of weiwaterbakjesquote:Op donderdag 27 september 2018 14:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mariabeeldjes zijn tegenwoordig ook gewild.
Misschien een moetje.....anders had de febo het wel op gepakt......maar zo wordt het lekker gerekt en belachelijk gemaakt......quote:Op donderdag 27 september 2018 14:48 schreef Soulraven het volgende:
Wat ze nu doen is gewoon dom. Zo zorgen ze alleen maar dat mensen er nog dieper op gaan duiken. Laat het varen, doe iets anders.
Het is uit voor Shelly, Gerrit weet het alleen nog nietquote:Op donderdag 27 september 2018 14:48 schreef freaky40 het volgende:
De moeder van Shelley haalt opgelucht adem dat het uit is met dat papventje.
krijgt ze Adrian voor terugquote:Op donderdag 27 september 2018 14:48 schreef freaky40 het volgende:
De moeder van Shelley haalt opgelucht adem dat het uit is met dat papventje.
Stalker.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is uit voor Shelly, Gerrit weet het alleen nog niet
Nee dat denk ik niet. Er is een reden dat febo zelf opgelicht heeft gesproken ipv ze naar joa en Tim direct te laten gaan.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien een moetje.....anders had de febo het wel op gepakt......maar zo wordt het lekker gerekt en belachelijk gemaakt......
Voor al zijn ditjes en datjes...quote:Op donderdag 27 september 2018 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie heeft een hele goeie aan Gerrit, vind Gerrit zelf
rititie rititiequote:Op donderdag 27 september 2018 14:51 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Voor al zijn ditjes en datjes...
Nah, daar zeg je wat, daar kun je dus echt geld mee verdienen want die "hele oude" bijvoorbeeld uit Frankrijk gaan voor vermogens, echt waarquote:Op donderdag 27 september 2018 14:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mariabeeldjes zijn tegenwoordig ook gewild.
En ik denk dat de febo nooit toe zou laten als die zelf met opgelicht hebben gesproken het laten afhangen of afhandelen door die twee als het serieus was.......quote:Op donderdag 27 september 2018 14:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Er is een reden dat febo zelf opgelicht heeft gesproken ipv ze naar joa en Tim direct te laten gaan.
is zo, maar wil de huishoudens de kost niet willen geven met die boeddha'squote:Op donderdag 27 september 2018 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, daar zeg je wat, daar kun je dus echt geld mee verdienen want die "hele oude" bijvoorbeeld uit Frankrijk gaan voor vermogens, echt waar
Precies, ze hadden gewoon meteen moeten zeggen, mooi verhaal maar wij kopen ze bij een kunsthandel met dit verhaal en that's that.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:48 schreef Soulraven het volgende:
Wat ze nu doen is gewoon dom. Zo zorgen ze alleen maar dat mensen er nog dieper op gaan duiken. Laat het varen, doe iets anders.
Ja goede evenement promootser is het ook he.. ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Volgens Hiske is de markt zaterdag.
Boeddha 'squote:Op donderdag 27 september 2018 14:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is zo, maar wil de huishoudens de kost niet willen geven met die boeddha's
Gerrit, Gerrit, Who the Fuck is Gerrit !quote:Op donderdag 27 september 2018 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie heeft een hele goeie aan Gerrit, vind Gerrit zelf
who the fuck is Sjellie?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Gerrit, Gerrit, Who the Fuck is Gerrit !
Gerrit is een boef en steelt als de ravequote:Op donderdag 27 september 2018 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Gerrit, Gerrit, Who the Fuck is Gerrit !
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik denk dat de febo nooit toe zou laten als die zelf met opgelicht hebben gesproken het laten afhangen of afhandelen door die twee als het serieus was.......
Neequote:
ik hou van kraaien en kauwen en raven, ben er mee opgegroeid, wel tammequote:Op donderdag 27 september 2018 14:57 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Gerrit is een boef en steelt als de rave
Nah, een veredelde senseo, het heeft een waterreservoir.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat ze dat dure apparaat buiten laten staan.
Zeker!quote:Op donderdag 27 september 2018 14:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is zo, maar wil de huishoudens de kost niet willen geven met die boeddha's
Dat dus. Laat het mooi bij de kunsthandel liggen, zij weten van niks. Maar dat willen ze niet want kunsthandel dame is een vriendin van joa zijn moeder ofzoiets.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, ze hadden gewoon meteen moeten zeggen, mooi verhaal maar wij kopen ze bij een kunsthandel met dit verhaal en that's that.
deed best zeer niet? watjequote:Op donderdag 27 september 2018 15:00 schreef UtoStreamer het volgende:
m'n nieuwe tattoo al gezien ?
[ afbeelding ]
Wat trashy.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Die domme lingerie foto's van Shelley staan zelfs te koop op hun webshop. Wie in godesnaam zou hier voor willen betalen..Maar boven dat, je gaat jezelf toch niet te koop zetten. Wat een hoeiiiren zooi.
Hier minder blij mee i.v.m. alle jonge vogels die er aan moeten geloven elk voorjaar.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hou van kraaien en kauwen en raven, ben er mee opgegroeid, wel tamme
Nee natuurlijk niet, de meeste mensen denken dat je zo'n beeld moet schenken en wie geeft haar nu wat????quote:
Heeft elk apparaat dat niet?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, een veredelde senseo, het heeft een waterreservoir.
die vogels zijn zo slim! ik hou ervanquote:Op donderdag 27 september 2018 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier minder blij mee i.v.m. alle jonge vogels die er aan moeten geloven elk voorjaar.![]()
Hebben ze dat koffiezet apparaat trouwens gehuurd?
Eksters, die zijn pas kut.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier minder blij mee i.v.m. alle jonge vogels die er aan moeten geloven elk voorjaar.![]()
Hebben ze dat koffiezet apparaat trouwens gehuurd?
ik ook niet, denk ikquote:Op donderdag 27 september 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, de meeste mensen denken dat je zo'n beeld moet schenken en wie geeft haar nu wat????
Stoere tekst, maar het blijft een Billie Turf die op dieet is .quote:Op donderdag 27 september 2018 15:00 schreef UtoStreamer het volgende:
m'n nieuwe tattoo al gezien ?
[ afbeelding ]
echt niet!!!!!! die zijn grappig! ook tamme ekster gehad, die stal echt allesquote:Op donderdag 27 september 2018 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zijn het ergste van allemaal.
jaaaa, billie turf! daar doet ie me aan denken! ik kon niet op de naam komenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stoere tekst, maar het blijft een Billie Turf die op dieet is .
Ik heb ze hier altijd op het balkon. Vechten elkaar halfdood.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zijn het ergste van allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje hetzelfde als de kransjes dusquote:Op donderdag 27 september 2018 15:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb ze hier altijd op het balkon. Vechten elkaar halfdood.
Hiske houd niet van koffie maar wil wel.koffie verkopen...
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:07 schreef UtoStreamer het volgende:
meer Billy SlurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Gelukkig kennen mensen me en geven me geen troepquote:Op donderdag 27 september 2018 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, de meeste mensen denken dat je zo'n beeld moet schenken en wie geeft haar nu wat????
Of Jeffry met zijn kruidenbitter.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als de kransjes dus
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:07 schreef UtoStreamer het volgende:
het smerigste studentje ter wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo grappig, mijn oma was zo, wilde geen troep, moest ze afstoffen, kreeg altijd een soort van boodschappenlijstje, zo zie ik jouquote:Op donderdag 27 september 2018 15:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig kennen mensen me en geven me geen troep
"eerlijk"quote:Op donderdag 27 september 2018 15:13 schreef UtoStreamer het volgende:
Guatemala, duurzaam, eerlijke koffie, kinderdagverblijf op de koffieplantage, christel en hiske drijven weg
ik hou mn bek maar dichtquote:Op donderdag 27 september 2018 15:13 schreef UtoStreamer het volgende:
Guatemala, duurzaam, eerlijke koffie, kinderdagverblijf op de koffieplantage, christel en hiske drijven weg
Nou bedanktquote:Op donderdag 27 september 2018 15:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo grappig, mijn oma was zo, wilde geen troep, moest ze afstoffen, kreeg altijd een soort van boodschappenlijstje, zo zie ik jou
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
"eerlijk"
Dan moet ik het bij voorbaat al niet.
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
enig .. deze business
maneer doet een verhaal dr gaat 1 euro naar de kerk
koffie is gezegend door een wilde cocahond .. heilige zeik
deze blend is 60/40
koffietijd
in den bosch ?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
enig .. deze business
deze blend is 60/40
koffietijd
ze zitten waarschijnlijk al mee te schrijven van de redactiequote:Op donderdag 27 september 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
Wat een verhaal. Kunnen we bij voorbaat vast opgelicht inschakelen?
Nee Civetkatten zegenen de koffie altijd.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
enig .. deze business
deze blend is 60/40
koffietijd
Hoe langer het verhaal is hoe verdachter het word ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:16 schreef Soulraven het volgende:
Wat een verhaal. Kunnen we bij voorbaat vast opgelicht inschakelen?
jij hebt Gerrit /Shelly dienst hequote:Op donderdag 27 september 2018 15:17 schreef Bramenstruik het volgende:
nogmaasls is het al uit???? ik volg er niet meer van
zo he, gerrit zegt ff wat, dit soort dingen moet je voor jezelf houdenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jij hebt Gerrit /Shelly dienst he
je wa al aan de feun
wij moeten door
eerlijke koffie
ja vermoeiend... ik heb koffie nodigquote:Op donderdag 27 september 2018 15:20 schreef Vinamp het volgende:
Wat kun je over koffie toch lang ouwehoeren
Tam is leuk maar hier roven ze alles leeg.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt niet!!!!!! die zijn grappig! ook tamme ekster gehad, die stal echt alles
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee Civetkatten zegenen de koffie altijd.
Wol kaarten?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:07 schreef Bramenstruik het volgende:
ik had een kauwtje die kon kaarten
te leuk! ik hou van die beestenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tam is leuk maar hier roven ze alles leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |