Jeffry,Brandon staat er bij en kijkt toe.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wie zou er het eerst gaan matten?
Duracell staat uit en Sjeffie doet al stotterend twee stapjes naar achteren een stapje opzij en twee stapjes naar voren en dan is het al te laat...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef en Brandon zijn vanavond de security.Gerrit komt er niet in.
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 26 september 2018 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jeffry,Brandon staat er bij en kijkt toe.
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:09 schreef Charmian het volgende:
die inhammen staan beter bij ger dan dat rare keizernerokapsel
Ohh jééquote:Op woensdag 26 september 2018 20:11 schreef snetje het volgende:
Hij is er klaar voor....
[ afbeelding ]
Vind dit beter staan als dat maffe kapselquote:Op woensdag 26 september 2018 20:11 schreef snetje het volgende:
Hij is er klaar voor....
[ afbeelding ]
Heeft Brenda betaaldquote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef Charmian het volgende:
wat een debiel zooitje...waar wordt dit allemaal van betaald?
Van streamersgeldquote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef Charmian het volgende:
Ja ik ook welquote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind dit beter staan als dat maffe kapsel
quote:
Komt nogal gescript over.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:10 schreef espri het volgende:
Volgens mij weten ze gewoon al dat er herrie komt, best jammer
Brenda had gebeld naar iemandquote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef Charmian het volgende:
jahquote:
wel toevallig wel weerquote:Op woensdag 26 september 2018 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Brenda had gebeld naar iemand
50,- alles... zee mefroi
kweenie meer wie ze belde..was vanmorgen
quote:
Heb je die vuile hond uit Zwitserland.quote:
Dat script gedoe. Ga dan lekker GTST kijkenquote:
Zitten er wel batterijen in?quote:
Net opgeladen.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zitten er wel batterijen in?
Ga je hond uitlaten en blaf zelf.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat script gedoe. Ga dan lekker GTST kijken
Zo kijk ik er ook naarquote:
heurlukquote:Op woensdag 26 september 2018 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat ik een kul was.....
[ afbeelding ]
Script toch?quote:
we kijken naar deze gescripte bende altijd leuk hoe mensen zich voor lul zetten en het zelf niet door hebben...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat script gedoe. Ga dan lekker GTST kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |