wel eens een keer flink beroerd geweest na de been-training.
Moet je wel mee oppassen natuurlijk, maar niet echt iets om je heel erg zorgen over te maken. Je benen is natuurlijk wel de helft van je lichaam, en dat is een veel groter gebied dan je armen of je schouders. Dus het is logisch denk ik dat je lichaam zich meer voor moet inspannen.
pi_7712525
Weet iemand oefeningen die je gewoon thuis kan doen om buik/borst spieren op te bouwen zonder af tevallen (wel bij buik) ?? :S
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_7715769
dat laatste kan zoiezo niet. vet verbrand je over je gehele lichaam, en iet lokaal. wat betreft borst en buik.. sja opdrukken en sit ups.
pi_7718681
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:17 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand oefeningen die je gewoon thuis kan doen om buik/borst spieren op te bouwen zonder af tevallen (wel bij buik) ?? :S
Echt gericht lokaal afvallen kan neit maar je kunt situps doen voor je buikspieren en opdrukken voor je borstspieren, probeer je dan vooral op je borstspieren te concentreren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')