Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb overigens het idee dat deze commentator een klein orgasme krijgt wanneer NAC onverhoopt nog een doelpunt weet te maken.
HANSEN MET DE HAKquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb overigens het idee dat deze commentator een klein orgasme krijgt wanneer NAC onverhoopt nog een doelpunt weet te maken.
een dubbelequote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Deze zou het ook krijgen bij een stunt in de 70ste minuut.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
overigens krijgen commentatoren toch altijd een orgasme bij een stunt in de laatste minuten?
is altijd wel bij potjes van de top 3. laat lekker gaanquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze zou het ook krijgen bij een stunt in de 70ste minuut.
Geen idee. Je werkt je de ballen uit de broek om een goed resultaat neer te zetten tegen Ajax, maar als je zo speelt als vanavond dan is het niks waard.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:09 schreef TehRocks het volgende:
Waarom staan ze te ballen alsof het 0-3 is?
Echt heel storend weer ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
Lozano moet ook kappen met dit kutgedrag trouwens, wat een kutje kan dat ook zijn zeg.
Dat is ondertussen toch echt een typisch eredivisie-kwaaltje, dat een ploeg zich maar eens in de tien dagen écht kan opladen voor een topprestatie. Het valt nog mee joh, Ajax speelt deze potten over het algemeen nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee. Je werkt je de ballen uit de broek om een goed resultaat neer te zetten tegen Ajax, maar als je zo speelt als vanavond dan is het niks waard.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is ondertussen toch echt een typisch eredivisie-kwaaltje, dat een ploeg zich maar eens in de tien dagen écht kan opladen voor een topprestatie. Het valt nog mee joh, Ajax speelt deze potten over het algemeen nog gelijk ook.
Lekker, in de pocket. Maar wat mij betreft nog steeds straftraining morgen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:20 schreef Rabieluh het volgende:
MAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Waan van de dag. Volgende week is het weer compleet anders.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het valt mij echt niet mee. Ik las vorige week reacties van Ajax supporters dat PSV al kampioen zou zijn omdat zowel Ajax als PSV zoveel beter zijn dan de rest en daardoor niks laten liggen tegen de kleintjes. Als je dit toch ziet dan krab je je wel even achter de oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |