Wat een hondenquote:Op woensdag 26 september 2018 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik moest 10x per week solliciteren om een uitkering te krijgen, echt he
Gewoon solliciteren naar hbo functies. Daar lachen ze mijn cv weg en hoef ik nooit meer aan de bakquote:Op woensdag 26 september 2018 10:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maandenlang dezelfde sollicitaties laten zien
ik had ze naar functies waar een rijbewijs voor nodig is gestuurd maar die heb ik niet hahaquote:Op woensdag 26 september 2018 10:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren naar hbo functies. Daar lachen ze mijn cv weg en hoef ik nooit meer aan de bak
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 26 september 2018 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitkeringstrekker gespot
gecondoleerd, weet nog hoe slecht ik me voelde toen ik nieuws kreeg dat ik moest werkenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
had vanochtend wel sollicitatie
en kan wss volgende week aan die arbeit
Gewoon berichtje sturen dat je toch geen interesse hebt.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
zit alweer paar weken thuis dus vind het niet zo heel ergquote:Op woensdag 26 september 2018 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gecondoleerd, weet nog hoe slecht ik me voelde toen ik nieuws kreeg dat ik moest werken
quote:Op woensdag 26 september 2018 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon berichtje sturen dat je toch geen interesse hebt.
Misschien komen ze dan wel met salarisverdubbeling. Ze zitten toch te springen om mensen in horecaquote:Op woensdag 26 september 2018 11:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit alweer paar weken thuis dus vind het niet zo heel erg
alleen jammer dat AC odyssey uitkomt volgende week
[..]![]()
dat gaat me niet in dank afgenomen worden denk ik
alweer? ik zat een jaar thuis en vond het te kortquote:Op woensdag 26 september 2018 11:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit alweer paar weken thuis dus vind het niet zo heel erg
alleen jammer dat AC odyssey uitkomt volgende week
Zorg voor een Facebookprofiel en link deze aan je werkgever om vervolgens een smakeloze grap te maken over dode kindjes en met een beetje geluk hoef je niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had ze naar functies waar een rijbewijs voor nodig is gestuurd maar die heb ik niet haha
ja maar jij bent dan ook een geval apartquote:Op woensdag 26 september 2018 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alweer? ik zat een jaar thuis en vond het te kort
is geen horecafunctiequote:Op woensdag 26 september 2018 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien komen ze dan wel met salarisverdubbeling. Ze zitten toch te springen om mensen in horeca
klinkt als te veel werkquote:Op woensdag 26 september 2018 11:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zorg voor een Facebookprofiel en link deze aan je werkgever om vervolgens een smakeloze grap te maken over dode kindjes en met een beetje geluk hoef je niet meer terug te komen.
Vervolgens begin je een rechtszaak tegen je oude werkgever en beroep je jezelf op vrijheid van meningsuiting en eis je een zakje geld omdat je onrechtmatig bent ontslagen.
Dat gaat niet echt op schoolquote:Op woensdag 26 september 2018 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zet je verwarming aan
gewoon basisinkomen, als ik genoeg geld heb voor een paar spellen en wat frikandellenbroodjes vind ik het bestquote:
Wat ga je doen dan? Dacht dat je in horeca zatquote:Op woensdag 26 september 2018 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan ook een geval apart
[..]
is geen horecafunctie
Met tellen_101 door haags_kwartiertje?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je dat filmpje gezien van de haagse hogeschool?
Nee, welke?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je dat filmpje gezien van de haagse hogeschool?
https://www.dumpert.nl/me(...)qseks_op_school.htmlquote:Op woensdag 26 september 2018 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met tellen_101 door haags_kwartiertje?
ik ga voor een horeca leverancier werkenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Dacht dat je in horeca zat
je komt maar hier naartoequote:
:’) tsjaquote:Op woensdag 26 september 2018 11:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)qseks_op_school.html
dat topreaguurselquote:Op woensdag 26 september 2018 11:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)qseks_op_school.html
Ik kom altijd alquote:Op woensdag 26 september 2018 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga voor een horeca leverancier werken
[..]
je komt maar hier naartoe
netjesquote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
ik nietquote:Op woensdag 26 september 2018 11:37 schreef Crack_ het volgende:
Pfffufufuuu vanavond ga ik echt vroeg naar bed, ja echt![]()
Tofquote:Op woensdag 26 september 2018 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)ctaculaire-luchtshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |