Geef eerst even antwoord op mijn vraag, ik zit ook nog steeds in spanning namelijk!quote:Op donderdag 27 september 2018 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Linkje René
Ben benieuwd
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je nou eigenlijk met dat streamen? Hoeveel kijkers heb je?
Dan heeft iedereen een geweldige dagquote:Op donderdag 27 september 2018 09:42 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Als elke Radio DJ morgen dood neervalt heb ik een geweldige dag.
Genoeg om mn moderators LR en Jeecee een aardig parttime salaris te betalenquote:Op donderdag 27 september 2018 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef eerst even antwoord op mijn vraag, ik zit ook nog steeds in spanning namelijk!
[..]
FANTASTISCHE koffie.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan wel hier posten ?
Maakt ze wel goede koffie?
Ja, eens. De laagste vorm van menselijk leven.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OVerigens zijn radiosidekicks nog erger. Alleen maar de hele tijd zo keidom lachen in de microfoon. Dan kan je trots op jezelf zijn hoor.
Ik drink ook een bakkiequote:Op donderdag 27 september 2018 09:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FANTASTISCHE koffie.
Ja jullie kunnen toch niet zonder mij?
Ik heb jouw naam even opgegooid in een R&P topicquote:Op donderdag 27 september 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.
Een spookkasteel..quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe dingen Seizoen 6
* huisdieren
* shadowsteen
* spookkasteel
Straks liveverslag in mn streamquote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spookkasteel..
Brrr… spannend!
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe dingen Seizoen 6
* huisdieren
* shadowsteen
* spookkasteel
En waarom hebben jullie het er dan over?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fortnite.
Een spel dat voornamelijk door mensen van 12 tot 16 wordt gespeeld.
Hopelijk kan ik weer nieuwe wapens kopen Rene zodat ik eindelijk kan winnenquote:Op donderdag 27 september 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fortnite.
Een spel dat voornamelijk door mensen van 12 tot 16 wordt gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |