LIF is het braafste meisje van de klasquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hi! Thanks!
Ik was hier natuurlijk al, maar nu mag ik mijn macht ook mis eh, gebruiken.
nee, da's OUD alquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
LIF is het braafste meisje van de klas
Stook eens een vuurtje aan dan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor. Gebeurt tegenwoordig nooit meer iets daar, daarom had ik bandbreedte
quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's precies waar moderators voor zijn
Over 2 maanden alweer jaquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:51 schreef Poes. het volgende:
Ik draag zelfs in de zomer sokken in bed#Teamhekelaanblotevoeten
Ik zat lekker te stressen vanmorgen.. Billy is over 2 maand jarig en wou dolgraag een Lego trein. Krengen kosten >¤100,- hier in NL, dus hoera voor Aliexpress!
Ja nergens te krijgen hè... heb hem omgepraat naar een andere trein, toen ik hem daar eenmaal warm voor kreeg kwam ik er pas achter dat die nog in de fabriek liggen en pas half november beschikbaar zijnDat risico wil ik niet lopen..
Dus weer gepraat als brugman, nu wou hij wel de Friends achtbaan hebben. En godv%3%2a4 die was OOK niet verkrijgbaarUiteindelijk na veel heen en weer bericht in beroerd Engels (niet van mijn kant hoor
) een verkoper gevonden die hem nog wél had. Godzijdank.
Momstruggles are real yo.
Ja had ik ook niet verwacht.. maar de achtbaan is wel echt awesome en hij zal er ook zeker blij mee zijnquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Over 2 maanden alweer jaWat gaat de tijd hard!
Wat een gedoe zeg, gelukkig is het gelukt!
quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:08 schreef LPFAN het volgende:
Ik zit nog gezellig op mijn vrijwilligerswerk. Bazin appte net dat ze met hapjes thuiskomt, sla ik niet af natuurlijk
Hahah geregeld moest daar staan 😂quote:Op dinsdag 25 september 2018 15:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fijn dat het vervelend is?![]()
En welkom Stormqueen!
Oehh luxe! Weet je ook wat voor?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:08 schreef LPFAN het volgende:
Ik zit nog gezellig op mijn vrijwilligerswerk. Bazin appte net dat ze met hapjes thuiskomt, sla ik niet af natuurlijk
Ik dacht al, gun je mij zó weinig?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hahah geregeld moest daar staan 😂
Haha tof! Gaat hij vast leuk vinden!quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja had ik ook niet verwacht.. maar de achtbaan is wel echt awesome en hij zal er ook zeker blij mee zijn![]()
Heb er ook nog een bijhorende ''hotdog truck'' (hoe fout hè) bijgekocht.
Succes! Klinkt vervelend..quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:06 schreef sararaats het volgende:
Ik post niet veel vandaag, beetje over mijn toeren.
Gerommel op mijn vrijwilligerswerk maar niet met mij. Wel met mensen die met mij willen werken.
Jullie zien me vanzelf weer verschijnen.
Geen ideequote:
Altijd goedquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen ideeVega loempiatjes ofzo denk ik.
Haha ja I'm such a bitch..quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik dacht al, gun je mij zó weinig?
Hoe is't met jou vandaag?
Op dinsdag 25 september 2018 17:12 schreef Poes. het volgende:
Nee, ga ik morgen ff voor zitten, vanavond ff voor mezelf.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:13 schreef LPFAN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 september 2018 17:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Altijd goed![]()
Nog met je cursus aan de gang geweest?
Klinkt gewoon lekker!quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen ideeVega loempiatjes ofzo denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |