dat kloptquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:02 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ja en jij hebt nog niet toegegeven wie jij was![]()
Oke ja ik kan ook niet gokken. Ben die persoon die altijd de verkeerde kassa uitkiest om te gaan staanquote:
Niet iedereen zit op een catfish te wachten hè!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:31 schreef mercimarci het volgende:
In babes en hunks zijn nogal wat flauwekul topics
Maar hoezo zit dit topic niet eens meer erin? Bedoel gewoon niet meer zichtbaar.
Het foksters topic heeft zelfs daar de grootste moeite om overeind te blijven.
ONZ en klagen in KLB is leuker dan meiden te zien die zich uitkleden? Of mannen? Wat dan ook. Kom op zeg en beef je wat meer naar dat subforum
Niet raar bedoeld, maar zou het mannentopic niet dan juist langer moeten blijven bestaan? Gezien de catfish vrijwel altijd de vrouw is. Ik gooi maar een balletje op.quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op een catfish te wachten hè!
Ja dank je Google, ik had het over mannen niet vrouwenquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:10 schreef Google. het volgende:
B&H / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #108
B&H / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #46
Succes d'r mee.
Ik had binnen 5 min door dat er een catfish zat en ik haat dat gewoon.quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:11 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Niet raar bedoeld, maar zou het mannentopic niet dan juist langer moeten blijven bestaan? Gezien de catfish vrijwel altijd de vrouw is. Ik gooi maar een balletje op.
Daarom post ik beide topics.quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:12 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ja dank je Google, ik had het over mannen niet vrouwen
Waar? In het mannentopic? Hunks topic? Daarom is het er helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had binnen 5 min door dat er een catfish zat en ik haat dat gewoon.
Je hebt gelijk, sorry, mijn excusesquote:
Nee niet in het mannentopic, ik heb trouwens de lekkerste hunk van FOK! ieder weekend in mijn bedquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:13 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Waar? In het mannentopic? Hunks topic? Daarom is het er helemaal niet meer?
Dajm haan33 dat waren tijden.quote:
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee niet in het mannentopic, ik heb trouwens de lekkerste hunk van FOK! ieder weekend in mijn bed
Ja in de wieg liggen waren ook tijden. Herinner me er niks van. Adviseer jou om hetzelfde te doenquote:
Rustaag Henk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:18 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ja in de wieg liggen waren ook tijden. Herinner me er niks van. Adviseer jou om hetzelfde te doen
Noem me geen Henk Joostquote:
Is cool Frits.quote:
Ik ben niet je Frits Sjaakquote:
haha, kloon gespot.quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:00 schreef mercimarci het volgende:
Ben dus jodelahity, niet heel bekend in klb en onz etc, reageerde vooral serieus in r&p. Pas met mijn kloontjes meer daar gaan reageren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |