quote:
Op vrijdag 7 mei 2021 09:05 schreef SQ het volgende:MaJo, mijn oudste kreeg (en krijgt) ook altijd rode vlekken van tomaat, aardbeien etc.
Het is echter nooit meer geworden dan dat. Ze eet het graag, niet té veel want dan gaat d'r mond prikken, maar geen reden tot zorg verder. Het is nou eenmaal een ding waar vaker wat gevoeligheid voor bestaat, maar da's niet hetzelfde als een (zorgelijke) allergie.
Ik merk verder ook geen last bij hem dus het zal inderdaad wel loslopen. Het ziet er alleen zo sneu uit
quote:
Op zaterdag 8 mei 2021 21:02 schreef Hilmo het volgende:Ooh zinnig is denk ik fries. Hahahaha. Zinnige hond bedoelde ik kieskeurige hond. Hij laat ei bijv staan...
Vandaag een groene olijf gegeven
Bedacht me te laat dat ik die beter door midden had kunnen doen ivm stikgevaar... Nou ja ging goed en bijna volledig weggewerkt! Ook tomaat in plakjes. Oh en wat hier niet hoort, voor het eerst eens een potje (pruim) gegeven, zat in een box en moest op. Wat een geknoei! Vrat het volledig op, vond het top, wou het zelf doen en alles zat onder. Veel meer dan rapley! Een boterham op en Griekse yoghurt. man deed op mijn verzoek op rapley manier en hij ging dus met de handen in de yoghurt. Oh mijn hemel. Man heeft het later gepoetst ( ik vind het heel vies ruiken haha). Voor morgen watermeloen stukjes gekocht. Misschien aardbei ook wel. Vlees nog niet gedaan , laatst wel klein hapje gebakken zalm gegeven. Merk dat ik iets losser ben dan bij onze eerste. Is dat herkenbaar? Als ik sq haar kaassoufflé lees

Oh ja en vandaag voor het eerst ontmoeting tussen F en mijn eigen (dementerende) oma. Die wou hem persee wat geven. 7up? Stroopwafel

mandarijn. Nou ja die werd hem gegeven haha dus oke dan vooruit. Ik las op insta een tip hoe je bij replay mandarijn en sinaasappel zonder schilletje kan geven. Dat was nu niet maar wel bunkeren. Alles kwam er kleverig weer uit maar smullen! Dus dan gaan we dat ook eens tegen en dan zonder schil.
Ah, ik denk inderdaad Fries, ik kende het nog niet! Zal het eens aan mijn moeder vragen of zij het kent

Hoe zit dat eigenlijk met yoghurt, "gewone" melk mogen ze pas na een jaar toch? Hoe zit dat dan met yoghurt?
Bijzonder wel dat hij olijf zo wegwerkte, dat is nogal een uitgesproken smaak! En mandarijn ook al. Dat vind ik dan helemaal niet zo zinnig klinken

quote:
Op maandag 10 mei 2021 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:Aardbeien zijn de bom!
[
afbeelding ]
Hoe ging de meloen @:Hilmo? Vond het een goed idee, dus ik heb ook stukjes gekocht. Alleen de stukjes die ik in het bakje had waren totaal niet rijp en nog vrij hard
Wat een heerlijk ding is het

Aardbeitjes zijn ook een goeie! En (water)meloen wil ik ook binnenkort aan gaan bieden

Favorieten voor aapie blijven toch wel brood en fruit. Groenten verkend hij wel maar hij krijgt er weinig van binnen. Banaan en brood daarentegen, dat moet ik soms afpakken omdat hij het maar naar binnen blijft proppen

Laatst ook broccoli aangeboden omdat ik daar altijd leuke foto's van zie maar dat bliefde Aapie totaal niet

Hij bracht het naar zijn mond maar vlak voordat het zijn lippen raakte keek hij al vies en deed het weer weg. En dat een paar keer achter elkaar

Toen maar een bammetje gegeven, dat ging er wel goed in

Kijk hem nou gaan

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam