Waarschijnlijk zijn dat afstandshouders.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:38 schreef maily het volgende:
Waar zijn die buizen voor in de werpkist? Verwarming ook? Zie dat ze er nu onder liggen
Ah, zou goed kunnen ja. Ik zie er maar twee natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat afstandshouders.
Zodat Cookie niet per ongeluk een pup plet/verstikt als die tegen de wand ligt en zij daar strak tegenaan gaat liggen.
En als ik je post zo lees dan werken ze goed
Ze liggen zo schattig bij elkaar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:32 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Klopt, ze neemt steeds iets meer tijd voor zichzelf nu. 's avonds ligt ze wel de meeste tijd bij de pups, en ook overdag nog wel heel vaak. Maar ze laat ze nu ook steeds wat langer alleen.
Wat een dotjesquote:Op zondag 30 september 2018 21:53 schreef Miss_Isis het volgende:
Fotospam!
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief he
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:38 schreef maily het volgende:
Waar zijn die buizen voor in de werpkist? Verwarming ook? Zie dat ze er nu onder liggen
Klopt wat Cat zegt, dat zijn anti-doodligstangen. Om te zorgen dat ze niet geplet kunnen worden tussen bv Cookie's rug en de zijkant van de kistquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat afstandshouders.
Zodat Cookie niet per ongeluk een pup plet/verstikt als die tegen de wand ligt en zij daar strak tegenaan gaat liggen.
En als ik je post zo lees dan werken ze goed
Jaaaaa 💜 deze foto's had ik nog niet gezien. Ik sliep al.quote:Op zondag 30 september 2018 21:53 schreef Miss_Isis het volgende:
Fotospam!
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief he
Mams is weer terug hoor! Luiers verschoond en de bar is geopendquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Hahahahahaha wat deed/zei je?heerlijk aan t kijken naar Cookie die de pupjes verzorgd en ineens BAM kop omhoog en weg was ze
Volgens mij deed mijn man haar toen naar buiten of gaf hij haar eten ofzo. Zelf lag ik al in bed, want ziekquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Hahahahahaha wat deed/zei je?heerlijk aan t kijken naar Cookie die de pupjes verzorgd en ineens BAM kop omhoog en weg was ze
Beterschap!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 08:47 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Volgens mij deed mijn man haar toen naar buiten of gaf hij haar eten ofzo. Zelf lag ik al in bed, want ziek![]()
Zometeen mezelf even naar beneden slepen om de boel te gaan verschonen en het grut te wegen.
Beterschapquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 08:47 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Volgens mij deed mijn man haar toen naar buiten of gaf hij haar eten ofzo. Zelf lag ik al in bed, want ziek![]()
Zometeen mezelf even naar beneden slepen om de boel te gaan verschonen en het grut te wegen.
Beterschap!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 08:47 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
De pups liggen inderdaad redelijk verspreid, eigenlijk alleen als ze het echt koud hebben gaan ze op een bergje liggen. Dat ze overal en nergens door de kist verspreid liggen zie ik dan maar als een goed teken, temperatuurtechnisch gezienquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grappig om de verschillen tussen kittens en pups te zien.
Kittens liggen vrijwel altijd in een hoopje bij en op elkaar, ongeacht temperatuur, waar de pups willekeurig verspreid door de box liggen. Moederpoezen lijken ze ook gemakkelijker warm te kunnen houden, met hun wat meer wollige vacht, Cookie is meer van het stretchen en de bar open houden. Misschien regelen pups hun temperatuur al sneller zelf?
En weegmethode is ook hetzelfde, zie ik. Diepvriesbakjes FTW! Voor zolang het duurt
Maar luiers worden door beide soorten moeders ijverig verwisseld, de slaapjes (inclusief zichtbare dromen) zijn hetzelfde en alles is
Thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Oh beterschap miss_isis
Oma past even op de puppies![]()
Ja, het gaat echt heel erg hard. Ze zijn vandaag 6 dagen oud, en allemaal verdubbeld in gewichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:03 schreef deedeetee het volgende:
Ze liggen nu te drinken. Wat groeien ze hárd !
Lily mag er niet zo veel van vinden van Cookiequote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:13 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Lily mag er niet zo veel van vinden van CookieZe vindt het heeeeel spannend en interessant, maar van Cookie mag ze nog niet zo vaak en dichtbij kijken. Ik denk dat zij er wel lol aan gaat hebben als de pupjes straks een week of 3-4 zijn. Dan kan ze lekker met ze spelen
![]()
Ze had laatst wel een echte close encounterZe snuffelde iets te enthousiast aan het buikje van één van haar kleine neefjes tijdens het wegen, waardoor er een druppeltje plas op haar neus kwam. Waarna ze in een soort van reflex het er af wilde likken, waardoor er nog meer plas uit haar neefje kwam, waarna ze met zo'n uitdrukking op haar hoofd -->
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteindelijk uit een soort van plichtsgevoel ofzo een beetje half door bleef likken..
Maar sindsdien snuffelt ze er wel iets minder enthousiast aan als we de pupjes wegen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:13 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Lily mag er niet zo veel van vinden van CookieZe vindt het heeeeel spannend en interessant, maar van Cookie mag ze nog niet zo vaak en dichtbij kijken. Ik denk dat zij er wel lol aan gaat hebben als de pupjes straks een week of 3-4 zijn. Dan kan ze lekker met ze spelen
![]()
Ze had laatst wel een echte close encounterZe snuffelde iets te enthousiast aan het buikje van één van haar kleine neefjes tijdens het wegen, waardoor er een druppeltje plas op haar neus kwam. Waarna ze in een soort van reflex het er af wilde likken, waardoor er nog meer plas uit haar neefje kwam, waarna ze met zo'n uitdrukking op haar hoofd -->
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteindelijk uit een soort van plichtsgevoel ofzo een beetje half door bleef likken..
Maar sindsdien snuffelt ze er wel iets minder enthousiast aan als we de pupjes wegen
De pups wegen nu:quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:19 schreef sararaats het volgende:
Hoe groot zijn ze nu? De mama vroeg het.
Puppy Paars![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:19 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
De pups wegen nu:
Rood: 984gr
Zalm: 849gr
Bruin: 894gr
Geel: 917gr
Oranje: 843 gr
Paars:898 gr
Blauw: 975gr
De eerste(n) zullen morgen dus al wel een kilo wegen!
Verder hadden de pups vanavond hun eerste fotoshoot met de huisfotograafHopelijk komt het resultaat daarvan vanavond of morgen binnen. Een paar foto's van vanmiddag naast de werpkist:
Cookie krijgt een beetje welverdiende TLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wist ik niet maar puppy paars is zo schattigquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:06 schreef Miss_Isis het volgende:
Oh, qua lengte heb ik geen idee eigenlijk, misschien 20cm ofzo...?Formaat gaat meestal in grammen bij puppy's
Ze zijn wel allemaal verschillend hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |