abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 1 oktober 2018 @ 19:11:18 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182258864
En deze TT doet me elke keer hieraan denken :')

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182259853
Wtf hoor, hebben ze op de ubisoft site staan dat als je tm 25 september had besteld, je hem dan op de 2e binnen had gehad. Maar het staa niet eens bij het bestelproces.. gewoon in de kleine letters op de FAQ.. :{
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:28:15 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182260373
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik las t net:

Episode I: Ardyn — “The Conflict of the Sage”
This story portrays the struggles of Ardyn. Witness the resentment he harbored towards Lucis for over 2,000 years, and his clashes with the Astrals.

Episode Side Story: Aranea — “The Beginning of the End”
A side-story about the Starscourge depicted from the Niflheim’s perspective. The final day of the Empire turns out to be Aranea’s worst day.

Episode II: Lunafreya — “The Choice of Freedom”
This story’s about Luna’s fate, which not even death can free her from. Her battle to save the one she loves overturns the destiny dealt to the Lucian King.

Episode III: Noctis — “The Final Strike”
Parting ways with the Astrals, Noctis embarks upon his final battle in order to attain the ideal future for all his people.
Luna DLC O+

In 2020 dus een new game plus doen en alle DLC spelen. Ik moet de eerste vier ook nog namelijk.

Dan koop ik de Final Fantasy XV Royal with Cheese edition.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182260557
Serieus ze zijn straks bijna 15 jaar bezig geweest met de development van die game :')
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:54:02 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182261053
Pussycatcher hoe bevalt Timespinner :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182261156
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
Pussycatcher hoe bevalt Timespinner :9
Nog niet gespeeld, zit nog te diep in DQXI. Die hoop ik nog te platten voor RDR2 komt, hopelijk kan Timespinners nog tussendoor. Had die game helemaal niet nu al moeten kopen, geen tijd voor :')

Maar het is wel echt mijn type game als ik er zo over lees.
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:58:57 #207
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182261179
Ja ik zit bij DQXI in Gondolia, moet nog verder. Volgens mij nog lang geen endgame in zicht ook :').
pi_182261221
Volgens mij zit er redelijk tegen het einde aan van deel 2 na 85 uur en kan ik straks een keer aan de end-game beginnen. Ik lees dat mensen 120-150 uur over de plat doen dus ik heb nog wel even te gaan.

Hij blijft wel echt tof na 85 uur, de pacing is echt perfect. Continu is er iets nieuws en interessants te doen.
pi_182261264
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik zit bij DQXI in Gondolia, moet nog verder. Volgens mij nog lang geen endgame in zicht ook :').
Is het een grindfest, of kan je met het verhaal alleen aardig bijbenen?
pi_182261324
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:02 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Is het een grindfest, of kan je met het verhaal alleen aardig bijbenen?
Echt totaal niet, je hoeft vrijwel niet te grinden. DQXI heeft de beste pacing in een JRPG ooit imo wat dat betreft. Ik vermijd juist zoveel mogelijk vijanden tussendoor om het een beetje uitdagend te houden.
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:12:56 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182261517
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Echt totaal niet, je hoeft vrijwel niet te grinden. DQXI heeft de beste pacing in een JRPG ooit imo wat dat betreft. Ik vermijd juist zoveel mogelijk vijanden tussendoor om het een beetje uitdagend te houden.
Dan had je de moeilijke vijanden en minder/geen xp voor lowlvl enemies aan moeten zetten (Draconian options in het begin).

Ja je moet zeker grinden als je deze opties aanzet, en dat maakt het ook Dragon Quest imo. Bij DQ8 moet je ook wel een beetje grinden voordat je naar de dungeons of bosses toegaat. Maar dat maakt het voor mij juist vermakelijk.

Als ik alle enemies makkelijk kan killen en er zit geen uitdaging in begint het voor mij al snel saai te worden.

Eigenlijk kan je het spel zo moeilijk mogelijk maken,maar ik heb dus alleen de opties aangezet die vijanden sterker maken, en dat je minder xp krijgt voor lowlvl enemies.

Maar wat ik heb gelezen is dat met de standaard opties het spel eigenlijk iets te simpel is.
pi_182261587
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dan had je de moeilijke vijanden en minder/geen xp voor lowlvl enemies aan moeten zetten (Draconian options in het begin).

Ja je moet zeker grinden als je deze opties aanzet, en dat maakt het ook Dragon Quest imo. Bij DQ8 moet je ook wel een beetje grinden voordat je naar de dungeons of bosses toegaat. Maar dat maakt het voor mij juist vermakelijk.

Als ik alle enemies makkelijk kan killen en er zit geen uitdaging in begint het voor mij al snel saai te worden.

Eigenlijk kan je het spel zo moeilijk mogelijk maken,maar ik heb dus alleen de opties aangezet die vijanden sterker maken, en dat je minder xp krijgt voor lowlvl enemies.

Maar wat ik heb gelezen is dat met de standaard opties het spel eigenlijk iets te simpel is.
Ik had draqonian quests aangezet maar ik vond het te grindy worden en de pacing opfucken dus heb ik het halverwege uitgezet.

Nu zorg ik dat ik gewoon dat ik underleveled -en undergeared blijf en dat is een stuk leuker imo. De game is LANG en er zit VEEL content in, met die draqonian settings was ik er zeker een stuk eerder klaar mee geweest.
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:20:05 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182261681
Mja ieder zn ding maar ik vind het niet erg om een beetje te grinden. De combat is toch fantastisch :p. En als ik er gewoon doorheen kon wandelen was t geen DQ voor mij :p.

Maargoed je hebt ook t uiterste, op een ander forum heb ik iemand de game uit zien spelen zonder ook maar 1 skill te gebruiken :'). Dus gewoon nooit skills gekocht voor geen enkele character :D
pi_182261826
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Mja ieder zn ding maar ik vind het niet erg om een beetje te grinden. De combat is toch fantastisch :p. En als ik er gewoon doorheen kon wandelen was t geen DQ voor mij :p.

Maargoed je hebt ook t uiterste, op een ander forum heb ik iemand de game uit zien spelen zonder ook maar 1 skill te gebruiken :'). Dus gewoon nooit skills gekocht voor geen enkele character :D
Als je niet te overleveld of overgeared is de game zeker nog uitdagend genoeg, ik vind hem redelijk goed gebalanceerd. En ook zonder te grinden zit ik nu al op 85 uur, ik wil die game platten voordat RDR2 uit komt, dat lukt niet met die draconian settings :P
pi_182261866
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

FUT :') lekker betalen om te gokken en geld storten aan ome EA

minder dan 1% dus dat kan ook 0,0000000001% zijn :')
Kun je eigenlijk je ultimate team meenemen van 18 naar 19?
Vast niet
pi_182261904
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Vast niet
Natuurlijk niet, hoe moet EA z'n geld dan verdienen als iedereen zijn top team ieder jaar mee kan nemen?
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:36:48 #217
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182262091
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Vast niet
Hahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahaha

EA wil geld zien jung
pi_182262206
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahaha

EA wil geld zien jung
Zat er ook wel in natuurlijk.
Nu ben ik zelf geen fan van de DLC/microtransities maar vanuit een zakelijk oogpunt is het echt een geniale vondst.
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:53:13 #219
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182262385
The fuck did i just watch :{

AC odyssey spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182262879
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Als je niet te overleveld of overgeared is de game zeker nog uitdagend genoeg, ik vind hem redelijk goed gebalanceerd. En ook zonder te grinden zit ik nu al op 85 uur, ik wil die game platten voordat RDR2 uit komt, dat lukt niet met die draconian settings :P
85 uur? Holy cow!
pi_182262883
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:53 schreef Friday12 het volgende:
The fuck did i just watch :{

AC odyssey spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
SOONY
pi_182263436
Hmm voor de mensen die nog Spider-Man gaan spelen: doe veel crime missies tussendoor!

Ik heb alles gehaald behalve alle crime missies, ben al 1,5 uur bezig en heb pas net 3 regions gehad. :’)
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:23:43 #223
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182265157
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Vroeger speelde ik alles 100x uit, elk geheim kende ik, elke collectible zocht ik, elke RPG naar max level grinden. Als kind wist ik niet beter, tegenwoordig nog maar zelden :P
De reden dat ik als als kind games meerdere keren uitspeelde en nu als dertiger alleen nog de echte goede games maximaal een 2e keer uitspeel, komt omdat ik vroeger als kind veel tijd had en weinig geld. Nu heb ik (relatief) weinig tijd en (relatief) veel geld vergeleken met vroeger als kind. Dus speel ik liever in mijn kostbare tijd een nieuwe game uit in plaats van dezelfde game voor de 5e keer.

Een groot verschil tussen vroeger en nu vind ik de moeilijkheidsgraad. De meeste games van nu en dan vooral de open world games zoals die van Ubisoft en Bethesda bijvoorbeeld voelen voor een oude gamer gewoon als loopsimulatoren waarin je van punt naar punt moet lopen zonder enkele uitdaging.

En een groot verschil is dat het steeds minder om gameplay gaat en steeds meer graphics en mooie plaatjes. Bijvoorbeeld vandaag, ik snap helemaal niet hoe iemand enthousiast kan worden van die nieuwe trailer van RDR. Ik zie gewoon een filmpje maar ik zie geen game. Uiteindelijk als die game uitkomt gaat het toch niet meer om die paar (mooie) cutscenes die ze er nu tussenuit gehaald hebben. Ik denk dat als TLOU in PSX graphics uit was gekomen het nog steeds een 10/10 geweest was voor mij.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 04:50:23 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182266420
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De reden dat ik als als kind games meerdere keren uitspeelde en nu als dertiger alleen nog de echte goede games maximaal een 2e keer uitspeel, komt omdat ik vroeger als kind veel tijd had en weinig geld. Nu heb ik (relatief) weinig tijd en (relatief) veel geld vergeleken met vroeger als kind. Dus speel ik liever in mijn kostbare tijd een nieuwe game uit in plaats van dezelfde game voor de 5e keer.

Een groot verschil tussen vroeger en nu vind ik de moeilijkheidsgraad. De meeste games van nu en dan vooral de open world games zoals die van Ubisoft en Bethesda bijvoorbeeld voelen voor een oude gamer gewoon als loopsimulatoren waarin je van punt naar punt moet lopen zonder enkele uitdaging.

En een groot verschil is dat het steeds minder om gameplay gaat en steeds meer graphics en mooie plaatjes. Bijvoorbeeld vandaag, ik snap helemaal niet hoe iemand enthousiast kan worden van die nieuwe trailer van RDR. Ik zie gewoon een filmpje maar ik zie geen game. Uiteindelijk als die game uitkomt gaat het toch niet meer om die paar (mooie) cutscenes die ze er nu tussenuit gehaald hebben. Ik denk dat als TLOU in PSX graphics uit was gekomen het nog steeds een 10/10 geweest was voor mij.
Maar de gameplay van TLOU is nou net het minste onderdeel van de game. Het enige dat je doet is een beetje sluipen en vijanden omleggen. Het verhaal en de cutscenes maken het voor mij juist een aangrijpende game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:59:00 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_182267722
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:32 schreef Drankster het volgende:
Hmm voor de mensen die nog Spider-Man gaan spelen: doe veel crime missies tussendoor!

Ik heb alles gehaald behalve alle crime missies, ben al 1,5 uur bezig en heb pas net 3 regions gehad. :’)
En je kon beter je tokens gebruiken om alle suits te kopen/upgraden ipv ze aan andere zaken uit te geven, toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')