Klootzakken!quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Koelkast gekocht die iedereen mag gebruiken
nee dat word vergeten zoals er zoveel word vergeten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Koelkast gekocht die iedereen mag gebruiken
Ik heb net gezegd dat ze daar ook al plannen voor zaten te maken zodat niet zichtbaar is wat ze er mee verdienen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hohohohoho, je vergeet steeds maar de Knakkers.
Zo jammer dit.![]()
![]()
Of past het niet in je straatje?
Dank je!quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ze daar ook al plannen voor zaten te maken zodat niet zichtbaar is wat ze er mee verdienen.
Maar jij mag het zien zoals jij dat wilt.
kan ze llkr lang vlak bij Meik staanquote:Op dinsdag 25 september 2018 14:57 schreef Chea49 het volgende:
Een grote wand verven met een minuscuul kwastje.
Moest ik ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kan ze llkr lang vlak bij Meik staan
liefde is
loeren naar je knappie
en mijmereh
hoe het zou kunnen zijn
Beetje tempo graag mod.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Damn man jullie reageren sneller dan dat ik de quotes kan fixen.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske nu over toch maar geen muntjes en overal kassa's.![]()
Die wil maar al te graag dat er gesjoemeld word, lijkt wel.
Echt hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tering, wat zijn ze toch dom en traag bezig steeds.
Komt nooit meer goed daar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet met Jeffry en Hiske aan het roer.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed daar.
Alweer ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:05 schreef chufi het volgende:
Maak ik nu uit Sanne op dat ze naar huis gaat ?
Volgens mij wel, ze moeten met goede argumenten komen zei ze.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:05 schreef chufi het volgende:
Daar kan ook wel een beetje tempo in.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geldquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze moeten met goede argumenten komen zei ze.
Net als met die koffiekar: niet of te laat reageren of aanvragen....voor de zoveelste keer.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar kan ook wel een beetje tempo in.
Misschien naar familieleden die niet op bezoek komen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow.. ze was zojuist met en brief bezig voor thuis
appart dat ze nog schrijft eerst
John is nu kissies aan het bouwen.Vast voor de markt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef Chea49 het volgende:
Ik hoor nu al weken dat gezaag allemaal en dat allemaal voor dat tuinhuisje? Ze hadden al een heel kasteel kunnen bouwen van al dat hout.
Alweer?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:05 schreef chufi het volgende:
Echt hehquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef Chea49 het volgende:
Ik hoor nu al weken dat gezaag allemaal en dat allemaal voor dat tuinhuisje? Ze hadden al een heel kasteel kunnen bouwen van al dat hout.
Ik ben meer benieuwd naar wat er wel is.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Net als met die koffiekar: niet of te laat reageren of aanvragen....voor de zoveelste keer.
Ik verwacht ook dat er met de markt geen wc-papier is.
Die is er van overtuigd dat ze onmisbaar is voor daar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze moeten met goede argumenten komen zei ze.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef Stray_cat het volgende:
Merel wil haar broertje op bezoek hebben de rest boeit haar niet.
Die zijkant lijkt met kleine plaatjes in elkaar gezet. Ziet er lelijk uit.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef Stray_cat het volgende:
Merel wil haar broertje op bezoek hebben de rest boeit haar niet.
weet niet wat jij van beeld heb van een kasteel maar heb er nog nooit 1 van hout gezienquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef Chea49 het volgende:
Zou dat grondverf zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Dat "verfwerk" ziet er toch vreselijk uit.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar wat er wel is.
Die lijst zal een stuk korter zijn vermoed ik.
Als kijker weet je dat,neem jezelf je rolletje meequote:Op dinsdag 25 september 2018 15:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Net als met die koffiekar: niet of te laat reageren of aanvragen....voor de zoveelste keer.
Ik verwacht ook dat er met de markt geen wc-papier is.
Ze zei het net letterlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze heeft een lijstje gemaakt met mensen die ze graag wil zien en haar ouders mogen kijken wie ze mee willen nemen. Klinkt ietsie anders.
Met d'r magazinequote:Op dinsdag 25 september 2018 15:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is er van overtuigd dat ze onmisbaar is voor daar.
hier staan vaak dingen die niet kloppenquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze heeft een lijstje gemaakt met mensen die ze graag wil zien en haar ouders mogen kijken wie ze mee willen nemen. Klinkt ietsie anders.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet niet wat jij van beeld heb van een kasteel maar heb er nog nooit 1 van hout gezien
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet niet wat jij van beeld heb van een kasteel maar heb er nog nooit 1 van hout gezien
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa,een kasteel van hout.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat ze het over a.s. vrijdag of zaterdag had.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
11 nov bezoek Sanne
zus, dinnetje . .o.a.
anders had ze nu naar huis gegaan
dr zijn ietseh aan de hand
Gerrit is beneiuwd naar de zusse van Sanne ..of ze op hem zouden kunnen vallen
Sanne ; nee ze vallen op zelfde tiepjes als ik
mn zussies zijn leuk
Juist, jij begrijpt mij tenminste.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha... ja frutselwerk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die zijkant lijkt met kleine plaatjes in elkaar gezet. Ziet er lelijk uit.
edit: ik had Peterdenhaag willen quoten.![]()
Ik ook.Vrijdag.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over a.s. vrijdag of zaterdag had.
hoor dr net 11 nov zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over a.s. vrijdag of zaterdag had.
Dat is geen kasteel das een krotquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, lekker boeiend ook, de ene keer zeggen ze dit en 5 minuten later weer iets heel anders.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier staan vaak dingen die niet kloppen
Dat ook nog ja.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ach, lekker boeiend ook, de ene keer zeggen ze dit en 5 minuten later weer iets heel anders.
klopt maar hier net zo goed worden dingen verdraaid of wie je favo maar isquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ach, lekker boeiend ook, de ene keer zeggen ze dit en 5 minuten later weer iets heel anders.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:14 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit vindt Brenda een verschrikkelijk mens.
Klopt maar het is zoals het is, gewoon lekker meetikken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt maar hier net zo goed worden dingen verdraaid of wie je favo maar is
Nu ze los is van Manon komt ze wel meer voor zichzelf op, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken verder.quote:
Snap ik niet,ze is zo`n lief,warm en sociaal persoon.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:14 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit vindt Brenda een verschrikkelijk mens.
Haar vriend hopelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zou iemand haar wel leuk vinden? Ik kan het me niet voorstellen.
Ik heb een poster van haar boven m'n bedquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap ik niet,ze is zo`n lief,warm en sociaal persoon.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap ik niet,ze is zo`n lief,warm en sociaal persoon.
Vroege middeleeuwen hadden ze kastelen/burchten van hout.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is geen kasteel das een krot
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb een poster van haar boven m'n bed
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:19 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Vroege middeleeuwen hadden ze kastelen/burchten van hout.
Dat ze weg wil...quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat was de reden dat Sanne alles pfffft weg deed ??
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heel normaal voor iemand die wel aan zelfreflectie doet. Chris is een toppertje vind ik.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heel normaal voor iemand die wel aan zelfreflectie doet. Chris is een toppertje vind ik.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zekersquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waterman voor Merlinaquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel verteld over ..ex .. vrienden
relatie hadden .. .
stiekum fliefd op een andert
ze hoop dat knul . nu kijkt en drots is
dat ze niks verpest .. hij komt waarschijnlijk niet op viste
houd niet van camera enzow
merel wel die houd dr van
ze zijn delfde dag jarig
ze is sterrenbeeld waterman .. knul ook waterman
Kriss vnd het tof dat gozert het tof vnd
Merel ; hij zie , je bent 5 jr bezig je moet het wel nu doen
Kriss; 5 jaar met wat
Merels smoest ; ze wilde al in uto 1
ze hoopt dat dr watermannetje gaat schrijven
Mooie vrouw en geeft toe af en toe ook eens dom bezig te zijn. Iemand die fouten erkent mag ik vaak al meteen.quote:
Dat is Jos de marktman.quote:
Ze wil er al een hele tijd op las ik, maar de finance schijnt dat ding al uren bezet te houden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat zit die merel te drammen over die laptop.
Gisteren zei ze tegen Shownieuws dat ze de laptop het leukste vindt van Utopia.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat zit die merel te drammen over die laptop.
O jee, als je van een laptop al warm word.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren zei ze tegen Shownieuws dat ze de laptop het leukste vindt van Utopia.
met geel groen blauw trendjesquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:29 schreef Stray_cat het volgende:
Allemaal een eenheidsworst kapsel dadelijk
Mari met zijn strakgespoten hoofd.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
lees net dat mari ook make up doet, toeval he merel
Een kapper die niet weet wie mari van de ven isquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:27 schreef chufi het volgende:
Mari van de Ven komt ... Shell Wie is dat ...
Die zullen wel heel toevallig vega kattenvoer bij zich hebben voor A3 om aan de kat te geven.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mari met zijn strakgespoten hoofd.![]()
Komt ook een kraam met dierenartikelen.
Vreemdquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:31 schreef chufi het volgende:
Workshop knippen voor Brenda alleen...
Ben zo benieuwd wat de nieuwe trend isquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
met geel groen blauw trendjes
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd wat de nieuwe trend isHoop kaal voor de dames en voor de mannen poedelkrulletjes
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zondag mooi weer
Jos Van Oostrom stelt voor de markt naakt te doen
Jos doet voor
broek uit op je hoofd ..
broek uit opjehoofd
Die wil gewoon wat afdwingen bij achter...quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan natuurlijk weer blijven
John tactiek.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Die wil gewoon wat afdwingen bij achter...
Die denkt natuurlijk wat John kan kan ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Die wil gewoon wat afdwingen bij achter...
Onmogelijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:33 schreef Chea49 het volgende:
Sanne: me zusse zijn nog erger as mij.
quote:Superworkx: management Mari van de Ven. Voor vragen, ideeën, samenwerkingen en boekingen: mari@superworkx.com of bel 073 643 02 11
Vieze egoïste is hetquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:31 schreef chufi het volgende:
En dan niet gaan omdat haar familie zgn. heeft gezegd dat ze zo trots op haar zijn en dat ze moet blijven omdat ze het zo goed doet en altijd eerlijk is.quote:
Kost zoiets?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook gemaild voor een workshop.
[..]
Da's een echt Johnytjequote:Op dinsdag 25 september 2018 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan niet gaan om dat haar familie zgn. heeft gezegd dat ze zo trots op haar zijn en dat ze moet blijven omdat ze het zo goed doet en altijd eerlijk is.
Leuk dat John dat weet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
john weet weer een tv programma waar mari aan mee heb gedaan met...
maik de boer deed toen ook mee
dat is een goede kapster die mari is niks namelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:31 schreef Toweler het volgende:
[..]
Een kapper die niet weet wie mari van de ven is
Met zijn poederkwast.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:38 schreef goldback het volgende:
[..]
dat is een goede kapster die mari is niks namelijk.
die sjel is een kinkie kapperquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:38 schreef goldback het volgende:
[..]
Doet ook alleen maar BN-ers.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:38 schreef goldback het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ag kijk aanquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ken je Mari niet goed, die waait ook met alle winden mee.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:39 schreef formule het volgende:
Mari moet Brenda ook even uitschelden en bedreigen, leuk
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Maar mag wél op afbetaling.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
ag kijk aan
tis niet graties
Ze hebt hem zelf gemaild... die man van de botox....zou lachen zijn als hij straks helemaal fan is van Shelley ...quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:31 schreef chufi het volgende:
Ik ken die beste man nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan ken je Mari niet goed, die waait ook met alle winden mee.
nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:40 schreef goldback het volgende:
Dodelijk saai dit utopia wanneer komt er een keer echt actie ?
Opkikkertje voor Brenda van de regiequote:Op dinsdag 25 september 2018 15:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
mari is als redbull voor brenda
Die is van iedereen fan als je hem er voor betaalt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze hebt hem zelf gemaild... die man van de botox....zou lachen zijn als hij straks helemaal fan is van Shelley ...![]()
[ afbeelding ]
wat enigquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:42 schreef Stray_cat het volgende:
Dit zit er wel mooi uit
[ afbeelding ]
met een beetje mazzel heeft ie spuitpoepquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is van iedereen fan als je hem er voor betaalt.
Vorige keer was ze er 6 uur mee bezig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:42 schreef Chea49 het volgende:
Haartjes van Joa weer in de vlechtjes en het er morgen allemaal weer uithalen.
Dacht dat het Sanne was maar is Christel of Merel?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Beter dan dat prutswerk van Sanne, ik ben snel tevreden momenteel
Dat was Jezusquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:47 schreef An_0_Niem het volgende:
God is aan het kruis gestorven aldus Sanne
Vroeg ik me ook af, ik denk Christel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat het Sanne was maar is Christel of Merel?
Ja, HoSanne is goed op dreefquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
God,Jezus en de heilige geest zijn èèn.
Heeft ze al vaker gevlochten hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
sjellie vlecht joa zijn haren, ik gun het er, hoop dat ze veel leert ervan (zal wel over brenda gaan)
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
God,Jezus en de heilige geest zijn èèn.
Merel verbetert haar ff.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:47 schreef An_0_Niem het volgende:
God is aan het kruis gestorven aldus Sanne
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
merel, wanneer ga jij wel naar de hel dan (sanne zei dat ze niet naar de hel ging als ze lesbisch zou worden)
Opletten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
vaag verhaal, bedrijf in lot van god (van pa sanne), binnen 2 dagen failliet (sorry krijg dit niet helder)
Hahahaha geweldig ditquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne: God is aan het kruis gestorven.
Merel: dat was Jezus.
Sanne: God, Jezus en de heilige geest is 1, allemaal hetzelfde.
![]()
![]()
Staat die hier niet bij FB-topic?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:49 schreef Aggie46 het volgende:
Vraagje er was ooit een foto van Sanne dat ze gedoopt werd.
Kan het niet meer vinden.
Instagram? Twitter?
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
God heeft de vader van Sanne falliet verklaard.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:50 schreef yvondenise het volgende:
Sanne haar ouders zijn vroeger stinkend rijk geweest,villa hier,villa daar.
zal ff kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Staat die hier niet bij FB-topic?
thanksquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne verteld dat dr ouders heel rijk waren vroegah
huis Dominicaanse republiek
en ze waren niet gelukkig en toen dachten ze
we leggen ons leven in God zn handen en we zien wel
toen binnen 2 dagen failiet
ze wil niet vertellen wat voor bedrijf ..
Cocosnoten .. vierkanten gat in de markt
helaas het liep niet meer
toen kwam god
en alles wrd anders
Pa kreeg long emfyseem
en nu een zendersjeck ...
sanne verteld verder .. snapt de febo tip niet
Pa ging naar de doktert
god had een wonder gedaan
Pa was genezen
Merel ; is het raar dat ik dat niet geloof
jullie kiezen dr voor dat God dat heeft gedaan
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brandon gaat Mikado spelen?
quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brandon gaat Mikado spelen?
Dat lijkt op de klap die ze gaat krijgen zodra ze de poort uit gestuurd wordtquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne: hoe denk je dat de aarde is ontstaan?
Merel: oerknal
Sanne: Whoehahahahaha, oerknal.
Ze weet niet eens wat dat is.
Ik ben ff een rondje om het huis rennen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne verder
bobbeltje in dr knie
en toen ging ze naar een christelijk kamp
en er kwam een man die bukte ging bidden
en daarna kon ze rennen
.. weg pijn
echt waar
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat lijkt op de klap die ze gaat krijgen zodra ze de poort uit gestuurd wordt
Dat ziet er leuk uit. Beter dan die klodders van Sannequote:
Dat komt omdat ik voor je gebeden heb.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben ff een rondje om het huis rennen.![]()
Kan mijn scootmobiel naar een ander.
Je houd het niet voor mogelijk, zoveel domheid in korte tijd.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:56 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne: als christen moet je meedoen met de ramadan.
Ik kan zoveel onwetendheid niet meer aan.![]()
Merel: maar de meeste oorlogen komen door de geloven?quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:56 schreef Jian het volgende:
Christen en Marokkaan zijn, ligt niet ver van elkaar af ????WTF?
Zeg dat maar eens hardop in een islamitisch landquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
gelovig en christelijk is precies hetzelfde aldus de gedoopte
Wat lief nou van je.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik voor je gebeden heb.
zeg dat maar eens hardop voor een paar honderduizend kijkersquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens hardop in een islamitisch land
Je zou er spontaan atheïst van worden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Omfg krijg een nog verknipter beeld over geloven door dit verhaal van Sanne
Epo?quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:00 schreef mazaru het volgende:
Sanne heeft foto's liggen van haar doping
Rienk wist het ook allemaal zo goed, lol.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Van mij mag Rienk er nu wel even in. Even Sanne de les lezen![]()
Niks leuker dan gristenen die elkaar de tent uitvechten om wie er gelijk heeft.
mooie tvquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
zeg dat maar eens hardop voor een paar honderduizend kijkers
Ho, ho, die is nog niet afbetaald.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zo.. die zaag (of wat is het) mag wel even over het hek geslingerd worden.
Dan Robin er ook bij.quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rienk wist het ook allemaal zo goed, lol.
Hele oorlogen zijn erdoor ontstaanquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Van mij mag Rienk er nu wel even in. Even Sanne de les lezen![]()
Niks leuker dan gristenen die elkaar de tent uitvechten om wie er gelijk heeft.
Dat is echt irrtant.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zo.. die zaag (of wat is het) mag wel even over het hek geslingerd worden.
quote:
De ene kwinkslag na de andere gooit ze er nu in. Als het niet zo grappig was dan was het héél erg triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:58 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne moet wel blijven, dat kind is te grappig
Het type dat in boerka gehuld richting Syrië zou trekken om de strijders voor Allah te helpenquote:Op dinsdag 25 september 2018 16:00 schreef mazaru het volgende:
Sanne doet het geloven op haar eigen manier. Vloekend, liegend en scheldend
Die hebben met hun handen op de SL geslagen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:01 schreef mazaru het volgende:
SL het wordt de regie teveel. Die liggen nu onder de tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |