quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:28 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste kerstversieringen zijn een feit!
Ik had mijn minikerstboom die ik vorig jaar in de voortuin had geplant met wat cheapo lampjes opgeleukt.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:28 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste kerstversieringen zijn een feit!
Ik had mijn minikerstboom die ik vorig jaar in de voortuin had geplant met wat cheapo lampjes opgeleukt.![]()
Ik ga er van uit dat die kerstboom elk jaar groter wordt. over tien jaar heb ik er een zo groot als die op de grote markt hier . Voor de zomer heeft zich een eik geplant in mijn tuin dankzij een ijverige eekhoorn. Die is al 30 cm hoog.quote:
Ik dacht al dat ik die herkende.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes! Op de Nieuwezijds Voorburgwal.
Leuk! Mooi zulke bomen met zulke verhalen!quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat die kerstboom elk jaar groter wordt. over tien jaar heb ik er een zo groot als die op de grote markt hier . Voor de zomer heeft zich een eik geplant in mijn tuin dankzij een ijverige eekhoorn. Die is al 30 cm hoog.
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:43 schreef ACT-F het volgende:
Leuk topiqueIs alweer een paar weken geleden, maar dit is kennelijk mijn laatste telefoonfoto:
Let's Dance met Humberto Tan en op de foto Earth, Wind & Fire![]()
[ afbeelding ]
En mede'fotografen'
Gedroogde ossenhaas met veel kruiden. Weet niet wat allemaal maar sowieso zout peper foelie en kruidnagel.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gedroogde ossenhaas met veel kruiden. Weet niet wat allemaal maar sowieso zout peper foelie en kruidnagel.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 07:05 schreef devzero het volgende:
Na al het vuurwerk is ze eindelijk weer te voorschijn gekomen...
[ afbeelding ]
Awwwwquote:Op dinsdag 1 januari 2019 07:05 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Lief! Onze katten zijn ook blij dat dat vuurwerk weer klaar is.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 07:05 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |