Ja, steun zijn act vooralquote:Op donderdag 27 september 2018 07:42 schreef onlogisch het volgende:
(Voor wie het niet opvalt, de TT & OP is een ode aan mijn goede vriend GGMM)
quote:Top 100 van woensdag 26 september 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 0182 JR-Style-93
12. 0179 GGMM
20. 0142 maxi-mus
37. 0096 JanCees
44. 0088 onlogisch
53. 0082 KnutdeIJsbeer
64. 0066 Saind
66. 0064 Coco.(Vriend van de show)
68. 0063 Insomnia2.0
77. 0058 Ajacied422
93. 0052 Wereldgozer
96. 0051 charmed_angel
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat ik weer onder een zéér goede vriend sta
oh stond ik er echt op :’)quote:Op donderdag 27 september 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
Over het hoofd gezien
83. 0055 Doublepain
Sorry maat
Pics?!quote:Op donderdag 27 september 2018 08:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kraamhulpgodin maakt ontbijt voor me.
Wat heb je tegen DP?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei.
Over het hoofd gezien
83. 0055 Doublepain
Sorry maat
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen DP?
En wie heb je nog meer bewust buiten de lijst hier gelaten?
Link naar volledige lijst?
en dan wel hier posten ?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:32 schreef Jojoortje het volgende:
Haha die Onlo toch met z’n grapjes.
dat doen de schildersquote:Op donderdag 27 september 2018 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan wel hier posten ?
Maakt ze wel goede koffie?
zijn die nog steeds bezig?quote:
ik ben nog niet op kraamvisite geweest dus kan het niet bevestigenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn die nog steeds bezig?
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben nog niet op kraamvisite geweest dus kan het niet bevestigen
Jij ook al?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.
daarom zeggen ze ook, het is een goed kind dat op haar/zijn vader lijktquote:Op donderdag 27 september 2018 08:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon langs op vaderdag.
Dat blijft nog altijd de running gag in onze familie: volgens mijn oma had ze zo'n een hekel aan de postbode, dat haar jongste zoon op hem leek.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeggen ze ook, het is een goed kind dat op haar/zijn vader lijkt
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat blijft nog altijd de running gag in onze familie: volgens mijn oma had ze zo'n een hekel aan de postbode, dat haar jongste zoon op hem leek.
We hebben haar toen al geprobeerd uit te leggen, dat dat niet echt zo werkt...
Doe niet zo interessant.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN
en eventueel aanwezige vijanden
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:11 schreef GGMM het volgende:
Is er weer een blik irritante ads open getrokken of heb ik gewoon pech?
Ja, moet nog wel even wakker worden.quote:
Kijk, dat helptquote:Op donderdag 27 september 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.
waarvan?quote:Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NOG 7 MINUTEN VOOR SEIZOEN 6
deze hele dag streamen boys
Hoeveel verdien je nou eigenlijk met dat streamen? Hoeveel kijkers heb je?quote:Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NOG 7 MINUTEN VOOR SEIZOEN 6
deze hele dag streamen boys
Neequote:Op donderdag 27 september 2018 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe dit lekker in het Fornite-topic.
Linkje Renéquote:Op donderdag 27 september 2018 09:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ben verwikkeld geraakt in een stevige discussie op tvmeter.nl
Het kan zijn dat ik jullie hulp inroep, dus hou daar rekening mee.
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Linkje René
Ben benieuwd
Geef eerst even antwoord op mijn vraag, ik zit ook nog steeds in spanning namelijk!quote:Op donderdag 27 september 2018 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Linkje René
Ben benieuwd
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je nou eigenlijk met dat streamen? Hoeveel kijkers heb je?
Dan heeft iedereen een geweldige dagquote:Op donderdag 27 september 2018 09:42 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Als elke Radio DJ morgen dood neervalt heb ik een geweldige dag.
Genoeg om mn moderators LR en Jeecee een aardig parttime salaris te betalenquote:Op donderdag 27 september 2018 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef eerst even antwoord op mijn vraag, ik zit ook nog steeds in spanning namelijk!
[..]
FANTASTISCHE koffie.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan wel hier posten ?
Maakt ze wel goede koffie?
Ja, eens. De laagste vorm van menselijk leven.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OVerigens zijn radiosidekicks nog erger. Alleen maar de hele tijd zo keidom lachen in de microfoon. Dan kan je trots op jezelf zijn hoor.
Ik drink ook een bakkiequote:Op donderdag 27 september 2018 09:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FANTASTISCHE koffie.
Ja jullie kunnen toch niet zonder mij?
Ik heb jouw naam even opgegooid in een R&P topicquote:Op donderdag 27 september 2018 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om je wat op te vrolijken verwijs ik je naar de OP.
Een spookkasteel..quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe dingen Seizoen 6
* huisdieren
* shadowsteen
* spookkasteel
Straks liveverslag in mn streamquote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spookkasteel..
Brrr… spannend!
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe dingen Seizoen 6
* huisdieren
* shadowsteen
* spookkasteel
En waarom hebben jullie het er dan over?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fortnite.
Een spel dat voornamelijk door mensen van 12 tot 16 wordt gespeeld.
Hopelijk kan ik weer nieuwe wapens kopen Rene zodat ik eindelijk kan winnenquote:Op donderdag 27 september 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fortnite.
Een spel dat voornamelijk door mensen van 12 tot 16 wordt gespeeld.
Knut is blijkbaar een bekende streamer van dit spel en verdient daar schijnbaar geld mee.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom hebben jullie het er dan over?
Ik heb dat nooit echt begrepen. Dat streamen van hoe je een spel speelt. Vooral dat daar publiek voor is.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut is blijkbaar een bekende streamer van dit spel en verdient daar schijnbaar geld mee.
Ouwe zakquote:Op donderdag 27 september 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt begrepen. Dat streamen van hoe je een spel speelt. Vooral dat daar publiek voor is.
Dit ja. Kijken naar iemand die computerspelletjes speelt, dan heb je echt tijd teveel.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt begrepen. Dat streamen van hoe je een spel speelt. Vooral dat daar publiek voor is.
Echt heel anders dan kijken naar iemand die met een bal speelt jaquote:Op donderdag 27 september 2018 10:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit ja. Kijken naar iemand die computerspelletjes speelt, dan heb je echt tijd teveel.
Dat is vrij kortzichtig dan.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat leuk dat wij binnen 30 seconden hetzelfde punt maken.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel anders dan kijken naar iemand die met een bal speelt ja
Great minds think alikequote:Op donderdag 27 september 2018 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat wij binnen 30 seconden hetzelfde punt maken.
Dat kijk ik omdat ik bewondering heb voor het talent van de spelers.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel anders dan kijken naar iemand die met een bal speelt ja
Jouw game-niveau komt niet overeen met dat van bekende streamers.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kijk ik omdat ik bewondering heb voor het talent van de spelers.
Klikken met een muis en op een toetsenbord rammen kan ik zelf ook wel.
Als je dat zelf ook kan ben je heel dom dat je niet streamt aangezien de toppers miljoenen per maand binnenharken.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kijk ik omdat ik bewondering heb voor het talent van de spelers.
Klikken met een muis en op een toetsenbord rammen kan ik zelf ook wel.
Bij Feyenoord kunnen ze niet voetballen en daar zitten ook 50k man op de tribune.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:27 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel Knut ook niet kan gamen, dus ergens heb je wel een punt.
Dus eigenlijk hoef je niks te kunnen om te gaan streamen?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kunnen ze niet voetballen en daar zitten ook 50k man op de tribune.
Je moet er gewoon een beetje een show van maken he.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoef je niks te kunnen om te gaan streamen?
Ik ben geïnteresseerdquote:Op donderdag 27 september 2018 10:32 schreef GGMM het volgende:
Heb je plannen voor een YouTube kanaal?
En zo ja, zoek je nog iemand die voor 5.000 euro per maand je live streams op een leuke manier edit voor je youtube?
Want dan heb je aan mij een hele goeie
Klinkt echt als een zinvolle invulling van je levenquote:Op donderdag 27 september 2018 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet er gewoon een beetje een show van maken he.
Ik heb gesprekken over het leven met mn zusjes. Draai verzoeknummers. Verloot soms een pak melk. Het gaat om het hele plaatje.
Bedanktquote:Op donderdag 27 september 2018 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt echt als een zinvolle invulling van je leven!
Als hij iets doet wat hem plezier geeft en hij verdient er geld mee is dat toch prima? Wat doe je nou uit de hoogte johquote:Op donderdag 27 september 2018 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt echt als een zinvolle invulling van je leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |