Ja dat snap ik maar hij maakte waarschijnlijk referentie naar die ene mevrouw en ik ging daarin mee snap dat dan.quote:
Heppie da gesoept ofwa?quote:
Ik heb geen idee welke mevrouw je bedoelt.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar hij maakte waarschijnlijk referentie naar die ene mevrouw en ik ging daarin mee snap dat dan.
Ja.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heppie da gesoept ofwa?Of ga je me nu ook al vertellen dat je die pollz op je lokale machine host.
Is het wesp of weps?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke mevrouw je bedoelt.
Kan je ontopic blijven?
Valt allemaal best mee hoor.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent een uitzonderlijk rare snuiter.
Ga pretpalen kantelen joh.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, dat is echt bijzonder raar.
nu heb ik je ip ik ga je ddossenquote:
Vergeet niet om te vragen waar desbetreffende persoon werkt, dan kunnen we diegene zijn of haar baas inlichtenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:22 schreef Flippiee het volgende:
Wie is de totaalidioot die dit wel doet dan? Namen en rugnummers bitte
quote:Op donderdag 27 september 2018 18:22 schreef Flippiee het volgende:
Wie is de totaalidioot die dit wel doet dan? Namen en rugnummers bitte
Dat is niet van toepassing.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vergeet niet om te vragen waar desbetreffende persoon werkt, dan kunnen we diegene zijn of haar baas inlichten
deze is eigen baas bij het uwvquote:Op donderdag 27 september 2018 18:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vergeet niet om te vragen waar desbetreffende persoon werkt, dan kunnen we diegene zijn of haar baas inlichten
Ligt eraan. In de tussenfase wel maar bijna zwarte oude kaas is echt de bom.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:44 schreef vosss het volgende:
Als er iets goor en ranzig is, is het wel gesmolten kaas![]()
Ik praat niet meer met jouquote:Op donderdag 27 september 2018 19:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ligt eraan. In de tussenfase wel maar bijna zwarte oude kaas is echt de bom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |