Dat er geen SL komt.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:06 schreef MacDeMarco het volgende:
brenda: je weet dan in een keer hoe je moet slaan, een soort van knop die omgaat.
duracel was op, duidelijkquote:Op donderdag 27 september 2018 01:08 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon: "toen werd het zwart voor mijn ogen en toen werd ik rustig"
dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 27 september 2018 01:09 schreef formule het volgende:
Waarom willen die mensen steeds slaan
last resort..quote:Op donderdag 27 september 2018 01:09 schreef formule het volgende:
en eerlijk gezegd i dont carequote:Op donderdag 27 september 2018 01:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brenda heeft nog nooit goeie klappen mogen ontvangen. Als ze zo doorgaat komt ze vanzelf wel een keer de verkeerde tegen
In Utopia snap ik het wel maar blijkbaar zijn deze mensen ook in hun natuurlijk habitat zo. Hmm, interessantquote:Op donderdag 27 september 2018 01:09 schreef formule het volgende:
Ze was er al mee verloofd, hele heftige dingen meegemaakt zoals samenwonen ...quote:Op donderdag 27 september 2018 01:11 schreef MacDeMarco het volgende:
brenda praat meer over haar ex dan d'r huidige vriend
Brandon is een ontzettend sukkeltje met een hele grote mond.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, Brandon is nu eerlijk, hij is te laf om te flirten.
Het liefst zou ie hm er gewoon in stekenquote:Op donderdag 27 september 2018 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, Brandon is nu eerlijk, hij is te laf om te flirten.
Komt ook alleen maar omdat dat hoofd zolang is.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Brandon is een ontzettend sukkeltje met een hele grote mond.
quote:Op donderdag 27 september 2018 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze was er al mee verloofd, hele heftige dingen meegemaakt zoals samenwonen ...
Anaal.quote:Op donderdag 27 september 2018 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het liefst zou ie hm er gewoon in steken
quote:Op donderdag 27 september 2018 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat dat hoofd zolang is.
quote:Op donderdag 27 september 2018 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Komt ook alleen maar omdat dat hoofd zolang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |