pics schobbejakquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Gehaktballen zijn gemaakt en gegeten en nu liggen er kippenvleugels te marineren
Dead Cells is wel een knap lastig spelleke. Al kom ik wel steeds verder. Die daily challenge van vandasg is echter onmogelijk
Je vergeet Timespinner, de beste SOTN game op SOTN na :p.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Er is onlangs idd een behoorlijke golf geweest de laatste tijd met o.a. Hollowknight, Dead Cells, Death Gambit, La Mulana 2, Guacamelee, The Messenger en dan volgende maand ook nog Symphony of the night port op de PS4.
Hollowknight is overduidelijk de beste van dit lijstje imo, mocht je er een van willen spelen. En SOTN natuurlijk maar dat is een psx port.
Dat gedeelte viel me juist alles mee doordat je de Hunter weapons had.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
XCOM 2 is een geweldig spel, destijds heb ik de vanilla versie op de standaard moeilijkheidsgraad uitgespeeld en een tijdje later de War of the Chosen-editie gekocht en die gespeeld op de moeilijkste difficulty. Die uitbreiding is echt een must-have, behalve extra content is het op een heleboel vlakken gewoon een geweldige polish van bestaande elementen.
De balans is alleen echt ontzettend debiel met een achterlijk hoge difficulty spike in het laatste level. Omdat ik dankzij een eerdere playthrough goed wist wat ik kon verwachten heb ik echt alles met 2 vingers in de neus gehaald, behalve dat laatste level dat je drie avatars moet slopen. Dat level is wegens onbekende redenen ongeveer 8000000 keer moeilijker dan alle levels daarvoor.
Thnx!quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja als je t vergelijkt met een film dan is 60 eur wel een goede prijs, toch wel veel uur plezier van de main game, zeker als je hem verkoop voor 30-40 eur erna
Vind hem alleen wel iets te overhyped. De game was goed, maar nogmaals zodra hij uit is, heb je er gewoon niets aan tenzij je wéér het zelfde wilt herhalen wat je al 300 keer gedaan hebt of los wil slingeren door de stad
Ik heb het idee dat axiom verge een trigger is geweest om weer zulke spellen te maken. Voor die tijd waren ze op een hand te tellen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Er is onlangs idd een behoorlijke golf geweest de laatste tijd met o.a. Hollowknight, Dead Cells, Death Gambit, La Mulana 2, Guacamelee, The Messenger en dan volgende maand ook nog Symphony of the night port op de PS4.
Hollowknight is overduidelijk de beste van dit lijstje imo, mocht je er een van willen spelen. En SOTN natuurlijk maar dat is een psx port.
Hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op zondag 30 september 2018 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rise of the Tomb Raider uitgespeeld
Vond het maar een okay game, 6/10. Uncharted staat er nog steeds boven. Het een na laatste eindgevecht was bovendien echt kut. Game zou een 7 krijgen zonder die onzin.
Ben wel klaar met de serie. Shadow of the Tomb Raider ga ik niet meer spelen denk ik.
Die bonus content in Croft Manor is wel leukquote:Op zondag 30 september 2018 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vond het maar een okay game, 6/10. Uncharted staat er nog steeds boven. Het een na laatste eindgevecht was bovendien echt kut. Game zou een 7 krijgen zonder die onzin.
Ben wel klaar met de serie. Shadow of the Tomb Raider ga ik niet meer spelen denk ik.
Je kan kiezen tussen Alexios en Kassandra en je speelt de hele game met dat personage en niet met de ander. New Game Plus of een nieuwe savefile kan je gebruiken voor het andere personage. Ze zijn eigenlijk precies hetzelfde personage.quote:Op zondag 30 september 2018 10:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wel zin in oddysey. Maar wat is nou de bedoeling erin met die alexios en cassandra ofzo? Speel je hem twee keer uit of kan je tussentijds switchen if hebben ze ieder eigen missies
Maar er zitten geen veranderingen aan het verhaal? Puur een skin?quote:Op zondag 30 september 2018 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen Alexios en Kassandra en je speelt de hele game met dat personage en niet met de ander. New Game Plus of een nieuwe savefile kan je gebruiken voor het andere personage. Ze zijn eigenlijk precies hetzelfde personage.
Er schijnen ook meerdere eindes te zijn en veel keuzes die dingen kunnen veranderen un het spel.
Ik ga het niet spoileren in ieder geval, ik weet wel dat een aantal leaks kloppen
Meh, ben wel klaar met Lara. Heb alleen de Baba Yaga DLC gedaan, per toevalquote:Op zondag 30 september 2018 10:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die bonus content in Croft Manor is wel leuk
Geen idee, PS4 heeft geen tijd-teller.quote:Op zondag 30 september 2018 10:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan?
Ben gisteren begonnen op survivor omdat ik hoor dat ie best simpel is.
Kleine dingen (maar echt heel weinig), eigenlijk is het precies hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 30 september 2018 11:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar er zitten geen veranderingen aan het verhaal? Puur een skin?
goed bezig playaaquote:
op de pc zijn die games kwijl niveauquote:Op zondag 30 september 2018 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
sowieso met de chick spelen, beetje de hele dag naar die kont kijken OMNOMNOMONMquote:Op zondag 30 september 2018 11:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kleine dingen (maar echt heel weinig), eigenlijk is het precies hetzelfde verhaal.
Skin en manier van acteren. Je bent Alexios of Kassandra.
De keuzes zorgen voor echte veranderingen, het personage niet tot nauwelijks.
De goodguy/girl spelen kan ook negatieve consequenties opleveren voor andere personages.
quote:Op zondag 30 september 2018 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso met de chick spelen, beetje de hele dag naar die kont kijken OMNOMNOMONM
EHMAHRGAWD PIEMOLLLLLSquote:
Wel een toffe skin!quote:Op zondag 30 september 2018 16:25 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm twijfels over odyssey, vond origins echt heel tof maar odyssey is gewoon, typisch ubisoft, origins met een andere skin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |