Inderdaad, die stinken namelijkquote:Op maandag 24 september 2018 12:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Liever Nederlandse chicks dan buitenlanders...
Ik denk dat je geen keus hebt want de mooie spreiden hun billetjes voor de negers.quote:Op maandag 24 september 2018 12:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Liever lelijke Nederlandse chicks dan buitenlanders...
Misschien moet je eens buiten Rotterdam kijkenquote:Op maandag 24 september 2018 12:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen keus hebt want de mooie spreiden hun billetjes voor de negers.
quote:Op maandag 24 september 2018 11:59 schreef Atak het volgende:
Ik schok even en ging uit de trans waar ik in zat
Leugens.quote:Op maandag 24 september 2018 12:31 schreef spiritusbus het volgende:
Atak de maagd in z'n tweedehands A-segmenter heeft weer gesproken
Je zou nog geen eens de velgen kunnen veroorloven van mijn gebakje als je je Up’je zou verkopen.quote:Op maandag 24 september 2018 12:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jaloers op een gebakje in een gebakje? Niet echt.
Heh.quote:Op maandag 24 september 2018 12:02 schreef matspontius het volgende:
[..]
Inderdaad, die stinken namelijk
Atak is geen Turk.quote:Op maandag 24 september 2018 13:35 schreef Sander166 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit gezien dat mooie meiden interesse hebben in een Turk. Turken staan in Nederland onderaan de ladder.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 24 september 2018 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heh.
Liever Nederlandse chicks dan buitenlanders, die stinken namelijk.
Ik heb hem niet kunnen betrappen op een antwoord op die vraag; die negeert hij of hij stelt een wedervraag zonder antwoord te geven.quote:
Zoiets is ook niet zo makkelijk om toe te geven.quote:Op maandag 24 september 2018 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb hem niet kunnen betrappen op een antwoord op die vraag; die negeert hij of hij stelt een wedervraag zonder antwoord te geven.
Wat ik wel weet is dat-ie meerdere keren heeft tegengesproken dat-ie Turks is.
Vent, ik kan dat gebakje van je ongeveer in m'n kofferbak kwijt, dus doe maar niet zo tofquote:Op maandag 24 september 2018 13:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Je zou nog geen eens de velgen kunnen veroorloven van mijn gebakje als je je Up’je zou verkopen.
quote:Op maandag 24 september 2018 14:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Zoiets is ook niet zo makkelijk om toe te geven.
Net als dat akkefietje in Armenië
fuckquote:Op maandag 24 september 2018 14:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval altijd butthurt als het over Turken gaat, dus het moet wel een Turk zijn.quote:Op maandag 24 september 2018 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb hem niet kunnen betrappen op een antwoord op die vraag; die negeert hij of hij stelt een wedervraag zonder antwoord te geven.
Wat ik wel weet is dat-ie meerdere keren heeft tegengesproken dat-ie Turks is.
Zoals je moeder en je denkbeeldige vriendin?quote:Op maandag 24 september 2018 14:44 schreef Tamilselvi het volgende:
"meeste Nederlandse chicks zien eruit als knollen "
dit klopt zo
quote:Op maandag 24 september 2018 14:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 24 september 2018 12:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Liever Nederlandse chicks dan buitenlanders...
Waar haal jij jouw info in hemelsnaam vandaan?quote:Op maandag 24 september 2018 14:57 schreef GM78 het volgende:
Klagen over Nederlandse vrouwen![]()
Dan ga je toch lekker zo'n met HIV besmette buitenlandse kuthoer neuken![]()
Heerlijk die stank opsnuiven die uit alle poriën komt bij die buitenlandse stinkapen![]()
Nederlandse vrouwen![]()
![]()
Armeniequote:Op maandag 24 september 2018 14:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Beide landen fout geschrevenquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:31 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Armenie
Genocide in Adzjerbistan door Armenie
Italianen kom je in vrijwel elke hoerenstraat wel tegen. Ik bedoelde de Kromme Elleboogsteeg in Arnhem.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Is dat een hoerenstraat waar veel Italianen komen?
Wat is daar dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Italianen kom je in vrijwel elke hoerenstraat wel tegen. Ik bedoelde de Kromme Elleboogsteeg in Arnhem.
beide niet Nederlandsquote:Op maandag 24 september 2018 15:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Zoals je moeder en je denkbeeldige vriendin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |