Ik hoorde gister dat de BV eigenlijk in de min staat , dit word straks nog help de Utopianen de winter doorquote:Op donderdag 27 september 2018 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Snap sowieso niet er was toch geen geld meer?
Die band komt ook niet voor niets, en die drank kost ook geld, waar halen ze dat dan vandaan?
En dat mocht wel van het schoothondje van Jessie?
Wat een zielepiet gadver , tja je moet wat te zeiken hebben in de morgen anders is je dag verpestquote:Op donderdag 27 september 2018 08:13 schreef 5thencounter het volgende:
OpaZeikert heeft weer wat gevonden om te zeiken.. Jumbo is aan de beurt.. oud brood gegeven.. de Oplichters, ik zou Oplichters Gezocht inschakelen
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk niet meer terug , en kijk in de avond ook liever TV
Nahh.. OpaBokkelul had gisteravond toch een tópavond met Gerrie volscheldenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat een zielepiet gadver , tja je moet wat te zeiken hebben in de morgen anders is je dag verpest
Ze kunnen ook hun brood in de vriezer opbergen, en alleen de sneetjes eruit halen die je nodig hebt om te ontdooien, dan blijven de boterhammen versquote:Op donderdag 27 september 2018 08:13 schreef 5thencounter het volgende:
OpaZeikert heeft weer wat gevonden om te zeiken.. Jumbo is aan de beurt.. oud brood gegeven.. de Oplichters, ik zou Oplichters Gezocht inschakelen
echt hoor,het aso volk heeft echt elkaar opgezocht,ze zijn echt voor elkaar gemaakt,ik hoop echt dat de jongens lekker gaan trollen daar.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. OpaBokkelul had gisteravond toch een tópavond met Gerrie volschelden
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:18 schreef krabje het volgende:
[..]
echt hoor,het aso volk heeft echt elkaar opgezocht,ze zijn echt voor elkaar gemaakt,ik hoop echt dat de jongens lekker gaan trollen daar.
Denk jij nou echt dat OpaMekker 3x per dag met z'n kromme pootjes naar de kerreven sjokt voor een paar sneetjes te ontdooien?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze kunnen ook hun brood in de vriezer opbergen, en alleen de sneetjes eruit halen die je nodig hebt om te ontdooien, dan blijven de boterhammen vers
Gemist dusquote:Op donderdag 27 september 2018 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. OpaBokkelul had gisteravond toch een tópavond met Gerrie volschelden
Bravoquote:Op donderdag 27 september 2018 08:18 schreef krabje het volgende:
[..]
echt hoor,het aso volk heeft echt elkaar opgezocht,ze zijn echt voor elkaar gemaakt,ik hoop echt dat de jongens lekker gaan trollen daar.
Hoog van de toren blazen, die John, kijk altijd met gemengde gevoelens naar hem, vooral als je dingen hoort van mensen in Delft die hem kennen.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat OpaMekker 3x per dag met z'n kromme pootjes naar de kerreven sjokt voor een paar sneetjes te ontdooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeggen ze dan in Delft over hem?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoog van de toren blazen, die John, kijk altijd met gemengde gevoelens naar hem, vooral als je dingen hoort van mensen in Delft die hem kennen.
Kan ik beter niet typenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:27 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan in Delft over hem?
Leef je uit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |