Drinken is zeker een dingetje. Vergeet het soms en kan er ook nauwelijks tegen de hoeveelheid op drinken die eruit gaat heb ik het idee. Met name ‘s nachts.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:01 schreef rena het volgende:
Fuchsia, wat balen dat je zo’n hoofdpijn hebt, drink je ook wel genoeg? Nu ja, je zal vast wel aan dat soort dingen denken als je al ervaring hebt met migraine en zo. Genoeg eten kan ook zeker helpen!
Jij had gewoon nog 9 maanden lekkernijen tegoed.quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:35 schreef Malteser het volgende:
Fuchsia, honger is herkenbaar bij BV. Ik kan ook de hele dag eten. Bizar contrast wel met mijn zwangerschap, haha.
Draakje it is thenquote:Op dinsdag 25 september 2018 13:39 schreef Schanu het volgende:
Fuchsia, ik heb nog geen Draakje voorbij zien komenVervelend dat je weer bent opgestaan met hoofdpijn, ik hoop dat het snel minder wordt en dat het eten ook helpt! Als je al gevoelig was voor hoofdpijn, zou het mij niets verbazen als je hormonale schommelingen na de bevalling nu de trigger zijn. Hopelijk trekt het dan ook weer weg, of kan je er wat voor krijgen waardoor het overgaat of in ieder geval minder wordt!
Ik geef inderdaad borstvoeding. Ga ook een lactatiedeskundige inschakelen, want aanhappen blijft pijnlijk en heb volgens mij ook spruw in mn rechterborst.quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Fuchsia, geef je borstvoeding? Dan zou een verkeerde houding weleens voor hoofdpijn kunnen zorgen. Met flesvoeding kan dat trouwens vast ook wel zo zijn.
Klopt dat ik een ruggenprik heb gehad, maar is inmiddels ook alweer 2,5 week geleden. Volgens mij zou dat dan de eerste dagen na de bevalling moeten zijn en het is gestart op dag 5 en wisselend aanwezig. Gelukkig trok het nu in de loop van de dag weg.quote:Op dinsdag 25 september 2018 23:13 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Fuchsia wat vervelend van de hoofdpijn! Misschien komt het van de ruggenprik? (die had je gehad toch?) Althans ik heb gelezen dat het voor kan komen na een ruggenprik. Hopelijk ben je er snel vanaf! Ben je verder weer een beetje opgeknapt na de bevalling?
Oh, dit is je zo gegund!quote:Op woensdag 26 september 2018 09:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht 1 ruk van 3.5 uur gemaakt, en daarna ook nog redelijk geslapen. Boh, zo fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het luisteren naar alle drama, het aanhoren van alle frustratie en het inzicht dat het allemaal zóveel leuker wordt. Tot snel (of tot minder snel, maar zelfs dat voelt heel snel) in het dreumestopic!
[ Bericht 2% gewijzigd door Nanuke op 26-09-2018 10:05:03 ]Morgen ben ik vast weer mezelf.
En wat goeie gekolfde flessen overdag, om zo te testen of het zijn daginname is dat voor s nachts inhalen zorgt? Of heb je dat al geprobeerd?quote:Op woensdag 26 september 2018 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Gefeliciteerd nanuke!
En dat zou goed kunnen mini. Ik probeer O ook zo vaak mogelijk overdag te laten drinken, maar de wereld is dan te interessant.
Oh, en hij slaapt al 45 minuten in z'n eigen bed!
Bedoel je overdag de melk in flesvorm aan te bieden? Nee, heb ik nog niet geprobeerd... Zou ik eens kunnen doen...quote:Op woensdag 26 september 2018 10:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En wat goeie gekolfde flessen overdag, om zo te testen of het zijn daginname is dat voor s nachts inhalen zorgt? Of heb je dat al geprobeerd?
Wel fijn dat het zoveel beter ging vannacht!
En gefeliciteerd Nanuke!
Ja dat bedoelde ik inderdaad.. Geen idee of het werkt hoor, maar op een gegeven moment is alles het proberen waard hequote:Op woensdag 26 september 2018 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Bedoel je overdag de melk in flesvorm aan te bieden? Nee, heb ik nog niet geprobeerd... Zou ik eens kunnen doen...
Hoe was jou nacht?
Ik had er inderdaad last van, zoals pinquit zegt, maar bij mij begon het 24 uur na de bevalling. Heeft iets met de adrenaline van de bevalling te maken die dan uitgewerkt is. Zoals jij het nu hebt, pas na langere tijd, herken ik het dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2018 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Nog iets anders: ik heb sinds gisteren ineens behoorlijke bekkenpijnLopen en zitten doet pijn, gisteren kon ik niet eens meer traplopen (naar beneden) Ik snap niet goed waar het vandaan komt, ik heb dat in de laatste weken van mijn zwangerschap helemaal niet gehad en ook niet echt in de weken na de bevalling.
Bevalling is 6 weken geleden, meer mensen die dat herkennen? Zou dat hormonaal zijn?
Wat fijn! Ook voor kleine O!quote:Op woensdag 26 september 2018 09:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht 1 ruk van 3.5 uur gemaakt, en daarna ook nog redelijk geslapen. Boh, zo fijn!
Hebben wij ook.quote:Op woensdag 26 september 2018 12:01 schreef minilot het volgende:
Malteser, de Maxi Cosi Tobi, heel overmoedig in lichtgrijs.
Dapperquote:Op woensdag 26 september 2018 12:01 schreef minilot het volgende:
Malteser, de Maxi Cosi Tobi, heel overmoedig in lichtgrijs.
Heh, 't is meer inzake buitenluierse poep.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
Maar ja, mijn peuter eet thuis al niet, in de auto evenmin, dus die hoes heeft weinig te lijden.
Ik moest symfyse even googlenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad last van, zoals pinquit zegt, maar bij mij begon het 24 uur na de bevalling. Heeft iets met de adrenaline van de bevalling te maken die dan uitgewerkt is. Zoals jij het nu hebt, pas na langere tijd, herken ik het dus niet.
Maar hoe dan ook zou ik direct een goede bekkenbodemfysiotherapeut zoeken. Hij/zij kan je oefeningen geven om de boel te versterken. De mijne was echt goud waard.. Zit het in je symfyse?
Lukt het je om achterstevoren de trap af te gaan? En dan met beide benen op een trede voordat je naar de volgende trede gaat.
Liggen kon ik alleen plat op mijn rug met een kussen onder mijn knieën. Pas toen ik na ruim vijf maanden ging trainen kon ik weer op mijn zij liggen. Dat is een heel belastende houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm pauper van die Günther. Je hebt hem dat wel verteld toch?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:12 schreef minilot het volgende:
Overigens is Günther inmiddels definitief trager dan ik! Slome duikelaarIk liep los met achtenhalve maand. Mijn oma paste in die zomer op me omdat mijn moeder een poos in het ziekenhuis lag en mijn oma lokte me tweemaal daags van de ene naar de andere kant van de tuin met een ijsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze nog zo’n 4 maanden er na gedragen, zou ze soms nog best aan willen doen want ze zitten idd heerlijkquote:Op woensdag 26 september 2018 21:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ehm tot hoelang na de geboorte vinden jullie het nog acceptabel om zwangerschapsbroeken te dragen? Kan nog wel eventjes toch?Ik kan m’n eigen broeken wel weer aan maar ik vind die buikband nog zo lekker zitten. Lekker warm ook met het kolven :’). (Ik heb het zo vreselijk koud weer nu baby uit de buik is, bah).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Ja echt zielig!quote:Op woensdag 26 september 2018 23:00 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Agos ToTGeen ervaring maar hopelijk is ie er snel vanaf!
Tip: geef 8x de helft.quote:Op woensdag 26 september 2018 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt zielig!
Alle tips zijn hartstikke welkom.
De kramzorg had al gezegd dat hij gewoon op een lepeltje water kon zuigen, maar theelepeltjes passen amper in zijn mondje en hij moet daar ook echt niks van hebben.
Houten treinbaan is een goed idee, beddengoed idd niet, want hij gebruikt alleen een hoeslakenquote:Op woensdag 26 september 2018 12:08 schreef Jentin het volgende:
LadyS, ik ben erg fan van loopfietsjes, maar weet even niet in hoeverre M daar al mee bezig is. Anders iets als een dierentuinabo, of kleertjes? Caesar krijgt hier altijd een complete najaarsgarderobe voor z’n verjaardag. Beddengoed vind ik ook een goed cadeau altijd, Caesar vindt dan helemaal tof in z’n kamer en het is een praktisch cadeau. Maar bedenk me nu dat dekbedovertrekken waarschijnlijk nog niet aan de orde zijn. Houten treinbaan is hier ook al een hit sinds z’n eerste verjaardag.
Ik draag er nog 2 voor mijn werk, 9 maanden na de bevalling. De band vouw ik dan over mijn riem want die lubbert nu.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Welkom peace, wat een mooie foto’s van je ks! Super waardevol lijkt me.
Elliebel wat een knapperd heb je daar, zowel van het staan als het snoetje van je kindje mnoh.
Loj als je die foto inplakt onder ‘eerste lachje’ gelooft vast iedereen hetik reken het goed haha. Fijn dat ze zo relaxt is!
Ahaha fleur. Wie weet, misschien kom je het nog tegen in de luier
.
Ehm tot hoelang na de geboorte vinden jullie het nog acceptabel om zwangerschapsbroeken te dragen? Kan nog wel eventjes toch?Ik kan m’n eigen broeken wel weer aan maar ik vind die buikband nog zo lekker zitten. Lekker warm ook met het kolven :’). (Ik heb het zo vreselijk koud weer nu baby uit de buik is, bah).
Ook dat weten we nog niet. We moeten een echo maken om 'zeker' te weten dat het het eierstokje is. Daar krijgen we een oproep voor. Daarna moeten we naar een ander ziekenhuis voor het gesprek met een chirurg en de operatie zelf, dus we weten nu verder nog niets.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:05 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Gefeliciteerd LeSage!Vervelend dat ie ziek is
![]()
Wat naar CoolGuy. Wanneer gaan ze opereren?
Zwangerschapskleding, ik heb ze ook nog wel een poosje gedragen. Maar inmiddels pas ik m’n normale kleding weer en ben ik zelfs iets meer afgevallenEn nu door..
Dat idee heb ik ook. Hier ook veel kwijl en rode wangetjes (maar nog geen puntjes of iets) en hij slaapt nog meer (hij is denk ik zo'n 6 uur per dag wakker en de rest slaapt hij).quote:Op donderdag 27 september 2018 10:27 schreef rena het volgende:
heb het idee dat het tandjes krijgen haar veel energie kost.
Verder wel goed geslapen dus? jeejquote:Op donderdag 27 september 2018 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn kleine monster was vannacht van 2 tot 5 klaar wakker. Hij probeerde wel te slapen, maar het lukte hem niet..
Ze grijpt hier wel veel in haar mondje en kwijlt veel maar echt pijn lijkt ze niet te hebben, dus het kan ook meevallen hoorquote:Op donderdag 27 september 2018 12:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ach nee tandjespijn. Daar kijk ik toch wel tegenop.
Het valt tot nu toe alles mee & ook nog geen vsm spul gebruikt.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ach nee tandjespijn. Daar kijk ik toch wel tegenop.
Ha, wat fijn voor jullie allebei zeg!quote:Op donderdag 27 september 2018 12:10 schreef lunapuella het volgende:
Welpje is vier dagen oud en komt gewoon alweer aan!Net zo'n borstmonster als zijn broer
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2018 18:44 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi!
Fuchs riep mij, dus ik kom mij melden met M. Sorry, ik doe niet mee met de nieuwe nicknamehype![]()
M is geboren dmv een geplande keizersnede ivm een placenta die te dicht bij de uitgang lag. Ik zag er mega tegenop en vond het spannend, maar het is me enorm meegevallen. Ja, het herstel is wel pittig, maar ik probeer zo veel mogelijk toe te geven aan de rust die ik moet pakken. Mijn man en ik zijn zo'n goed team samenIk ben mega trots op hem. Hij grijpt alles aan om te leren hoe hij M kan verzorgen, rent de benen uit zijn lijf en klaagt bijna niet.
De nachten zijn nog pittig. M heeft duidelijk een omgekeerd ritme, waardoor we tot minimaal 2 uur met een wiebelende, wakkere baby zitten. Overdag is het geen klap aan met onze comazuiperMaar we genieten van hem.
Ook hebben we gelijk afgeleerd om teveel mensen te laten langskomen op een dag. We zijn natuurlijk mega trots, maar ook mega moe en overweldigd. Al doende leert men.
En M is natuurlijk de meest prachtige, lieve, schattigste baby ever![]()
Plaatje bij het praatje (in Z&G staan ook nog twee andere foto's)
Oooh, zeker goed gelukt! Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Zoiets was het bij ons ook. Ik lig dus ook al in bed.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Welkom Peace en baby.![]()
Gefeliciteerd LeSage! Tot over een paar maanden.![]()
Banaan was vandaag 2, 3, 2, 4 uur wakker. Steeds met een dut van een half uur ertussen. En die 4 was meer zijn idee dan dat van mij.
Ik hoop op een rustige avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |