abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7620342
Ik ben op zoek naar het liedje/riedeltje wat telkens in american beauty terug komt... Is het een bestaand liedje of is t gewoon een melodietje?

En ben op zoek naar het stukje tekst wat de buurjongen aan Jane vertelt als hij haar de video met de 'vliegende'plastic tas laat zien. Prachtige scene...

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_7620366
jaja, die muziek, iets met de titel 'any other name' ofzo, maar van wie weet ik niet meer precies...
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  maandag 30 december 2002 @ 17:19:27 #3
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_7620449
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_7620455
Jakatta - American Dream

edit

of zit ik er bruut naast?

maandag 30 december 2002 @ 17:33:43 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_7620707
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:19 schreef thepheaz het volgende:
Jakatta - American Dream

edit

of zit ik er bruut naast?

dat is een band die een sample uit american beauty gebruikt, maar dat is nie het origineel.

Ik denk dattie deze zoekt:
American Beauty - Plastic Bag Theme.mp3

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_7620729
ik denk dat het Thomas Newman is met Any Other Name. En bedoel je eigenlijk een andere, luister deze ook eens, zit ook in American Beauty en is prachtig!
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_7621014
ik dacht ook Jakatta maar dat kan natuurlijk een soort cover geweest zijn van de band zelf ... maar ik vind de Theme wel ontzettend goed klinken...
heb btw gister nog eens american beauty gezien op BBC ... god die film blijft goed ... gewoon een Top-film
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7621087
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:52 schreef Bulls-Ass het volgende:
ik dacht ook Jakatta maar dat kan natuurlijk een soort cover geweest zijn van de band zelf ... maar ik vind de Theme wel ontzettend goed klinken...
heb btw gister nog eens american beauty gezien op BBC ... god die film blijft goed ... gewoon een Top-film
daarom dacht ik er ook weer aan....hij is inderdaad erg goed...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_7660561
quote:
Op maandag 30 december 2002 17:52 schreef Bulls-Ass het volgende:
ik dacht ook Jakatta maar dat kan natuurlijk een soort cover geweest zijn van de band zelf
De in de film gebruikte muziek is inderdaad van Thomas Newman.

De vergissing rond de cover van Jakatta wordt ook in het grote topic van American Beauty behandeld.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')