Op het EK wielrennen doet hij het vrij goed nochtans.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kampenaarts zegt steeds dat hij gaat pieken bij een bepaalde wedstrijd dan rijdt hij daar geen deuk in een pak boter.
twitter:laflammerouge16 twitterde op woensdag 26-09-2018 om 11:15:55#InnsbruckTirol2018 - Strong headwind currently in the valley. Let's see if things will change in the afternoon. reageer retweet
http://www.tissottiming.c(...)e/7/StartList#anchorquote:Op woensdag 26 september 2018 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
Had er iemand nog een startlijst met tijden? Half uurtje nog dan mogen we er aan beginnen.
Wordt lastig met dat klimmetje lijkt me.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:40 schreef kaasplankje het volgende:
52km zullen ze onder het uur duiken qua tijden?
En die wind tegenquote:Op woensdag 26 september 2018 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt lastig met dat klimmetje lijkt me.
Was toch niet echt een issue? Bijna niemand wisselde.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
Oja dat fietswissel issue van vorig jaar.
Er gingen nogal wat wissels verkeerd toen, volgens mij.. Maar dat lag ook mede aan het beroerde weer.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch niet echt een issue? Bijna niemand wisselde.
Nou 't ging nog helemaal mis bij die Rus (?) toen die niet in de pedalen kwam?quote:Op woensdag 26 september 2018 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic wel, en die schroeide op de klim.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer viel nog reuze mee voor Bergen.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er gingen nogal wat wissels verkeerd toen, volgens mij.. Maar dat lag ook mede aan het beroerde weer.
Roglic wisselde sowieso en die vloog daarna bergop, terwijl hij op het vlakke helemaal niet zo'n bijzondere tussentijd had.
Ja, dat was de Luts. Zonde, want hij ging best prima.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
Was dat nou Lutsenko met die wisselblunder vorig jaar?
Ja:quote:Op woensdag 26 september 2018 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
Was dat nou Lutsenko met die wisselblunder vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |