Dat was niet de bedoeling. Brenda wilde met Manon ruilen als Manon naar huis gestuurd zou worden. Maar dat mag dus niet, en daar bemoeit Hiske zich meequote:Op maandag 24 september 2018 08:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar bemoeit die Hiske zich mee?
Als Toetie dat aanbied ná de keuze van Merel kan dat ook net.. nu nog welquote:Op maandag 24 september 2018 08:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Brenda wilde met Manon ruilen als Manon naar huis gestuurd zou worden. Maar dat mag dus niet, en daar bemoeit Hiske zich mee
Dat water koken daar lijkt me doodeng , je zal er tegen aan stoten …………….ach Brandwonden centrum Beverwijk is er ook nog .quote:Op maandag 24 september 2018 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De roddelboy's hebben heen heel opgeruimd huisje![]()
eerdaags gaan ze daar kokenquote:Op maandag 24 september 2018 08:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat water koken daar lijkt me doodeng , je zal er tegen aan stoten …………….ach Brandwonden centrum Beverwijk is er ook nog .
tijgerbroekje, tijgertasjequote:Op maandag 24 september 2018 08:45 schreef 5thencounter het volgende:
De Make-up bank... Gerrit is al langsgeweest voor de dagpeiling.. maar "we gaan het meemaken " was het standaard antwoord weer...
[ afbeelding ]
Dat zou best een waar kunnen zijnquote:Op maandag 24 september 2018 08:47 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker , dicht bij de Liefde van haar Leven.. liefst had ze Meik nog in bed bij haar![]()
[ afbeelding ]
en dan werkt ze het nog een keertje of 10 op een dag bijquote:Op maandag 24 september 2018 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
Die is voorlopig nog niet klaar.. tot een uur of 12 denk ik..
[ afbeelding ]
Huh??? een eigen kookplaatje??? moet niet gekker worden!!!quote:Op maandag 24 september 2018 08:41 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De roddelboy's hebben heen heel opgeruimd huisje![]()
Durf te wedden dat ze daarna in het niks verdwijnt. Vind het een nietszeggend dingquote:Op maandag 24 september 2018 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
Wat maken ze er een poeha van , van de nominaties, ja nog een paar uurtjes macht voor Merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |