ik denk dat Gerrit zijn feestje zo wordt gebracht dat ie over lijken gaat, en dat ze daarom Niet mee wilde vieren, en dat hij daarom niet op haar feestje mag komenquote:Op donderdag 27 september 2018 01:19 schreef anine het volgende:
[..]
Het enige waar Brenda van genoten heeft is van het idee dat ze 4 mensen heeft buiten gesloten, En dan kan er elke band staan maar het feest zou voor mij al voorbij zijn. Maar ik denk zo maar dat de knip klantjes niet meer massaal komen, tenmnste als deze haatdragende tirade de uitzending haalt. Karma is a bitch
ze hangt wel met ronny flex.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat mens zit echt vol met haat, wat een triest figuur![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil je niet als ex hebbenquote:Op donderdag 27 september 2018 01:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2018 01:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen.
Ze is volgens mij een stuk slimmer dan Shelley.
En ze knipt ook beter.
Manmanmanquote:Op donderdag 27 september 2018 01:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En ze knipt ook beter.
Of een hamerquote:Op donderdag 27 september 2018 01:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
welterusten, ik zie het morgen wel of ger met een fotobord in zijn schedel wakker wordt
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 27 september 2018 01:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En ze knipt ook beter.
of een glasquote:
Aanname, je kan niet in iemands hoofd kijken.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:28 schreef SjonSlot het volgende:
Foeterix heeft nog nooit iemand geslagen, daarom reageert ze nu ook zo. Ze zou willen dat ze zo was als in de verhalen die ze vertelt.
Je hoort aan alles dat het fantasiën zijn, of verdraaide dan wel overgenomen verhalen.
Is dat 'verpakte' flesje strorum?quote:Op donderdag 27 september 2018 01:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
"ik zag dat die jongen dat meisje duwde en zei, hee wat doe jij nou?"
Einde verhaal
[ afbeelding ]
Ze haat nog steeds diegene die haar mond scheef heeft geslagen.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:28 schreef SjonSlot het volgende:
Foeterix heeft nog nooit iemand geslagen, daarom reageert ze nu ook zo. Ze zou willen dat ze zo was als in de verhalen die ze vertelt.
Je hoort aan alles dat het fantasiën zijn, of verdraaide dan wel overgenomen verhalen.
zekersquote:Op donderdag 27 september 2018 01:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ronny is een toppertje
vet verhaal..quote:Op donderdag 27 september 2018 01:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
"ik zag dat die jongen dat meisje duwde en zei, hee wat doe jij nou?"
Einde verhaal
[ afbeelding ]
nou, wellicht morgen in gerries hoofd, opengereten door terrorbrendaquote:Op donderdag 27 september 2018 01:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Aanname, je kan niet in iemands hoofd kijken.
Nee, ik heb haar aangehoord en ik ben er bijna van overtuigd dat het zo is. Bij ieder conflict gaat ze janken en daarna foeteren bij iemand anders. Zij is geen vechter.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Aanname, je kan niet in iemands hoofd kijken.
laten we het hopen.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
nou, wellicht morgen in gerries hoofd, opengereten door terrorbrenda
Omdat het hier niet mag. Of not done is.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:31 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar aangehoord en ik ben er bijna van overtuigd dat het zo is. Bij ieder conflict gaat ze janken en daarna foeteren bij iemand anders. Zij is geen vechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |