Nou Merel ligt toch goed......vooral als Brenda bij Brandon gaat liggen.......en dan kan Sanne daar weer bij........quote:Op donderdag 27 september 2018 22:56 schreef Soulraven het volgende:
Ze willen beide niet aan Sanne en merel vertellen dat ze niet mee mogen.
Sanne heeft bijna niemand meer. Maakt ze het wel zelf naar maar toch, het is een kind.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dit vind ik echt slecht, hoe vervelend ik Sanne ook vind, maar had haar wel onder mn hoede genomen
Voor geen goud, zou nog liever in die hangmat blijven.......quote:Op donderdag 27 september 2018 22:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dit vind ik echt slecht, hoe vervelend ik Sanne ook vind, maar had haar wel onder mn hoede genomen
ja dat dusquote:Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sanne heeft bijna niemand meer. Maakt ze het wel zelf naar maar toch, het is een kind.
Nou, ik denk niet dat Jessie en Jeffrey blij zijn als Sanne daar komt liggen.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou Merel ligt toch goed......vooral als Brenda bij Brandon gaat liggen.......en dan kan Sanne daar weer bij........
Het kan voor haar helemaal geen kwaad om eens keihard op haar bek te gaan. Maar goed, of dat zin heeft is dan wel weer afhankelijk van de kwaliteit van dat bord voor haar kop.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sanne heeft bijna niemand meer. Maakt ze het wel zelf naar maar toch, het is een kind.
En hoe zou je dat dan aan pakken?quote:
Sanne is best wel voor rede vatbaar, wordt daar heen en weer geslingerd als een mallequote:Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor geen goud, zou nog liever in die hangmat blijven.......
heb er 4 opgevoed, zal wel lukken denk ikquote:Op donderdag 27 september 2018 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe zou je dat dan aan pakken?
Alleen maar troosten?
Gelijk geven?
Zwijgend knuffelen?
De les lezen? ( Whoooohahahaha succes en een mes)
Waarom niet.....zijn toch een groep die eensgezind zijn.......quote:Op donderdag 27 september 2018 22:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Jessie en Jeffrey blij zijn als Sanne daar komt liggen.
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb er 4 opgevoed, zal wel lukken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Respect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja dat dus.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Als Sanne betonblok wordt getroffen, staat ze op en zegt: WTF doe jij hier, vuile vieze TH, TL en dan staat ze op de brokstukken te stampvoeten.
Dat zie ik helemaal niet......vanmorgen nog tegen Shelley denk je dat ik Sjon en Mike op mijn verjaardag feestje wil hebben echt niet, uurtje later ik ga zo lekker met Sjon we hebben gelachen......ik kan dan niet meer gewoon of aardig doen....ik zou haar ontwijken......quote:Op donderdag 27 september 2018 23:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sanne is best wel voor rede vatbaar, wordt daar heen en weer geslingerd als een malle
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Respect.nee maar ik heb ze goed weggejaagd, wonen op de jongste na allemaal in het buitenland, repectievelijk Kenia, Conneticut, en ChiliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Probleem opgelost!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee maar ik heb ze goed weggejaagd, wonen op de jongste na allemaal in het buitenland, repectievelijk Kenia, Conneticut, en Chili
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ze wordt van de ene kroeg uitgedonderd en valt de volgende weer rollend binnen.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sanne is best wel voor rede vatbaar, wordt daar heen en weer geslingerd als een malle
Utopia?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:05 schreef Bramenstruik het volgende:
voor de jongste moet ik nog wat verzinnen
Kenia: Politiek correcte subsidieslurperquote:Op donderdag 27 september 2018 23:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee maar ik heb ze goed weggejaagd, wonen op de jongste na allemaal in het buitenland, repectievelijk Kenia, Conneticut, en Chili
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |