Ze reageert inderdaad heel erg op jou. Ik zag haar net erg kijken, en toen net in het puntje linksboven een bezemsteel langskomen.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:09 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het heen en weer lopen en voer geven enzo. Dus ze wilde steeds bij mij blijven en opletten wat ik deed, maar ook bij de pups zijn.
Heb haar ook getemperatuurd inmiddels, 38,6. Prima
En stukje camera optimalisatie geprobeerd te regelen, lastig... Maar dit is denk ik het beste wat ik er van kan maken. Alle andere hoeken laten wel meer werpkist zien maar ook meer huiskamer, dus dit is denk ik wel ongeveer de gulden middenweg.
Dat zal mijn man zijn geweest die de ren dweildequote:Op donderdag 27 september 2018 10:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ze reageert inderdaad heel erg op jou. Ik zag haar net erg kijken, en toen net in het puntje linksboven een bezemsteel langskomen.
Ik zat daar laatst over te denken: zou iemand die héél gemotiveerd is niet juist al ergens anders een pup hebben gevonden, aangezien het wat langer duurde dan verwacht?quote:Op donderdag 27 september 2018 12:24 schreef maily het volgende:
Hoe langer ze ingeschreven staan hoe meer kans?
Kan. Maar iemand kan ook de voorkeur geven aan een bepaalde fokker natuurlijk ....quote:Op donderdag 27 september 2018 12:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst over te denken: zou iemand die héél gemotiveerd is niet juist al ergens anders een pup hebben gevonden, aangezien het wat langer duurde dan verwacht?
Klopt. Ik weet niet hoeveel fokkers er zijn met de opvattingen van Isis en familie.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:59 schreef maily het volgende:
Kan. Maar iemand kan ook de voorkeur geven aan een bepaalde fokker natuurlijk ....
Ik ken er verder geen. Ik hoef ook geen hond.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:04 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet niet hoeveel fokkers er zijn met de opvattingen van Isis en familie.
quote:Op donderdag 27 september 2018 12:21 schreef Adnap het volgende:
Poeh he ik benijd je niet om die klus
maar is het een idee om naar de locatie te kijken ? Dat ze in de regio wonen als criteria ?
Of op volgorde van gesprek ?
Probeer met je mee te verzinnen
sterkte en succes !
quote:Op donderdag 27 september 2018 12:24 schreef maily het volgende:
Hoe langer ze ingeschreven staan hoe meer kans?
quote:Op donderdag 27 september 2018 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik meen uit vorige topics dat je ook naar het karakter van de pups kijkt om ze te koppelen aan nieuwe baasjes. Kun je daar zo snel al iets over zeggen? Of betekent dat ook dat je eventueel nog pups van baasje laat switchen in de komende tijd?
Inmiddels zijn we er uit. Kost de nodige moeite maar we zijn er. Of ze dichtbij wonen laten we niet meetellen, ook omdat ik eigenlijk juist een kleine voorkeur heb voor mensen die verder weg wonen. Dat laat (vaak) zien dat ze bereid zijn verder rond te kijken en (ook) voor ons kiezen vanwege andere redenen dan gewoon lekker dichtbij. Dat stel ik erg op prijs. Bij mensen uit de regio heb ik toch altijd een beetje het idee dat de keuze voor ons misschien wel voornamelijk in wordt gegeven door lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 september 2018 13:04 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet niet hoeveel fokkers er zijn met de opvattingen van Isis en familie.
We wisten al dat er geen gele pups uit zouden komen want daar hebben we een DNA test voor laten doen. Daaruit bleek dat Cookie geen geel draagt. De vraag was nog wel of er misschien ook bruine pups zouden komen, dat hing af van of de vader wel of geen bruin zou dragen. Dat was 50% kans, omdat de vader van vader wel bruin droeg en dat doorgegeven zou kunnen hebben. Maar we gingen er voor het gemak alvast vanuit dat dat niet het geval zou zijn en er alleen zwarte pups zouden komenquote:Op donderdag 27 september 2018 12:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Aaahw kleine Cookies![]()
Was het trouwens alleen mogelijk om zware pups te krijgen, of hoopte je ook op andere kleuren?
Logisch ookquote:Op donderdag 27 september 2018 13:46 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat betreft karakters valt er nu nog niet zo veel te zeggen. Daar kijken we pas naar bij de uiteindelijke verdeling met 7 weken. Voor nu houden we er wel rekening mee in die zin dat we gezinnen/stellen proberen uit te kiezen met een beetje uiteenlopende wensen, dus niet 7 man die allemaal een lief rustig hondje of juist een heel speels actief hondje willen, maar een beetje van alles wat om rekening te houden met de natuurlijke spreiding in het nest.
Uiteraard!quote:Op donderdag 27 september 2018 13:11 schreef maily het volgende:
Maar als ..... dan ..... zou ik er wel eentje van haar willen.
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:17 schreef Miss_Isis het volgende:
Vanmiddag kregen we bij de post een kaartje van trotse papa Moose![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem op de rand van de kist gezet, dan kan Cookie er elke dag naar kijken
[ afbeelding ]
Aww en friemelende staartjes op de puppycam 💜quote:Op donderdag 27 september 2018 17:17 schreef Miss_Isis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doet het heel erg goed, echt een natuurtalentjequote:Op donderdag 27 september 2018 17:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe gaat het onderhand met Cookie? Is ze gewend, en hoe vindt ze het allemaal?
En Nori? Je zei dat zij erg moederlijk was. Hoe is dat nu?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ze vindt het niet zo heel tof als ze ze niet bij zich heeft. Echt een zorgzame moederquote:Op donderdag 27 september 2018 19:44 schreef Lot_1 het volgende:
Wat ontzettend schattig om te zien hoe blij Cookie was toen haar pups weer terug werden gelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
jaquote:Op donderdag 27 september 2018 22:14 schreef Valerie. het volgende:
Aawww, bevalling gemist. Heb ik al gewonnen
Ja, toe ik eindelijk in bed lag was ik vrijwel direct wegquote:Op donderdag 27 september 2018 21:46 schreef mrien het volgende:
Mooi dat cookie het zo goed doet!
Heb je zelf een beetje kunnen slapen vannacht
Ja dus! Gefeliciteerd, jammer dat je niet officieel mee deedquote:Op donderdag 27 september 2018 22:14 schreef Valerie. het volgende:
Aawww, bevalling gemist. Heb ik al gewonnen
Ja halloquote:Op donderdag 27 september 2018 23:04 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb mijn talent gevonden![]()
Wanneer ik het volgende nest weer goed raad en mijn baby's iets groter zijn lijkt me iets verstandigerWel ff cam uit dan he
Is goed! En met jouw talent is dat de volgende keer vast kat (danwel pup) in 't bakkiequote:Op donderdag 27 september 2018 23:04 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb mijn talent gevonden![]()
Wanneer ik het volgende nest weer goed raad en mijn baby's iets groter zijn lijkt me iets verstandigerWel ff cam uit dan he
Lief hequote:
Je wil ook eigenlijk dat die mensen staan te juichen ‘yeah, eindelijk’quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:51 schreef Miss_Isis het volgende:
Nieuwe halsbandjes zijn eigenlijk nog een klein beetje te groot voor sommige van de pups, maar ach. Zo is de kleurcodering tenminste netjes op orde
Verder zit ik een klein beetje te balen dat een van de gezinnen/stellen die we gisteravond een pup aangeboden hebben nog niets terug hebben laten horen. Ik wil eigenlijk wel graag verder nu en de boel afhandelen. Maar we kunnen niemand anders bellen totdat zij hebben laten weten of ze nu wel of niet willen...
Ja, precies dat. Gelukkig waren twee anderen die we belden wel heel erg blij en zelfs bijna tot tranen geroerd, dat was wel bevredigendquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wil ook eigenlijk dat die mensen staan te juichen ‘yeah, eindelijk’![]()
Tenminste, dat lijkt mij.
Allemaal is nog prima in orde hoor, geen verstikte pupjesquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:05 schreef sararaats het volgende:
Er ligt een mupke onder Cookie denk ik. Ik ben bang dat het geen lucht krijgt.
Maar oh ik ben helemaal verliefd
Ik vind het ook best apart.quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:04 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Gelukkig waren twee anderen die we belden wel heel erg blij en zelfs bijna tot tranen geroerd, dat was wel bevredigend![]()
[..]
Allemaal is nog prima in orde hoor, geen verstikte pupjesCookie is gelukkig erg voorzichtig met haar baby's.
Gelukkig! Knuffel aan de Cookiesquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:04 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Allemaal is nog prima in orde hoor, geen verstikte pupjesCookie is gelukkig erg voorzichtig met haar baby's.
Tja, het komt ook wel door hoe wij het aanpakken een beetje. Want wij zeggen ook duidelijk dat we niemand iets kunnen beloven, en dat dus niemand garanties heeft. Dus niet raar als mensen daar dan iets mee doen en door gaan kijken voor een andere optie. Alleen is het voor ons wel eens vervelendquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook best apart.
De pup waar je je voor hebt ingeschreven, die dan nog niet eens verwekt is, zou dan ook al meteen ‘mijn’ pup zijn. Zou dan niet zomaar kunnen switchen naar een andere fokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |