heeft hij zeker,wat daar gisteren is gebeurd is te gek voor woorden,en wat hij ook zegt ze moeten zich de ogen uit de kop schamen.quote:
Is er zoveel gebeurd dan?quote:Op donderdag 27 september 2018 09:30 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Zal wel de verhaallijn van de dag. Het na het feest gebeuren.
vind ik ookquote:Op donderdag 27 september 2018 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Zeggen dan niet naar het feestje te koken als je zo graag wil dat het 1 groep wordt.
lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 september 2018 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit ; tis hier geen ghetto
als we overal onze dingen op gan doen
en als ik op een feestje kom
dr zit een wrok
dit is niet gezond
als dit op TV komt
mensen moeten zich de ogen uit de kop schamen!!
.. stilte
HIts ; ..ja
.. ik heb nite gezien dat er bier is gegooid ik heb me gedistangieerd
bewust niet mee bemoeid
Chris ook hoor nu, echt domme wijven, maar ze moeten wel slijmen nu, anders liggen ze straks in de kou, het heeft een doel, ze kunnen echt niets zelfquote:
Ditquote:Op donderdag 27 september 2018 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen dan niet naar het feestje te komen als je zo graag wil dat het 1 groep wordt.
Het was laag.......heel erg laag.....heb streams uitgegooid......lezen is minder erg dan zien......quote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Las op Facebook dat shelly het uit wil maken met Ger om zijn gedrag, klopt dit?
Welke topic moet ik terug lezen? Heb gisteren niets gelezen hier dus moet er zoveel terug lezen dan.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was laag.......heel erg laag.....heb streams uitgegooid......lezen is minder erg dan zien......
Allemaal gedoe. Bier achterover drukken, behoorlijk gedronken, Gerrit ging even langs, bier over hem heen gegooid door Jef, Jessie maakte zijn zonnebril stuk, Sjon bemoeide er zich tegenaan.quote:
jee dat gaat hij niet leuk vindenquote:
precies........quote:Op donderdag 27 september 2018 09:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit ; wie slaat hier nu de plank mis???
Kriss ; alles was een chaos ..voelde me niet echt
uitgenodigd
en ik vnd het lastig heen en weer geknikkerd te worden
en ik heb dr ook wat van gezegt
maar ik heb gen zin meer tussen de strijd te zitten tussen jullie
Gerrit ; dat snap ik . maar kies dan voor beide partijen
Kriss ; dat snap ik wel dat je dat zo ziet
[b] Gerrit ; hadden we mte 8 gezeten , dan had je wel gekomen[b/]
Dank je Peter. Wat een groep of niet. Walgelijk lui zitten er in. Dit gaat volgens mij nooit meer een groep worden.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:35 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Allemaal gedoe. Bier achterover drukken, behoorlijk gedronken, Gerrit ging even langs, bier over hem heen gegooid door Jef, Jessie maakte zijn zonnebril stuk, Sjon bemoeide er zich tegenaan.
Na afloop een Brenda en Brandon een bijzonder raar gesprek over kopstoten, knietjes geven, vechten, ruzies etc.
Ja dat zei ze vanochtend tegen Adriaan.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Las op Facebook dat shelly het uit wil maken met Ger om zijn gedrag, klopt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |