Nee, wij verlangen gewoon terug naar de zomerquote:Op woensdag 26 september 2018 10:45 schreef DaMart het volgende:
Winterjassen? Jullie doen net alsof het koud is buiten.
Leugens.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wij verlangen gewoon terug naar de zomer![]()
Scheelt wel dat ik over 2 weken nog even naar de Algarve ga
Dat is toch hetzelfde johquote:Op woensdag 26 september 2018 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leugens.
Ik moet er gewoon even aan wennen dat naar buiten rennen in een rokje + t-shirt wat te koud is.
Jij gaat ook maar te pas en te onpas op vakantie hč, ouwe globetrotter van me.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wij verlangen gewoon terug naar de zomer![]()
Scheelt wel dat ik over 2 weken nog even naar de Algarve ga
Korte mouwen en zomerjas vind ik nog prima te doen hoorquote:
Nee man, een seizoen is zoveel meer dan alleen temperatuur.quote:
Wel lange mouwen, maar ook nog mijn zomerjas.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Korte mouwen en zomerjas vind ik nog prima te doen hoor.
Maar de laatste keer dat ik het koud vond worden, was begin 2016 toen ik in Finland in een slee achter een rendier zat met temperaturen rond de -20 Celsius en ik -ondanks twee paar dikke sokken en meerdere lagen thermokleding- het gevoel kreeg dat mijn tenen lichtelijk aan het bevriezen waren.
Daarna lekker in de sauna gegaan?quote:Op woensdag 26 september 2018 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Korte mouwen en zomerjas vind ik nog prima te doen hoor.
Maar de laatste keer dat ik het koud vond worden, was begin 2016 toen ik in Finland in een slee achter een rendier zat met temperaturen rond de -20 Celsius en ik -ondanks twee paar dikke sokken en meerdere lagen thermokleding- het gevoel kreeg dat mijn tenen lichtelijk aan het bevriezen waren.
Nee, ik doe niet aan sauna's, mij te warm daarbinnenquote:Op woensdag 26 september 2018 10:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daarna lekker in de sauna gegaan?
Oh joy.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan sauna's, mij te warm daarbinnen.
Maar we maakten een stop bij een hut met in het midden een groot kampvuur. Daar deden veel mensen uit de groep hun schoenen uit en zag je de stoom van de sokken af komen toen de voeten begonnen op te warmen.
Ik had wat achterstand jah. Hele zomer doorgewerkt terwijl iedereen met de balletjes op het strand lagquote:Op woensdag 26 september 2018 10:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij gaat ook maar te pas en te onpas op vakantie hč, ouwe globetrotter van me.
Algarve is wel een mooie gebied met een mooie kuststreek.
Lekker beetje zweten tussen de naakte vrouwen. Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan sauna's, mij te warm daarbinnen.
Maar we maakten een stop bij een hut met in het midden een groot kampvuur. Daar deden veel mensen uit de groep hun schoenen uit en zag je de stoom van de sokken af komen toen de voeten begonnen op te warmen.
Geel.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:19 schreef christmastsunami het volgende:
gele ruitjes blouse aan geschaft bij de h en m
bijna iedereen ziet eruit in zwart of donker blauw also ze een scooter gaan stelen
lekker fris
Zonde. Deze zomer was de beste zomer die ik in m’n prille bestaan heb meegemaakt. Nederland was veranderd in de Costa de Sol.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had wat achterstand jah. Hele zomer doorgewerkt terwijl iedereen met de balletjes op het strand lag
Dat is me niet ontgaan neequote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zonde. Deze zomer was de beste zomer die ik in m’n prille bestaan heb meegemaakt. Nederland was veranderd in de Costa de Sol.
geel is de nieuwe kleur, oker geelquote:
Oh die is leuk jaquote:Op woensdag 26 september 2018 11:25 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
geel is de nieuwe kleur, oker geel
je kan ook zo'n geel regen jasje kopen, die ze in films droegen
deze, is van flanel, lekker zacht
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0617426017.html
Ik zie dat het nog tegen de 30 graden is op het moment in de Algarve. Jij ligt straks met cocktails en een paar oeters op het strand terwijl werkend Nederland al hard op weg is om een stevige winterdepressie op te bouwen.quote:
Hoeters?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog tegen de 30 graden is op het moment in de Algarve. Jij ligt straks met cocktails en een paar oeters op het strand
Ik wil goede truien.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Winterkleding klaargelegd. Truien, vesten![]()
Ik houd van seizoenen
Het wordt morgen 23 graden, mop. Leg de winterkleding vooralsnog maar weer terug in de kast.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik houd van seizoenen
Je vergeet de lange onderbroek, handschoenen, muts en shawl.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik houd van seizoenen
Cannabis schijnt nu de nieuwe bitcoin te zijn.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er wel eens belegd, met geld dan hč hihaho.
Ik dacht aan gebakken pastei.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er wel eens belegd, met geld dan hč hihaho.
Ik zie qua dingen die me wel aanstaan vooral a) dingen die ik al heb, b) dingen die niet handig zijn op 't werk of c) alsnog koud zijn.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cannabis schijnt nu de nieuwe bitcoin te zijn.
Ja ok, maar mijn interesse gaat uit naar iets traditionelers, reguliers, basicsquote:Op woensdag 26 september 2018 11:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cannabis schijnt nu de nieuwe bitcoin te zijn.
Ja ik dacht al, ik post dit in de KSCquote:Op woensdag 26 september 2018 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht aan gebakken pastei.
Liggen standaard voor het grijpenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vergeet de lange onderbroek, handschoenen, muts en shawl.
Ik vind cannabis vrij basic.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ok, maar mijn interesse gaat uit naar iets traditionelers, reguliers, basics
Moeilijk gevalquote:Op woensdag 26 september 2018 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie qua dingen die me wel aanstaan vooral a) dingen die ik al heb, b) dingen die niet handig zijn op 't werk of c) alsnog koud zijn.
Wollen truien beste truienquote:
Ik wil gewoon warm zijn in niet pijn-aan-de-ogen kleuren.quote:
Schipperstruien, in damespasvormquote:Op woensdag 26 september 2018 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon warm zijn in niet pijn-aan-de-ogen kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |