Ik heb Koen wel eens gezien maar dat weet hij niet meer, is wel al lang geleden moet ik zeggen hoorquote:Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer heb je Koen voor het laatst gezien?
quote:
Het is onvermijdelijkquote:Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga steeds droger, dat dan weer wel
En? Leuke film?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net bij de begeleiding The Beauty and the Beast gekeken.![]()
Nooit gezien omdat ik Scarlett een nare neus vind hebben om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd van die film![]()
Ik kijk 'm ook maar ééns per 8 jaar ofzoWordt weer tijd!
hier leer je ook gewoon wijn drinkenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is onvermijdelijk![]()
Vroegah, ging ik uit met vriendinnen en dan hadden ze alleen droge wijn, zuur![]()
Mooi wel dat ik er een suikersiroopje in liet gooien zodat zoet![]()
IK WAS 17 18 19, MENSEN
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gezien omdat ik Scarlett een nare neus vind hebben om naar te kijken
Kan niet andersquote:Op donderdag 27 september 2018 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier leer je ook gewoon wijn drinken
Ja prima vermaak. Wel grappig om Hermoine uit de Harry POtter Reeks een keer in een andere rol te zien.quote:
Is echt zo hoor, meeste mannen kijken naar haar ogen, haren of borsten of weet ik veel wat, ik zie alleen maar haar neus volcontinuquote:Op donderdag 27 september 2018 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf een rare neus.
Scarjo
maar ze heeft wel een bijna hollandse kont/billenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gezien omdat ik Scarlett een nare neus vind hebben om naar te kijken
Hmm misschien een filmtip voor mij dit weekendquote:Op donderdag 27 september 2018 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja prima vermaak. Wel grappig om Hermoine uit de Harry POtter Reeks een keer in een andere rol te zien.
Lange mouwenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit op dakterras en ik heb lekker bloed. wat zou ik nou eens aan die kutmuggen kunnen doen?
Ik vind haar stem mooiquote:Op donderdag 27 september 2018 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo hoor, meeste mannen kijken naar haar ogen, haren of borsten of weet ik veel wat, ik zie alleen maar haar neus volcontinu
Wat weirdquote:Op donderdag 27 september 2018 21:57 schreef DaMart het volgende:
Bijzonder tijdstip om bloemen te bezorgen: half tien 's avonds. Alleen geen idee wie de afzender is en waarom.
Sinds wanneer is er een mevrouw MIauw??quote:Op donderdag 27 september 2018 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat weird![]()
Zou eens met mijn vrouw babbelen als ik jou was.
Die gaf mij al de schuld...quote:Op donderdag 27 september 2018 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat weird![]()
Zou eens met mijn vrouw babbelen als ik jou was.
Ja nou...dat moest ik nog vertellenquote:Op donderdag 27 september 2018 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een mevrouw MIauw??
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verrek, is me nooit opgevallen maar je hebt gelijk, hees en sexy
Staart naar de neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |