Wat dat betreft zijn ze gebonden aan de verhaallijn van de boeken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:12 schreef SiGNe het volgende:
Nice.. best knap dat ze gewoon doorgaan met opnames ondanks Corona.
Ik hoop wel dat ze weer wat meer lokaties gaan bezoeken, S4 was een beetje saai op 1 planeet en de protomolecule was ook niet meer de grootste vijand.
Ja en het zal ook vast wel ten goede komen aan de verdere verhaallijn maar ik mistte de space battles wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze gebonden aan de verhaallijn van de boeken.
Er staat me iets bij dat ze 2 boeken in 1 seizoen zouden stoppen, ik weet alleen niet of dat nou in seizoen 4 was of dat dat het komende seizoen wordt.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef DJKoster het volgende:
(Ik wil niet te veel teruglezen in dit topic vanwege spoilers)
Al ergens bekend welke boeken in seizoen 5 zitten? Ik ben nu bezig in 6 en dat is eigenlijk een naadloos vervolg van boek 5.
Ik wil namelijk pas eerst de boeken lezen. (Hoewel ik in dit tempo waarschijnlijk boek 8 al uit heb voor 16 december)
Eerst t/m vrijdag the Mandalorian even afkijken en dan hieraan beginnen denk ik. Of toch wachten tot ik het geheel kan kijken. Twijfel.quote:
Eerste drie gezien, nu verder met seizoen 4 welke ik nog niet gezien heb. Volgende week ready voor seizoen 5.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:01 schreef DJKoster het volgende:
Bijna.. En inmiddels al bij met de boeken. Twijfel nog om alles weer te bingen vanaf seizoen 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:40 schreef RubenSosa het volgende:
1e aflevering van nieuwe seizoen gezien:
Amos:Chrisjen Avasarala:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Chrisjen Avasarala:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met haar shagstemMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:40 schreef RubenSosa het volgende:
1e aflevering van nieuwe seizoen gezien:
Amos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Zo verwarrend dat ze van dat stel met dat weglopend kind de rollen omgedraaid hebben t.o.vquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:36 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Eerste drie gezien, nu verder met seizoen 4 welke ik nog niet gezien heb. [..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game changer? Ja Beste aflevering? Nee joh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef Nickske1912 het volgende:
Zo dan, aflevering 4 was een behoorlijke game changer zullen we maar zeggen.. Misschien wel de beste aflevering van de hele serie tot dusver.
9.7 gemiddeld op IMDb zie ik. Kan ik me goed in vinden. Die speech op het einde gaf me kippenvel, enorm krachtig moment en zeer benieuwd wat dit voor het restant van het seizoen gaat betekenen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Game changer? Ja Beste aflevering? Nee joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |