Ik ben helaas te snel afgeleid om te lezen.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:39 schreef kipknots het volgende:
Ze kunnen het hele verhaal niet in twee afleveringen afronden, daar zijn nog drie boeken voor nodig. Alleen die boeken zijn nog een stuk lastiger te verfilmen.
Hopelijk komt er nog iets van een animatieserie oid, dat ze Laconia laten zien geeft iets van hoop want dat heeft te maken met de latere boeken en kwam in heel boek 6 niet voor.
Als je lezen niet erg vind, is na het zien van de serie boek 7 op zich een redelijk instappunt.
Weet als boeklezer even niet helemaal meer wat je op dit moment wel / niet gehad, dus even samenvatting in een spoilertag:quote:Op maandag 3 januari 2022 14:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben helaas te snel afgeleid om te lezen.
Vergeet de helft en dan moet ik weer teruglezen.. een film of serie is makkelijker voor me (ook al krijg je dan niet alles van het verhaal mee).
Ik snap ook niet helemaal wat de protomolecule nou doet, de verhaallijn gaat nu vooral om Marco Inaros en Jim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
Weet als boeklezer even niet helemaal meer wat je op dit moment wel / niet gehad, dus even samenvatting in een spoilertag:Wat in de spoiler saat was al bekend maar hoe nu verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De protomolecule is iets aan het bouwen.. maar wat?
Ik dacht dat earth, Mars en the Belters samen zouden werken om de protomolecule te verslaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:07 schreef christmastsunami het volgende:
In het begin van de serie kreeg ik het idee, dat het doel van de protomolecule was om iedereen te infecteren, zodat iedereen zonder pak in de ruimte kon leven.
Volgens mij ging de serie toen de kant op van de verschillende ruziende fracties, maar dat met dat protomolecule mannetje, was veel spannender.
Tja, dat de mensheid zich niet kan verenigen tegen een gezamenlijke dreiging, maar juist meer verdeeld raakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik dacht dat earth, Mars en the Belters samen zouden werken om de protomolecule te verslaan.
De protomolecule lijkt me een gevaarlijkere vijand.
na het lezen van dit gisteren begonnen en het is een aanrader.quote:Op maandag 13 december 2021 08:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stelde niet teleur inderdaad, blijft een topserie. Wel weer zonde dat dit het laatste seizoen is. Toch wel op dit moment ongeëvenaarde sci-fi, al moet ik Foundation nog zien.
Heb hem ook nog staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
na het lezen van dit gisteren begonnen en het is een aanrader.
Ik ken de boeken niet maar ik vind het acteerwerk goed bij de Belters passen, beetje emotieloos, egoistischquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:16 schreef Ruse het volgende:
Vinden de boeklezers hier ook dat Inaros slecht gespeeld word door de acteur? De zoon idem. Ik heb daar veel last van in deze serie, het verhaal doet veel beter aan dan er geacteerd wordt, ik stel me voor dat Inaros in de boeken veel indrukwekkender is
Ik ben besmet met de serie maar vind deze inaros best prima, eigenlijk zoals ik het me wel voor kan stellen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:16 schreef Ruse het volgende:
Vinden de boeklezers hier ook dat Inaros slecht gespeeld word door de acteur? De zoon idem. Ik heb daar veel last van in deze serie, het verhaal doet veel beter aan dan er geacteerd wordt, ik stel me voor dat Inaros in de boeken veel indrukwekkender is
...watquote:Op maandag 17 januari 2022 11:45 schreef avotar het volgende:
wat een enorm Game of Thrones einde zeg.
Maar dat is dan eerder het tegenovergestelde van GoT toch? Daar werd in de laatste afleveringen even een leger van ondoden omgelegd en de grootste stad van het continent in de as gelegd.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef zipcon het volgende:
Mss dat @:avolar de afwikkeling van Marco Inaros bedoelt? Ik vond het goed genoeg, het past ook binnen de lore van Expanse. Het is idd niet super spectaculair na zo'n lange buildup, kan zijn dat sommigen dat wel verwachten.
Desondanks vond ik het wel een spannende aflevering, de ship battles in seizoen 6 vond ik erg fijn.
Het doel was Inaros doden, op welke manier dan ook.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef zipcon het volgende:
Mss dat @:avolar de afwikkeling van Marco Inaros bedoelt? Ik vond het goed genoeg, het past ook binnen de lore van Expanse. Het is idd niet super spectaculair na zo'n lange buildup, kan zijn dat sommigen dat wel verwachten.
Desondanks vond ik het wel een spannende aflevering, de ship battles in seizoen 6 vond ik erg fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |