Nou ja, of hij is fenomenaal, of de rest is rotslecht, of iets er tusseninquote:Op donderdag 27 september 2018 17:10 schreef Blik het volgende:
Evenepoel is goed, maar mijn hemel wat is de concurrentie dramatisch slecht
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
100% zeker dat hij seks of een orgasme ging zeggen maar dat toch maar inslikte (hihi)
Dat dacht ik precies ja.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
100% zeker dat hij seks of een orgasme ging zeggen maar dat toch maar inslikte (hihi)
Wout van Aert groeide anders rond die tijd nog flink.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:11 schreef TheArt het volgende:
Wuyts, hij is 18. Hij gaat echt niet zoveel groeien.
Daar hoef je je met Pat geen zorgen over te maken. Volgend jaar kleinere rittenkoersen en veel hoogtestages.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:11 schreef Klepper272 het volgende:
Laten we hopen dat hij binnen een paar jaar opgebrand is.
Wuyts doet alleen net of hij nog 2 koppen groter gaat worden.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wout van Aert groeide anders rond die tijd nog flink.
Adrie en Buzz vinden dit leuk.
Ik acht Taus hiertoe in staat.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wuyts doet alleen net of hij nog 2 koppen groter gaat worden.
Gelukkig gaat talent Joris alleen uit zijn dak bij Nederlanders.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jozee gaat ook flink vingeren op Remco dus dat wordt NOS volgend jaar of zo
Jij bent wel heel erg obsessief bezig met Nederlanders die zogenaamd obsessief tegen Belgen zijn he.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:14 schreef Masterminded het volgende:
''Wij nuchtere Nederlanders verachten [insertbelg]''
Ik constateer.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg obsessief bezig met Nederlanders die zogenaamd obsessief tegen Belgen zijn he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |