Paast goed in het clubje daar, allemaal gezeik en gezeurquote:Op woensdag 26 september 2018 09:39 schreef krabje het volgende:
[..]
stoken,roddelen en anderen zwart maken.
quote:Op woensdag 26 september 2018 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, das erg hoor als iemand naar je grijnst foei hoe durft ze
Oh ja zeker welquote:Op woensdag 26 september 2018 09:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou ben benieuwd of Sanne gaat vragen of ze in de yurt mag
VOLquote:Op woensdag 26 september 2018 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke was dat dan?
Ik denk ook dat velen het zat zijn dat hele Utopia gebeuren.
Het duurt te lang, het is nietszeggend
ja dat zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 26 september 2018 09:39 schreef PTLe het volgende:
Dit lijkt me een grote ruzie dag te worden .
ja heb er al zin in,denk dat ik straks maar verder ga met mijn poppenhuis bouwenquote:Op woensdag 26 september 2018 09:39 schreef PTLe het volgende:
Dit lijkt me een grote ruzie dag te worden .
NEEEEEE,niet in de yurt.quote:Op woensdag 26 september 2018 09:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
beter poppen zonder huis kijken vandaagquote:Op woensdag 26 september 2018 09:40 schreef krabje het volgende:
[..]
ja heb er al zin in,denk dat ik straks maar verder ga met mijn poppenhuis bouwen
Goh Sanne wordt tijd dat je eens in 'n spiegel gaat kijken, en jezelf eens af gaan vragenquote:Op woensdag 26 september 2018 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Sanne heeft het over iemand die haar niet aankijkt, Merel zegt dat ze er dan wat van moet zeggen dat het meisje het misschien niet expres doet.
Kijk uit welke pop erin mag wonen, voor je het weet is het een Utopiaquote:Op woensdag 26 september 2018 09:40 schreef krabje het volgende:
[..]
ja heb er al zin in,denk dat ik straks maar verder ga met mijn poppenhuis bouwen
Pas bij post 301 skeet.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk uit welke pop erin mag wonen, voor je het weet is het een Utopia
Daar ben ik nooit geweest, heb gehoord dat die weg is inderdaadquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze gaat zich wel weer inlikken bij Joa, en flink kroelen aan z'n arm of beenquote:Op woensdag 26 september 2018 09:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Krabje doet er alleen voodoopoppen inquote:Op woensdag 26 september 2018 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
quote:
Ik gun Jessie wel een geile Mike, maar dan op Merel of zoquote:Op woensdag 26 september 2018 09:42 schreef 5thencounter het volgende:
Meikie..Meikie.. kijkdankijkdan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |