Zij die gewoon HET evenement van UTO2 heeft neergezet...quote:Op maandag 24 september 2018 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit trekt Jessie niet hoor, die aandacht voor Merel.
En dat zonder schaamte claimt, terwijl het gedaan is door een buitenstaander, een evenementenburo.quote:Op maandag 24 september 2018 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij die gewoon HET evenement van UTO2 heeft neergezet...
goeie goeiequote:Op maandag 24 september 2018 16:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wees blij dat ze Bats geen baantje hebben gegeven. Keep it positive.
quote:
quote:Op maandag 24 september 2018 16:13 schreef Stray_cat het volgende:
Tis het ook weer nèt niet![]()
[ afbeelding ]
Vacuum zakken.quote:Op maandag 24 september 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoezo heeft Merel eigenlijk meer kleding mee mogen nemen dan in de kist past?
quote:Op maandag 24 september 2018 16:12 schreef Goldencharly het volgende:
Oeh zegt Show steukert wat een lucht
Omdat ze maatje meer is..?quote:Op maandag 24 september 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En nalevering.quote:Op maandag 24 september 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik gok 29 secondenquote:Op maandag 24 september 2018 16:14 schreef Poezewoes het volgende:
Weer 2 minuten zendtijd voor Shownieuws
..groot EN een lage stem.quote:
zat in van die vacuumgezogen zakkenquote:Op maandag 24 september 2018 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
quote:
En mishandelt een pannetjequote:Op maandag 24 september 2018 16:15 schreef Goldencharly het volgende:
Jeff weer in beeld is uit de ZK getrapt
was toch ook maar bedoelt voor 2 man, dat andere hok nietquote:Op maandag 24 september 2018 16:14 schreef zodeju het volgende:
Wil niet veel zeggen maar het hokje van Sjon en Mike is echt wel een stuk kleinder dan het andere hokje......als daar nog bed bij moest konden ze over elkaar heen kruipen.
owkeequote:Op maandag 24 september 2018 16:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En nalevering.
Ze noemde het de eerste dag dat ze er was zelfs. Iets van: De rest van mijn kleding is nog niet binnen
dan hoorde ik het toch goedquote:
Slok pure rum genomen.quote:
quote:
Ja, maar er was iemand hier (weet niet meer wie) die dacht dat het hokje 10cm kleinder was....en aan de buitenkant lijkt dat ook zo maar het is veel meer.quote:Op maandag 24 september 2018 16:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
was toch ook maar bedoelt voor 2 man, dat andere hok niet
Zit er misschien een ander al te janken in de ZK?quote:Op maandag 24 september 2018 16:17 schreef Goldencharly het volgende:
En weer een rondje om de vijvert
Denk je dat die knul verbanden kan leggen?quote:Op maandag 24 september 2018 16:18 schreef Stray_cat het volgende:
Goed plan, koffie, wordt ie lekker rustig van
Vast Mike ze noemen me een egoistquote:Op maandag 24 september 2018 16:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit er misschien een ander al te janken in de ZK?
quote:Op maandag 24 september 2018 16:19 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Vast Mike ze noemen me een egoist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |