Die maakt echt haar eigen keuze wel hoor.quote:Op maandag 24 september 2018 09:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel laat in ieder geval niet over zich heenwalsen
Echt niet, ze wordt netjes voorgezegd door de febo hoor, na 4 jaar uto 1 te hebben gekeken geloof ik totaal niet in eigen inbreng daar.quote:Op maandag 24 september 2018 09:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die maakt echt haar eigen keuze wel hoor.
Lekker dwars vandaag. Jij je zin, het huisje ziet er leuk uit.quote:Op maandag 24 september 2018 09:49 schreef krabje het volgende:
[..]
maar daar heb ik het niet over,ik zeg alleen dat hij er leuk uitziet
Nu al vlekken?quote:Op maandag 24 september 2018 09:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het stinkt in de yurt Tim loopt met wierook en de matrassen zijn vies er zitten vlekken in
over dwars gesprokenquote:Op maandag 24 september 2018 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker dwars vandaag. Jij je zin, het huisje ziet er leuk uit.
Alleen jammer dat het lekt.
Tsja ze zuller er wel wat energie in moeten steken om de boel schoon te houden. Als je er niks aan doet wordt alles een smeerboel.quote:Op maandag 24 september 2018 09:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het stinkt in de yurt Tim loopt met wierook en de matrassen zijn vies er zitten vlekken in
was meer gemopper op Gerrit dat ie zo heeft liggen stinken en matras van Tim bevlekt heeft.quote:Op maandag 24 september 2018 09:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Tsja ze zuller er wel wat energie in moeten steken om de boel schoon te houden. Als je er niks aan doet wordt alles een smeerboel.
En de mongoolse strijders hebben geen mongoolse huisvrouwen daar
Leermoment voor die gasten. Waarschijnlijk werd thuis alles gedaan voor ze.
Dat komt er nou van als je mensen hebt zoals Timo die zegt: "Vrouwen hebben maar een recht en dat is het aanrecht".quote:Op maandag 24 september 2018 09:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Tsja ze zuller er wel wat energie in moeten steken om de boel schoon te houden. Als je er niks aan doet wordt alles een smeerboel.
En de mongoolse strijders hebben geen mongoolse huisvrouwen daar
Leermoment voor die gasten. Waarschijnlijk werd thuis alles gedaan voor ze.
Okee dan.quote:Op maandag 24 september 2018 09:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
was meer gemopper op Gerrit dat ie zo heeft liggen stinken en matras van Tim bevlekt heeft.
Is die nog heel?quote:Op maandag 24 september 2018 09:51 schreef sjampoeh het volgende:
sanne heeft tot 2u op de laptop gezeten ?
ger mag van mij ook gaan teveel in beeld omdat ie een koppeltje isquote:Op maandag 24 september 2018 09:53 schreef Charmian het volgende:
goffer die ger doet echt geen flikker...alleen maar een beetje debiel rondkijken of je moet het tegen hem zeggen....maar ik wil zo graag dat één van die klerewijven eruitgaat.
Kunnen ze hier mooi leren dat het zo niet werkt.quote:Op maandag 24 september 2018 09:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je mensen hebt zoals Timo die zegt: "Vrouwen hebben maar een recht en dat is het aanrecht".
en toch zijn het Tim en Joa die de schoonste netste onderkomen hebben vreemd hee????? of zijn ze gewoon de schoonste daar en ruimen ze alles zelf opquote:Op maandag 24 september 2018 09:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je mensen hebt zoals Timo die zegt: "Vrouwen hebben maar een recht en dat is het aanrecht".
quote:Op maandag 24 september 2018 09:58 schreef espri het volgende:
[..]
Er staat nu QWERTY te lezen op dr reet.
maar hij irriteert me niet zoveel als die cavia'squote:Op maandag 24 september 2018 09:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ger mag van mij ook gaan teveel in beeld omdat ie een koppeltje is
hier wordt alles verdraait. Wij weten beter:)quote:Op maandag 24 september 2018 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en toch zijn het Tim en Joa die de schoonste netste onderkomen hebben vreemd hee????? of zijn ze gewoon de schoonste daar en ruimen ze alles zelf op
ik zou dat nog niet eens aan mijn man vragen. Verwend nest is hetquote:Op maandag 24 september 2018 10:01 schreef sjampoeh het volgende:
jes: jeffffff pak even een pan, ik wil douchen
quote:Op maandag 24 september 2018 10:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jeff gaat douchen gaat ie vanavond schoon naar bed, met andere woorden
Ik begin te twijfelen of ze een van die meiden eruit gaat stemmen. Ze kan het goed vinden met Sanne en die Gerrit er natuurlijk uit.quote:Op maandag 24 september 2018 09:53 schreef Charmian het volgende:
goffer die ger doet echt geen flikker...alleen maar een beetje debiel rondkijken of je moet het tegen hem zeggen....maar ik wil zo graag dat één van die klerewijven eruitgaat.
maar ik vraag me af of je als nieuweling tegen de wens van de groep in wilt gaan, mnon had de meeste stemmen...en wat ik me nog meer afvraag waarom die kutpuber er niet uitgestemd isquote:Op maandag 24 september 2018 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ze een van die meiden eruit gaat stemmen. Ze kan het goed vinden met Sanne en die Gerrit er natuurlijk uit.
Douchen jullie ook nog met een pannetje water?quote:Op maandag 24 september 2018 10:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik zou dat nog niet eens aan mijn man vragen. Verwend nest is het
haha, ja toen ik het net terug las, dacht ik hmmmmm 😖😊quote:Op maandag 24 september 2018 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Douchen jullie ook nog met een pannetje water?
Er was een mailtje voor haar en ik hoorde haar zeggen: bedankt fans.quote:Op maandag 24 september 2018 10:08 schreef espri het volgende:
Wat is Sanne aan het gillen hey, ze was toch ziek?
Hm oke, wondermiddel dus...quote:Op maandag 24 september 2018 10:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er was een mailtje voor haar en ik hoorde haar zeggen: bedankt fans.
denk wel dat Shelly als ze niet met Gerrit was gegaan veel populairder was geweest dan dat ze nu is. Verkeerde keuzequote:Op maandag 24 september 2018 10:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er was een mailtje voor haar en ik hoorde haar zeggen: bedankt fans.
Lijkt erop of Jessie kickt op vernedering naar een ander toe. Er zit iets heel slechts in dat kind.quote:Op maandag 24 september 2018 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
jeff: doe es normaal man
jes: heb je wel eens een klap op je bek gehad
lief stel
twas als grapje, maar huuh ordinair stuk vreten
Ik zou die 2, Sanne en Jessie heel graag eens met de koppen tegen elkaar willen slaanquote:Op maandag 24 september 2018 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
jeff: doe es normaal man
jes: heb je wel eens een klap op je bek gehad
lief stel
twas als grapje, maar huuh ordinair stuk vreten
Was in Uto1 al het geval.quote:Op maandag 24 september 2018 10:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
denk wel dat Shelly als ze niet met Gerrit was gegaan veel populairder was geweest dan dat ze nu is. Verkeerde keuze
Hoop dat ze iig de 251 halen, al is het maar zodat Jessica niet meer kan roepen dat "haar" evenement het grootste allertijden wasquote:
quote:Op maandag 24 september 2018 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou die 2, Sanne en Jessie heel graag eens met de koppen tegen elkaar willen slaan
quote:Op maandag 24 september 2018 10:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Hoop dat ze iig de 251 halen, al is het maar zodat Jessica niet meer kan roepen dat "haar" evenement het grootste allertijden was
Kan me wel voorstellen wie dat bedacht hebben. Maar zo zit de wereld helaas in elkaar. Je ziet het telkens weer.quote:
Nee joh dat wil ik die hamer niet aan doen, zit die weer met trauma's.quote:
Het is ver lopen naar Groningen....quote:Op maandag 24 september 2018 10:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Boterham nr 4 of 5 voor Gerrit
En die ze in haar schoot geworpen kreeg.......quote:Op maandag 24 september 2018 10:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Hoop dat ze iig de 251 halen, al is het maar zodat Jessica niet meer kan roepen dat "haar" evenement het grootste allertijden was
een stelletje is ook wel genoeg in Utopia.quote:Op maandag 24 september 2018 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is ver lopen naar Groningen....
Jazekers.........leuk voor Jess toch......quote:Op maandag 24 september 2018 10:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb toch een raar gevoel bij Merel. Houdt ook wel van die machtspositie ondanks wat ze zegt.
dat heppie mooi gemaakt struizzzquote:Op maandag 24 september 2018 10:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Coss
felie met Kris
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2018 10:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen wie dat bedacht hebben. Maar zo zit de wereld helaas in elkaar. Je ziet het telkens weer.
Mensen banadelen, afpersen, beschimpen, vernederen en als het de benadeelden meezit, dan gaan zwaaien met het ' niet egoistisch zijn' stokje. Om er misselijk van te worden.
Als mensen dat zelf bedenken okay, maar nu zelf de underdog gaan spelen is min.
Ach Sanne wordt wakker en haalt eerst d'r make up er afquote:Op maandag 24 september 2018 10:28 schreef espri het volgende:
Staat Merel nu alweer te poederen? Dat heeft ze net ook een uur gedaan..
quote:Op maandag 24 september 2018 10:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die merel is nu toch al zeker een uur bezig met opmaken
Wat ben ik toch blij dat ik geen wijf ben.
Dat gevoel kreeg ik gisteravond ook.quote:
Doet ze dat nou via marktplaats of zo?quote:Op maandag 24 september 2018 10:26 schreef zodeju het volgende:
Lamineer apparaat voor Sanne 20euro.........
Ja ik denk het wel, want anders hoeft ze niet zijn bankrekening te vragen want dan staat het op de site......quote:Op maandag 24 september 2018 10:30 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Doet ze dat nou via marktplaats of zo?
Die zijn bij elke winkel voor die prijs te koop en vaak in de aanbieding.
Yep. Dat is dan nog onschuldig, in deze situaties wil je wat afdwingen, morele chantage.quote:Op maandag 24 september 2018 10:28 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]![]()
De echte "schijn" heiligen, net zoiets als mensen die op fb fotos posten van een kaarsje met tekst over slachtoffers van een of ander, is dat betrokkenheid of de behoefte om te tonen hoe quasi-sociaal ze wel niet zijn?
Jessie zit toch ook in de organisatie van de markt.quote:Op maandag 24 september 2018 10:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Jemig wat een dom wicht!quote:Op maandag 24 september 2018 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, want anders hoeft ze niet zijn bankrekening te vragen want dan staat het op de site......
Oja, die zal ook behoorlijk flippen.quote:Op maandag 24 september 2018 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jazekers.........leuk voor Jess toch......
Dat Sanne zo vrolijk isquote:Op maandag 24 september 2018 10:16 schreef espri het volgende:
Shell vindt iets walgelijk maar ze praten wat zachtjes dus hoor niet goed wat precies.
ze doet aan de komende ook mee hequote:Op maandag 24 september 2018 10:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Juist en je punt is? Is toch Adriaan zn evenementquote:Op maandag 24 september 2018 10:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jessie zit toch ook in de organisatie van de markt.
Jeff en Jessie de poort over gooien.quote:Op maandag 24 september 2018 10:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
een stelletje is ook wel genoeg in Utopia.
Dankje, ja Sanne is niet helemaal eerlijk, fladdert van de 1 naar de ander en kan je wel zeggen, ik ben jong maar dan nog..quote:
adriaan tim hiske en jesquote:Op maandag 24 september 2018 10:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Juist en je punt is? Is toch Adriaan zn evenement![]()
quote:Op maandag 24 september 2018 10:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als de markt dan groter wordt, dan wordt dat haar grootste allertijden.
Die houdt er wel van hoor. Geniet wel van eten.quote:Op maandag 24 september 2018 10:37 schreef espri het volgende:
Merel is heerlijk aan het afvallen.. nu eet ze weer een roze koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |