madquote:Op donderdag 27 september 2018 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, GGMM heeft weer zó'n dag vandaag.
Dit, zie het niet echt zitten in die jongenquote:
Het is minuut 9 ofzoquote:
Ik kon er eigenlijk wel om lachen, dus mwahquote:
Doe ik, hij heeft praatjes zat, dus ik zet hem minimaal één keer per week zwaar voor aap, zodat het daar bij blijft.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Lang geleden, hou je onlogisch een beetje in bedwang?
quote:Op donderdag 27 september 2018 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik, hij heeft praatjes zat, dus ik zet hem minimaal één keer per week zwaar voor aap, zodat het daar bij blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2018 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]Zwak om voor een 2e keer ergens op terug te komen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu ook die typfout van jou er bij halen van gsiteren, maar zo zit ik niet in elkaar.
0-1.
Mooie actie van hankouriquote:Op donderdag 27 september 2018 20:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit, zie het niet echt zitten in die jongen
gsiterenquote:Op donderdag 27 september 2018 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om voor een 2e keer ergens op terug te komen zeg.
Kan nu ook die typfout van jou er bij halen van gsiteren, maar zo zit ik niet in elkaar.
0-1.
[..]
0-1.
[..]
0-1.
Kut is dat altijd hé.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit een pijnlijk moment voor een typfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |