He bah, scheef bekkie en een kop de meestal op onweer staat. Wordt je lelijk van hoor als je zo een sjagrijn bent.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brenda is een eindbaas!![]()
![]()
En nog eens leuk om te zien ook...
quote:
Hij heeft hem terug, maar heeft het nog niet bekeken op de laptop.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:18 schreef chufi het volgende:
Is Brandon nu wel zn SD-kaartje kwijt? Of hoe zit dat ?
Nichtje van Joa gaat euthanasie plegen.Daarom mocht Joa niet bij het feestje van Gerrit zitten van John.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:20 schreef UtoStreamer het volgende:
wat was er nu met nichtje van joa ? had john die zitten beledigen ?
Maar waarom passen ze niet op hun eigen spullen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft hem terug, maar heeft het nog niet bekeken op de laptop.
Precies. Mirjam. Dus het zou me niet verbazen dat die inderdaad gratis gekapt wordt door Brenda.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh das die troela .. die ook
bij di avond rondjes rennen komt
en bij mee eten ..Kriss
Leuk om te zien met haar dikke stalpoten en oude verlepte kopquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brenda is een eindbaas!![]()
![]()
En nog eens leuk om te zien ook...
Volgens Joa loopt ze als een bad eendquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om te zien met haar dikke stalpoten en oude verlepte kop
Der zit lak nog smak aan dat mens, ze waggelt ook nog eens als ze loopt,
Vind het de grootste aso die daar rond loopt met haar taalgebruik,
Ze is de naam van een vrouw niet eens waardig.
Gisteren was ook leuk,hadden er 2 personen dixies besteld bij 2 verschillende bedrijven.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:23 schreef Stray_cat het volgende:
Handig dat er zoveel mensen bezig zijn met de markt, lekker langs elkaar heen
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
HEY!!!!!!!
ff dimmeh he
tegen Adrian
dent dr o hoor
of mot je aankomnde nacht een adder in je slaapzak
Lijkt me gaaf 'n pofadder, wil haar wel eens horen gillenquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
HEY!!!!!!!
ff dimmeh he
tegen Adrian
dent dr o hoor
of mot je aankomnde nacht een adder in je slaapzak
Adriaan heeft haar vorige week al gevraagd om meer te helpen omdat hij het nog nooit had gedaan. Iets organiseren. En Hiske heeft er dus geen bal mee gedaan met die vraagquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:24 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ik heb nog nooooooooooooit zoiets zo georganiseerd. Hiske
Ik ook niet, zegt Adriaan
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren was ook leuk,hadden er 2 personen dixies besteld bij 2 verschillende bedrijven.
En nu 1 voor 12 begint de paniekquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Adriaan heeft haar vorige week al gevraagd om meer te helpen omdat hij het nog nooit had gedaan. Iets organiseren. En Hiske heeft er dus geen bal mee gedaan met die vraag
Klopt jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
John heeft van de week alle verzonden mails verwijderd
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
ah, heftig, txquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nichtje van Joa gaat euthanasie plegen.Daarom mocht Joa niet bij het feestje van Gerrit zitten van John.
quote:
Zwemt gelijk weer terug.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:28 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Lukt niet. Dat zaad kan in eens lopen.....weglopen
Dat wil niemand want "mijn connecties"quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat heb je als de e-mails niet uit print een adressen bestand bij houdt voor de administratie, moet je een klantenbestand gaan opzetten. Telefoonlijsten maken. Ze doen maar wat daar
Logisch ook wel, ze weten echt niet waar ze aan toe zijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:31 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Logisch ook wel, ze weten echt niet waar ze aan toe zijn.
Wel? niet? Wanneer? Hoe? Help we verzuipen ondertussen
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:32 schreef BirdsEyeView het volgende:
Wss 400 kaarten verkocht denkt Hiske.
Hoorde ik dat goed ?
Yepquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:32 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hoorde ik dat goed ?
Zo dan, dat is heel wat.quote:
Ja. Ik snap alleen dat waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:32 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hoorde ik dat goed ?
Ramptoeristenquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:32 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hoorde ik dat goed ?
Klopt... Zojuist gekeken...quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:32 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hoorde ik dat goed ?
Dat snap ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja. Ik snap alleen dat waarschijnlijk niet.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:33 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook niet.
Mijn geluid stond vrij zacht. Dus mss zei ze geen wss maar dacht ik het te horen.
Meld je aan als standhouder.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zijn er nog vrijkaartjes te winnen ergens
fff aanwaaieh in CRailo zondag niks te doen
Net geteld. Er zijn 407 kaarten verkocht (als de website kloptquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:33 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook niet.
Mijn geluid stond vrij zacht. Dus mss zei ze geen wss maar dacht ik het te horen.
U is een topper.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Net geteld. Er zijn 407 kaarten verkocht (als de website klopt)
inkoop 5 euro.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
25¤ gaat de kalender kosten
En die raakt ze allemaal kwijt op de markt
Ik kan het nu niet meer aanzien, wat een zooitje daar.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:36 schreef Zeyina het volgende:
Lollll. Brandon zat net zijn SD kaartje te bekijken op de laptop.
Zoekt nu weer bij de laptop, want hij is zijn SD kaartje kwijt
Ze staat wel bij een dikke pijp.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:35 schreef cobain1994 het volgende:
Hee a hola geef mij maar een fles cola..
[ afbeelding ]
Dan doet ze dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:37 schreef Stray_cat het volgende:
His gaat de volgende markt niet organiseren met deze groep.
En het was zo`n belangrijk kaartje toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:36 schreef Zeyina het volgende:
Lollll. Brandon zat net zijn SD kaartje te bekijken op de laptop.
Zoekt nu weer bij de laptop, want hij is zijn SD kaartje kwijt
jahquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En het was zo`n belangrijk kaartje toch?
brenda zal die markt een zorg zijn, zeker nu ze chef rondleiding isquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
A3 mag niet harop praten van Brenda.
A3: ik mag toch wel wat zeggen.
Brenda: ik heb een klant[ afbeelding ]
Wat een kutwaaifquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bRenda spreekt Adrian aan
of ie andere houding wil doen
dr is een klant in de salon
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mensen aansturen, zware taak hoor.
Ohhhhh en nu zegt Brandon dat hij hem niet heeft en dat Gerrit hem dus kwijt heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En het was zo`n belangrijk kaartje toch?
Gaat niet helemaal lekker dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:39 schreef chufi het volgende:
Wie doet de webshop nu? Er staat opeens een vaag evenement op gepland voor 9 oktober denk ik maar op eventbrite is het 9 november ...
https://www.contactmetutopia.nl/evenementen/schooltopia/
9 oktober is er een lezing van Steven Vromman. (Ik heb nog niet op website gekeken)quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:39 schreef chufi het volgende:
Wie doet de webshop nu? Er staat opeens een vaag evenement op gepland voor 9 oktober denk ik maar op eventbrite is het 9 november ...
Das toch gewoon dat fitopia meisje dat er altijd is zelfs zonder Wyattquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:39 schreef chufi het volgende:
Miriam?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch gewoon dat fitopia meisje dat er altijd is zelfs zonder Wyatt
je vergeet.. hetquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
kapsalon keuken kantoortuin karaven
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch gewoon dat fitopia meisje dat er altijd is zelfs zonder Wyatt
shooltopia staat er ook gewoonquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
9 oktober is er een lezing van Steven Vromman. (Ik heb nog niet op website gekeken)
Geen mysterie. Brandon had hem daarnet gewoon zelfquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:42 schreef cobain1994 het volgende:
Het mysterie van het SD kaartje..
tuurlijk stil zijn. In een kapsalon zit je ook met meerdere mensen in een ruimte, en die houden echt niet allemaal hun mondquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:38 schreef Aggie46 het volgende:
kruipers ketsruimtequote:Op vrijdag 28 september 2018 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je vergeet.. het
vooszgedeelte ... actief door shelly, gerrit
en de insecten opvang/kruipen uit adrian zn bedje de wand op
Die word gewoon ingehuurd door Talpa om de kanslozen daar van inkomsten te voorzien.quote:
Is dat dat geluid?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die laptop wordt steeds opnieuw opgestart.
quote:
Dat klinkt logisch.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:47 schreef chufi het volgende:
Tim had SD-kaartje, Dus gerrit blijft de schuldige
Tuurlijk wel.quote:
Hoop opgekropte woede in dat baasje. Ik moet 'em niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:50 schreef DKUp het volgende:
Brandon was zo boos, hij wilde een baksteen ergens doorheen gooien
ik hoop dat mijn monitorspeakertjes het volhoudenquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:50 schreef UtoStreamer het volgende:
oh wat haat ik die sanne gewoon, echt fysieke haat
Brandon zocht het sd kaartje van Gerrit. Nergens te vinden. Chris was haar kaartje ook kwijt. B leek dat Tim ze alletwee in zijn zak had zitten,quote:
Ik vind het ook raarquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:57 schreef mazaru het volgende:
Gerrit en Joa vinden het raar dat Sanne het vervelend vond dat Shelley en Gerrit 50 cm bij haar vandaan lagen te neuken.
Het zal wel aan mijn opvoeding liggen dat ik het wel goor vind. Zal mijn moeder er eens op aanspreken.
Dan zal je ook wel net als ik een slechte opvoeding hebben gehadquote:
Zijn het alleen maar verfklantjes?????quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Mooi, dat gesubsidieerde kappersklantje is r ook weer 👍
Ik moet ook geen seksende mensen naast me hebben liggen hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:57 schreef mazaru het volgende:
Gerrit en Joa vinden het raar dat Sanne het vervelend vond dat Shelley en Gerrit 50 cm bij haar vandaan lagen te neuken.
Het zal wel aan mijn opvoeding liggen dat ik het wel goor vind. Zal mijn moeder er eens op aanspreken.
Ik had er dan ook gewoon een emmer water overheen gegooid. Als je dan perse wil neuken ga je maar even naar buiten. Niet naast me zodat ik de sekswalmen in mag ademen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik moet ook geen seksende mensen naast me hebben liggen hoor.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel net als ik een slechte opvoeding hebben gehad
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:50 schreef UtoStreamer het volgende:
oh wat haat ik die sanne gewoon, echt fysieke haat
Wel slim,is het water of wodka?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:05 schreef Chea49 het volgende:
Sanne eerst ruiken aan een fles water en er dan een slok van nemen. Ook niet van haar zeker? Lekker lurken aan andermans fles.
Hoef zijn kruis niet te zien!quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:06 schreef mazaru het volgende:
De grootverdiener in optima forma
[ afbeelding ]
Verfverdunner.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel slim,is het water of wodka?
Wat een kut boekhouderquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weten de boy's al dat jeff express te weinig
heeft overgemaakt aan de Yurt Mefroi ??
GHB.quote:
Natuurlijk niet, dat zouden ze bij die zwakzinnige moeten flikkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meteen van de finance af met die knul. Kun je toch niet maken naar de klant toe?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jef wil ze zo graag op hun bek zien gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meteen van de finance af met die knul. Kun je toch niet maken naar de klant toe?
Is dat werkelijk zo of heeft er hier weer een wat lopen roeptoeteren?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Waarschijnlijk omdat dit hout van de bv betaald wordt en zelf hebben ze denk ik niet genoeg geld......quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:08 schreef Chea49 het volgende:
Jeff een mooie bar aan het bouwen. Waarom lukt het hem dan niet om een huisje te bouwen? Er is hout genoeg kennelijk.
Ik heb het Jef horen zeggen.En Soul ook.450 ipv 550.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo of heeft er hier weer een wat lopen roeptoeteren?
Ze zeggen dat die bar van HUN is. Niks van de BV.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit hout van de bv betaald wordt en zelf hebben ze denk ik niet genoeg geld......
Dat zei alco tegen dat agressieve kut wijf en die zei goed gedaan,quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misselijk ventje is dat gewordenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het Jef horen zeggen.En Soul ook.450 ipv 550.
verzin dit zelfquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zit zoveel wrok in dat mannetje, echt een vulkaan die op uitbarsten staat.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:15 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Misselijk ventje is dat geworden
Richard is vanaf het begin al een groot fan van kamp zuur,de dealerquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:16 schreef Zeyina het volgende:
Richard doet dus ook vies mee met Kamp Zuur.
Gerrit had een hamer besteld en dan komt Richard aan met een hamertje tik hamertje
Vanaf dag 1 is ries al voor kamp zuurquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:16 schreef Zeyina het volgende:
Richard doet dus ook vies mee met Kamp Zuur.
Gerrit had een hamer besteld en dan komt Richard aan met een hamertje tik hamertje
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Richard is vanaf het begin al een groot fan van kamp zuur,de dealer
Maar zal Jessie niet heel slim van de barwinst op de markt het lekker gooien op maar wij hebben die bar betaalt dus er gaat zoveel af........??quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zeggen dat die bar van HUN is. Niks van de BV.
En ze hebben geld genoeg. Jessie heeft van de week nog ¤ 180 cash gekregen van het geld wat er op de bank stond van haar. Daarnaast had ze nog een heleboel geld liggen van wat ze achter over drukt en van pollies die tussendoor steeds komen
En lekker met koud water.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef Zeyina het volgende:
Ziet er comfortabel uit![]()
[ afbeelding ]
Mens krijgt nog een nek herniaquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel marteltuigquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Daar had ze het al over met Jeffry.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar zal Jessie niet heel slim van de barwinst op de markt het lekker gooien op maar wij hebben die bar betaalt dus er gaat zoveel af........??
Oeeeeehhh wat nu. Is ze aan het afkicken van de limonade siroop?quote:
Een soort van Gall & Gallquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Daar had ze het al over met Jeffry.
Sinas en cola zou nog afgedragen kunnen worden, (met twijfel) maar de drank niet.
Want pffff straks is Jeffry zijn drankje er en dat is wel mooi voor ons aldus J&J
fitty fitty toch?? of geld dat alleen maar voor de gebroeders........quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Daar had ze het al over met Jeffry.
Sinas en cola zou nog afgedragen kunnen worden, (met twijfel) maar de drank niet.
Want pffff straks is Jeffry zijn drankje er en dat is wel mooi voor ons aldus J&J
quote:
oh wat errug, mevr kijkt nooit het programma en eigenlijk ook geen streams, is dus weer een febo stagiaire omdat Brenda goede diensten heeft geleverd met haar pestfeestjequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:18 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske is vanmorgen langs gegaan wie er dingen ging verkopen op de markt en wat ze gingen afdragen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
fitty fitty toch?? of geld dat alleen maar voor de gebroeders........
Lijkt er wel op.....en heeft Hiske en Cristel al een contract opgemaakt en ondertekend.....quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:22 schreef Soulraven het volgende:
Nu heeft hij dus gewoon die vrouwen zover dan die sjon zijn schuld afbetalen....
Wat een gal spugersquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik krijg het wel aan mijn gal door die twee
Nog even en de gal loopt over bij Jeffryquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik krijg het wel aan mijn gal door die twee
dat opperden ze wel, maar sjon mot niks van contracuh wetehquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.....en heeft Hiske en Cristel al een contract opgemaakt en ondertekend.....
Zie Sjonnie ervoor aan om welke reden dan ook te stoppen......
Ik heb het zelf niet mee gekregen maar las hier dat John er niks van wilde weten van een contract.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.....en heeft Hiske en Cristel al een contract opgemaakt en ondertekend.....
Zie Sjonnie ervoor aan om welke reden dan ook te stoppen......
Ik zag ze vanmorgen vroeg toen ze bezig waren met die vlaggetjes, toen noemden ze die plek ook zo, uitzicht yurt blokkeren o.i.d.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:29 schreef Zeyina het volgende:
Joa, Tim en Gerrit weten dus nog niet wat die vlaggetjes op het terrein betekenen hoorde ik net
(Plaatsen waar His en Chris hun huisje willen hebben. 1tje staat dus een meter voor de yurt of zo)
Nee. Geen ideequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag ze vanmorgen vroeg toen ze bezig waren met die vlaggetjes, toen noemden ze die plek ook zo, uitzicht yurt blokkeren o.i.d.
Maar ze hadden het ook over een ander plakje waar ze niet konden staan , want daar kwam 'Paula'. Weet jij wat ze met 'Paula' bedoelden?
de pipowagenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag ze vanmorgen vroeg toen ze bezig waren met die vlaggetjes, toen noemden ze die plek ook zo, uitzicht yurt blokkeren o.i.d.
Maar ze hadden het ook over een ander plakje waar ze niet konden staan , want daar kwam 'Paula'. Weet jij wat ze met 'Paula' bedoelden?
Weet je dat of gok je dat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:34 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
de pipowagen(van ger en shel)
oh ze gaan dus in die bouwkeet/pipokarquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:34 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
de pipowagen(van ger en shel)
nee toch ? dat was toch his en kris die dat gingen doen ?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh ze gaan dus in die bouwkeet/pipokar
dat koffie gedoe doen
ow kee zijn we weer op de hoogte
ja.. zit ut verkeerd te tikkehquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:38 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
nee toch ? dat was toch his en kris die dat gingen doen ?
pipowagen was 7 meter en kwamen ze installeren vertelde ger, maar volgens mij hadden ze de financiering nog niet helemaal goed afgesproken.
"patty-bruin"quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:44 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die merel is gewoon oranje
Zo fucking vies/lelijk
klopt, ze mogen geen wetten en geen regels maken, die worden hun reeds opgelegd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:47 schreef Bumfuzzle het volgende:
Stapelbed mag niet.
Geen wetten, geen regels.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:49 schreef Zeyina het volgende:
Jeffry wilt knuffelen en Jessie: Neeeheeeee Jeffffffff
En Jeff zit weer keurig op het stoeltje naast het bedquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En Jeff zit weer keurig op het stoeltje naast het bed
6 stuks.. allemaal bekendequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik hoor weer een hele rij Z-artiest-achtige namen voorbij komen
Ze hoeven dus weer niets te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Rob van Daal.
Henk Damen.
Gegarandeerd uitverkocht.
Gooi je schoonmoeder uit het raam.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:53 schreef Stray_cat het volgende:
"Van Daal is ook een carnavalzanger met liedjes als Hé trut"
Maar ook: Gegarandeerd uitverkocht.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie belt ?: ik heb goed nieuws voor je, ik heb een hele line-up voor je. Er komen 6 artiesten, allemaal bekenden. Het blijft nog een verrassing wie er komen, behalve 2 (ik verstond de naar niet niet zo snel Roel ? en Henk Damen?)
Niet meer cancellen zoals bij Brenda, dat vinden ze niet leuk.
Zo Jessie en Jeffry organiseren weer een avond.![]()
Volgende stap is: Martijn bellen om de rest te regelenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie belt ?: ik heb goed nieuws voor je, ik heb een hele line-up voor je. Er komen 6 artiesten, allemaal bekenden. Het blijft nog een verrassing wie er komen, behalve 2 (ik verstond de naar niet niet zo snel Roel ? en Henk Damen?)
alleen voor genodigden?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:54 schreef Sambalbaai het volgende:
leuk liedje voor Gerritquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam.
en de koelkast er achteraanquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
En zo organiseer je een evenement aldus Mikequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgende stap is: Martijn bellen om de rest te regelen
Ja en als het een succes wordt komt het doordat ze zo hard gewerkt hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ook: Gegarandeerd uitverkocht.
Hoppa, zo in de schoot
Neequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is een liedje.quote:
O ja en klaar is het. Zo organiseer je een evenmentt, keihard werken etc.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgende stap is: Martijn bellen om de rest te regelen
Nou zegquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:57 schreef Zeyina het volgende:
Jeffry kust Jessie. Hij loopt weg en Jessie: Oh bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |