abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 27 september 2018 @ 08:17:13 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182158722
Nou ik zou hier wel een heel verhaal kunnen ophangen maar goed. De meeste negers hebben natuurlijk een vleeslul maar niks is minder waar voor jullie favoriete neger: SN.

Mijn piemel is op zich best groot (richting de 30cm of zo nooit gemeten want nooit klachten over gehad). oja inb4 als niemand hem ziet kunnen ze ook niet klagen. Maar goed, dat is dus als die stijf is.

Helaas is hij doorgaans in de loop van de dag in slappe toestand. Met als uitschieter (of eigenlijk terugschieter) na het sporten. Als ik sport (fitness of hardlopen) dan trekt alles echt zowat naar binnen. Zo heeft moeder natuur het natuurlijk bedoelt om alles te beschermen terwijl je naakt aan het strijden was met sabeltandtijgers en wilde bizons. Het is eigenlijk gewoon een natuurlijk beschermingsmechanisme zo dat het tijdens het vechten niet beschadigd en dit heeft de natuur altijd zo behouden bij mij. Maar goed, door dit hele gebeuren zal het dan in een openbare douche bijvoorbeeld in de kleedkamer kunnen doen lijken alsof je een kleine piemel hebt, wat dan op zijn beurt weer aanleiding kan geven voor minder respect van de andere mannetjes.

Daarom douche ik liever thuis.

Maar goed, als je dus een vleeslul hebt, een lul die eigenlijk nooit van grootte verandert maar alleen gaat hangen of overeind staan ja dan mag je er best trots op zijn en is het een stuk makkelijker om in het openbaar de naturist uit te gaan hangen.

Graag hoor ik van jullie wat jullie mening is omtrent deze casus.
Man of Steal.
pi_182159292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:17 schreef SuperNeger het volgende:
Helaas Gelukkig is hij doorgaans in de loop van de dag in slappe toestand. Met als uitschieter (of eigenlijk terugschieter) na het sporten. Als ik sport (fitness of hardlopen) dan trekt alles echt zowat naar binnen. Zo heeft moeder natuur het natuurlijk bedoelt om alles te beschermen terwijl je naakt aan het strijden was met sabeltandtijgers en wilde bizons. Het is eigenlijk gewoon een natuurlijk beschermingsmechanisme zo dat het tijdens het vechten niet beschadigd en dit heeft de natuur altijd zo behouden bij mij.
Hier nog één. Eigenlijk vind ik het wel handig want het ding zit dan ook niet zo vaak in de weg bij andere activiteiten. Dat ik in de sauna geen indruk maak boeit me niet, ik kom daar niet om te flirten of zo.
pi_182159939
Ik ga er zelfs mee naar de sauna.

Ik vond het juist wel tof vroeger, dat dames teleurgesteld waren als ze hem uit m'n broek haalden en dan een als hij stijf is, even moesten slikken (nopun).
pi_182160215
Ik heb een bloedlul maar hij ziet er uit als een vleeslul, ik durf dus prima openbaar te douchen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 27 september 2018 @ 16:59:55 #5
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182166838
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb een bloedlul maar hij ziet er uit als een vleeslul, ik durf dus prima openbaar te douchen.
Je kan het niet allebei hebben het is of het 1 of het ander.
Man of Steal.
pi_182167151
Hier ook bloedlul.
5 cm in slappe toestand en 18 cm stijf .
Zou het niet anders willen.

[ Bericht 41% gewijzigd door Vinniiee op 28-09-2018 11:35:52 ]
pi_182167970
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:59 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Je kan het niet allebei hebben het is of het 1 of het ander.
Ik zeg ook niet dat ik het allebei heb.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182168507
Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik naakt in het openbaar zou moeten douchen. Dus ik doe dat niet. Dus ik kan hier niets zinnigs over zeggen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182168874
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zich druk maakt om wat andere mannen van de lengte van zijn lul denken wetende dat iedere vrouw waar je het bed mee deelt ongevraagd haar vriendinnen gaat vertellen hoe enorm groot je wel niet bent geschapen.

[ Bericht 49% gewijzigd door Vinniiee op 28-09-2018 11:36:50 ]
  donderdag 27 september 2018 @ 18:49:19 #10
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182168926
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jawel.

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zich druk maakt om wat andere mannen van de lengte van zijn lul denken wetende dat iedere vrouw waar je het bed mee deelt ongevraagd haar vriendinnen gaat vertellen hoe enorm groot je wel niet bent geschapen.
het gaat over douchen in de sportschool, je moet daar ook respect hebben
Man of Steal.
pi_182168962
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

het gaat over douchen in de sportschool, je moet daar ook respect hebben
Als je onzeker bent misschien. En dan zeg ik: dat is volstrekt onlogisch in dit geval.

Dus ik vind het heel slecht verzonnen.
pi_182173264
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

het gaat over douchen in de sportschool, je moet daar ook respect hebben
Dat interesseert toch echt niemand hoe groot/klein ie is. En al helemaal niet bij andere mannen onder de douche.
Hoe onzeker kan je zijn...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182173874
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat interesseert toch echt niemand hoe groot/klein ie is. En al helemaal niet bij andere mannen onder de douche.
Hoe onzeker kan je zijn...
Je moest eens weten , tegenwoordig staan de jongens in onderbroek onder de douche en de dames met bh aan.
#35.
  vrijdag 28 september 2018 @ 07:47:08 #14
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182179054
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat interesseert toch echt niemand hoe groot/klein ie is. En al helemaal niet bij andere mannen onder de douche.
Hoe onzeker kan je zijn...
Nou ik weet niet hoe het in de dameskleedkamer gaat maar bij ons is het meestal gewoon zo van heeey ziet er goed uit zullen de vrouwtjes wel blij mee zijn en dan een knipoog en zo. En verder dan een beetje ouwehoeren over voetbal, auto's en of we het weekend nog gescoord hebben. Als je dan een bloedlul hebt die helemaal teruggetrokken is dan voel je je toch een beetje lullig
Man of Steal.
  vrijdag 28 september 2018 @ 07:51:03 #15
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182179086
Maar het is ook gewoon zo van stel andere sportschoolgangers zien dat je een kleintje hebt dan zullen ze ook niet zo snel zeggen hoeveel setjes ze nog over hebben of je tussendoor laten meetrainen. Je hebt eigenlijk gewoon minder respect dan als ze van je denken dat die klein is.
Man of Steal.
pi_182182538
Topic opgeruimd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 07:51 schreef SuperNeger het volgende:
Maar het is ook gewoon zo van stel andere sportschoolgangers zien dat je een kleintje hebt dan zullen ze ook niet zo snel zeggen hoeveel setjes ze nog over hebben of je tussendoor laten meetrainen. Je hebt eigenlijk gewoon minder respect dan als ze van je denken dat die klein is.
Je weet dat je je geloofwaardigheid een beetje te niet doet? Als je niet wil dat je topic gesloten wordt omdat de mods denken dat je zit te trollen, kun je beter dit soort reacties achterwege laten.
  vrijdag 28 september 2018 @ 11:40:39 #17
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182182556
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
Topic opgeruimd.

[..]

Je weet dat je je geloofwaardigheid een beetje te niet doet? Als je niet wil dat je topic gesloten wordt omdat de mods denken dat je zit te trollen, kun je beter dit soort reacties achterwege laten.
Mijn reacties zijn altijd serieus en ontopic met hier en daar een overduidelijk grapje of een knipoog, dat houdt het juist leuk. Maar om deze mensen nou gelijk voor troll uit te maken is dan ook weer een tikkeltje overdreven
Man of Steal.
pi_182182576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

het gaat over douchen in de sportschool, je moet daar ook respect hebben
De sportschool is minder dan 5 minuten fietsen, ik douche thuis wel. Heeft overigens niks te maken met of ik mijn lul durf te laten zien.
  vrijdag 28 september 2018 @ 12:57:13 #19
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_182184049
Snap niet waar je je druk om maakt. Als ik al een opmerking erover krijg, vraag ik vriendelijk of ze hun ogen op hun eigen penis willen houden, ik ben niet van de betreffende aard en vindt het niet gepast om over elkaars edele delen te spreken zonder eerst eens een bak koffie te doen ;)
  vrijdag 28 september 2018 @ 14:45:01 #20
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182185766
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:46 schreef VEM2012 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zich druk maakt om wat andere mannen van de lengte van zijn lul denken wetende dat iedere vrouw waar je het bed mee deelt ongevraagd haar vriendinnen gaat vertellen hoe enorm groot je wel niet bent geschapen.
en daarmee is het probleem gelijk opgelost, want in vol ornaat is hij alsnog enorm.
Tot nooit .......
  zaterdag 29 september 2018 @ 17:00:46 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182206785
Het kan me echt niets schelen wat andere mannen van mijn lul vinden. Zij hoeven er immers niets mee te doen en ik hoef ook niets met die van hen te doen. Ik schaam me verder ook niet voor wat moeder natuur mij geschonken heeft en douche dus ook gewoon naakt na het sporten. Al dat gelul van die onzekere jongetjes die in onderbroek of zelfs niet direct douchen zegt meer dan genoeg over hen en hun gereedschap.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_182209224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:17 schreef SuperNeger het volgende:
Nou ik zou hier wel een heel verhaal kunnen ophangen maar goed. De meeste negers hebben natuurlijk een vleeslul maar niks is minder waar voor jullie favoriete neger: SN.

Mijn piemel is op zich best groot (richting de 30cm of zo nooit gemeten want nooit klachten over gehad). oja inb4 als niemand hem ziet kunnen ze ook niet klagen. Maar goed, dat is dus als die stijf is.

Wat
  zondag 30 september 2018 @ 14:52:04 #23
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182228114
Wat een hoop preutse mensen hier zeg nondeju
Man of Steal.
pi_182228990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 07:51 schreef SuperNeger het volgende:
Maar het is ook gewoon zo van stel andere sportschoolgangers zien dat je een kleintje hebt dan zullen ze ook niet zo snel zeggen hoeveel setjes ze nog over hebben of je tussendoor laten meetrainen. Je hebt eigenlijk gewoon minder respect dan als ze van je denken dat die klein is.
Of ze denken dat je roids gebruikt. Dacht dat de boel daar ook kleiner van wordt....
  zondag 30 september 2018 @ 15:29:22 #25
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182229061
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 15:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Of ze denken dat je roids gebruikt. Dacht dat de boel daar ook kleiner van wordt....
ja dat denken ze bij mij sws maar ben 100% natty
Man of Steal.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')