Laatste keer in juli geskyped met haar. Ze hebben een heel schattig zoontje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoor je nog wel eens wat van hem, of nou ja zijn vriendin dan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen vent gevonden?
Grijp je kans!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen vent gevonden?
Ja ik heb nu even geen zin om te white knighten hoor.quote:
Je hebt het al te druk met het temmen van 163 paarden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb nu even geen zin om te white knighten hoor.
Zijn daar foto's van?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:17 schreef SuperHartje het volgende:
ik ken zijn vriendin beter dan hem.
Ja ik begin er wel een beetje verliefd op te wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt het al te druk met het temmen van 163 paarden?
Oeh i member!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
https://tenor.com/view/memberries-gif-7992982
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:49 schreef SuperHartje het volgende:
Dat stomme gifje doet het niet. Dan maar de link.
De link moet eindigen met .gif of .jpg of .png, dus je moet altijd even zo het juiste linkje weten te vinden en die dan tussen de [img] tags plaatsen. Even vreselijk slecht uitgelegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:58 schreef SuperHartje het volgende:
Normaal werkt het gewoon met [ [url=...]afbeelding[/url] ]
Ik snap het wel een beetje, valt wel mee die slechte uitleg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De link moet eindigen met .gif of .jpg of .png, dus je moet altijd even zo het juiste linkje weten te vinden en die dan tussen de [img] tags plaatsen. Even vreselijk slecht uitgelegd.
Ik jat mijn meems gewoonquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat enorm knap weer gemaakt op de groep d4v1d.
Mooie waggie en wielen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk Yoki, plaatjes van de waggiePTA / Een kleine hulde aan de DS3
Gewoon eentje? PTA / Een kleine hulde aan de DS3quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:05 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mooie waggie en wielen.
Maar hoe heeft dat topic zoveel pagina’s??
We = Russische overheid. We =! alle Russen.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een gekke jongen is die LTDKV ook
Franse rommel jonguh.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk Yoki, plaatjes van de waggiePTA / Een kleine hulde aan de DS3
Maar leuk autotje hoor.quote:
Het is een halve Duitser hequote:
Ok, wanneer gaan we racen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een halve Duitser he
En niks mis met halve Duitsers voordat ik zo weer ruzie krijg.
Mag ik hem eerst nog een beetje inrijden?quote:
Zij mag ook meedoen met haar scooter, David ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik hem eerst nog een beetje inrijden?
En als het mag van die halve Duitser ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |