Van de drie ben ik wel het meest Nintendo fan. Ze beschermen hun IP goed door om de zo veel jaar alleen met consistente goede spellen uit te komen.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rene is fanboy
Nintendo doet al 30 jaar herhaling van stappen
vertelquote:Op donderdag 27 september 2018 22:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik las laatst theorie van flatearters over waarom dag nacht en seizoenen
Bijzonder wel
Ik weet nog steeds niet of flat earthers nou serieus is, of een parodie op aluhoedjes verhalenquote:Op donderdag 27 september 2018 22:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijzonder wel
https://www.flat-earth-moon-phases.com/how-do-the-seasons-workquote:Op donderdag 27 september 2018 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
vertel
Heb je een creatief verhaal voor nodig denk ik
Maar als ze exact hetzelfde zouden doen als de rest dan was Nintendo ook niet je favoriet.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Van de drie ben ik wel het meest Nintendo fan. Ze beschermen hun IP goed door om de zo veel jaar alleen met consistente goede spellen uit te komen.
Alleen doordat ze nu zoveel uitwijken van de rest krijg je dus bijna geen 3rd party development meer. Volgens mij zijn alleen wat indie low-budget games nog aardig goed op de Switch en die kun je voor de helft kopen op Steam.
Zou wel helpen om de migratie een klein beetje te temperen ja. Las van de week dat als we zo doorgaan met migratie dat we met 20 miljoen zijn in 2030.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon alle zandnegers terug naar Afrika ja toch niet dan?
Ik waardeer de MS Paint skillsquote:Op donderdag 27 september 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://www.flat-earth-moon-phases.com/how-do-the-seasons-work
Klopt ook wel, maar het aanbod wordt wel steeds beperkter.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als ze exact hetzelfde zouden doen als de rest dan was Nintendo ook niet je favoriet.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar het aanbod wordt wel steeds beperkter.
Thuiszorg brrr, lijkt me niks.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
hoe lang heb je die thuiszorg nodig gehad
Nou nou, gelijk zo dramatisch. Heb je weer gedronken?quote:Op donderdag 27 september 2018 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ons leven is sowieso nutteloos, ik gooi mezelf wel morgen voor de trein want ik heb toch geen invloed
Enige creativiteit kun je ze niet ontzeggen.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijzonder wel
Grenzen dicht of Waddenzee inpolderenquote:Op donderdag 27 september 2018 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel helpen om de migratie een klein beetje te temperen ja. Las van de week dat als we zo doorgaan met migratie dat we met 20 miljoen zijn in 2030.
Jou lijkt het niks om verzorgd te moeten worden?quote:Op donderdag 27 september 2018 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Thuiszorg brrr, lijkt me niks.
Gewoon beetje realistisch nadenken met z'n allen zou al een mooi begin zijn.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grenzen dicht of Waddenzee inpolderen
morgen weerquote:Op donderdag 27 september 2018 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou nou, gelijk zo dramatisch. Heb je weer gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |