'k herhaal m'n vraag nog maar even. Ik heb net afscheid genomen van m'n sportschool in Hilversum.
Ik zoek nog een fitnesstudio in het centrum van Amsterdam. Iemand tips?
quote:Hee kennen we elkaar misschien?
Op maandag 30 december 2002 17:28 schreef bigwig het volgende:
Ben je nog student????? Zo ja, dan is mijn tip het USC aan de boelenlaan. Echt super goedkoop, goedkoper vind je niet, 102 euro voor een heel jaar onbeperkt. En hebben echt gigantisch veel oefeningen. Ben al in veel sportscholen geweest hier in nederland en in het buitenland, maar nog nergens zoveel gevarieerd materiaal gezien (en veel ijzer :-) )
quote:Zou heel goed kunnen hoor, dat je me kent. Afgelopen tijd niet meer zo vaak geweest (maar train ook bij 2 sportscholen, waarvan ik bij die andere me eigen sleutel heb en zit ook dichter bij). Maar in het nieuwe jaar ben ik zeker weer een aantal dagen per week te vinden bij het USC.
Op maandag 30 december 2002 17:30 schreef xman het volgende:[..]
Hee kennen we elkaar misschien?
quote:Ehhhh volgens mij wel.... USC is dacht ik een begrip onder de amsterdamse studenten toch???
Op maandag 30 december 2002 17:32 schreef Fulton het volgende:
Ja de Boelelaan, daar studeer ik. Is dat het fitnesscentrum van de VU, bij Uilenstede??
quote:Fitnesscentrum van de VU is bij Uilenstede, maar het USC is iets anders. Dat is namelijk van de UvA en zit op de Boelelaan (een stukje verderop van de VU).
Op maandag 30 december 2002 17:32 schreef Fulton het volgende:
Ja de Boelelaan, daar studeer ik. Is dat het fitnesscentrum van de VU, bij Uilenstede??
Je kan ook nog naar Special Sports (bij Escapade, bij mij achter de deur) gaan of All Sports bij de Sportlaan. Voordeel: heel veel mooie spullen en je ligt naast Gerard Joling en Vanessa.
Nadeel: kost 75 euro in de maand voor onbeperkt sporten.
quote:Ze laten je niet eens binnen daar
Op maandag 30 december 2002 18:39 schreef Fulton het volgende:
ah, van de UvA, dus daarom wou je me daar niet hebben
zolang je maar een studentenkaart hebt.
quote:Ik studeer niet eens in Amsterdam (maar rotterdam.....), hahahaha, en sport bij het USC. Maakt echt niets uit
Op maandag 30 december 2002 19:35 schreef Diepvrieskip het volgende:
ik studeer aan de VU en sport bij het USC van de Uva, dat boeit geen reet aangezien er ook studenten van de HVA komen enzo.zolang je maar een studentenkaart hebt.
quote:De afloop:
Geplaatst door Napalm op zaterdag 28 december 2002 Schreef:
Vanmorgen neergevallen na het fitnessen
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 23:00 schreef Napalm het volgende:[..]
De afloop:
Naar de dokter geweest. Hij vond het niet zo bijzonder, keek wat in het rapport van de sporttest van 6 maanden geleden en vond het goede waarden. Als het vaker voorkomt moet ik maar terugkomen, actie nu was niet nodig..
quote:Ik had maandag alweer getrained maar erg rustig, nergens last van.
Op donderdag 2 januari 2003 02:08 schreef Tony_Montana het volgende:Ik zou me niet echt relaxt voelen als ik iets dergelijks meemaakte, je kan je eigen lichaam niet eens vertrouwen nu, straks lig je weer voor pampus. Komende tijd maar wat rustiger minder lang trainen denk ik zo.
niks om je druk over te maken!!!
quote:hmmmm... een minuutje is dan zeker een beetje veel?
Op zaterdag 4 januari 2003 01:58 schreef -Ma3stro- het volgende:
jah moet meestal ook effe een paar sec zitten als ik er een zwaar setje squatten of leg pressen op heb zitten.
quote:ach, ik ben ook wel eens een keer flink beroerd geweest na de been-training.
Op zondag 5 januari 2003 00:09 schreef frenkieboy het volgende:hmmmm... een minuutje is dan zeker een beetje veel?
quote:Echt gericht lokaal afvallen kan neit maar je kunt situps doen voor je buikspieren en opdrukken voor je borstspieren, probeer je dan vooral op je borstspieren te concentreren.
Op zondag 5 januari 2003 00:17 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand oefeningen die je gewoon thuis kan doen om buik/borst spieren op te bouwen zonder af tevallen (wel bij buik) ?? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |