quote:Op donderdag 27 september 2018 08:32 schreef Jojoortje het volgende:
Haha die Onlo toch met z’n grapjes.
dat doen de schildersquote:Op donderdag 27 september 2018 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan wel hier posten ?
Maakt ze wel goede koffie?
zijn die nog steeds bezig?quote:
ik ben nog niet op kraamvisite geweest dus kan het niet bevestigenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn die nog steeds bezig?
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben nog niet op kraamvisite geweest dus kan het niet bevestigen
Jij ook al?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.
daarom zeggen ze ook, het is een goed kind dat op haar/zijn vader lijktquote:Op donderdag 27 september 2018 08:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.
Dat blijft nog altijd de running gag in onze familie: volgens mijn oma had ze zo'n een hekel aan de postbode, dat haar jongste zoon op hem leek.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeggen ze ook, het is een goed kind dat op haar/zijn vader lijkt
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat blijft nog altijd de running gag in onze familie: volgens mijn oma had ze zo'n een hekel aan de postbode, dat haar jongste zoon op hem leek.
We hebben haar toen al geprobeerd uit te leggen, dat dat niet echt zo werkt...
Doe niet zo interessant.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN
en eventueel aanwezige vijanden
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:11 schreef GGMM het volgende:
Is er weer een blik irritante ads open getrokken of heb ik gewoon pech?
Ja, moet nog wel even wakker worden.quote:
Kijk, dat helptquote:Op donderdag 27 september 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.
waarvan?quote:Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NOG 7 MINUTEN VOOR SEIZOEN 6
deze hele dag streamen boys
Hoeveel verdien je nou eigenlijk met dat streamen? Hoeveel kijkers heb je?quote:Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NOG 7 MINUTEN VOOR SEIZOEN 6
deze hele dag streamen boys
Neequote:Op donderdag 27 september 2018 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe dit lekker in het Fornite-topic.
Linkje Renéquote:Op donderdag 27 september 2018 09:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben verwikkeld geraakt in een stevige discussie op tvmeter.nl
Het kan zijn dat ik jullie hulp inroep, dus hou daar rekening mee.
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Linkje René
Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |