Oeh dat klinkt goed inderdaad!quote:Op zondag 23 september 2018 18:58 schreef Poes. het volgende:
Ik keek vanmorgen ''Hot girls wanted; turned on'' op Netflix. 6 delige docu over 18+ onderwerpen.
Aflevering 5; een Braddiesque type die Dragons en Dungeons speelt, meer superhelden figuurtjes heeft dan menig 5-jarige en overduidelijk nog nóóit een vrouw heeft aangeraakt... Spendeert al jaren duizenden euro's aan de camgirl die aan de andere kant van de wereld woont.
Uiteindelijk laat hij haar overvliegen met de verwachting dat hij het hele weekend stomende neuqsex krijgt; guess again![]()
Echt zó ongemakkelijk allemaal, dikke tranen bij die man![]()
Wie een uurtje overheeft moet deze écht even opzoeken
Hahah ik ben net van bed af. Straks notulen uittypen en dan niksen verder :pquote:Op maandag 24 september 2018 10:04 schreef Poes. het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb er alweer een halve dag opzitten![]()
Wat gaan jullie doen vandaag?
Jaloersssquote:Op maandag 24 september 2018 10:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ik ben net van bed af. Straks notulen uittypen en dan niksen verder :p
Jij nog plannen voor vanmiddag?
Haha ja het is idd rot weer.quote:Op maandag 24 september 2018 11:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jaloersss
Neuh, beetje huishouden en verder maar wat bankhangen denk ik.
Het is koud en nat en echt zo'n bleh-dag
Ohhhquote:Op maandag 24 september 2018 11:06 schreef LPFAN het volgende:
Pfff voel me enorm lullig trouwens... Gister stomme fout gemaakt, gisteravond alle katten nog even de eindronde gedaan, en bij 1 de deur op een haak gedaan in plaats van dicht. Die heeft dus de hele dag in de kou gezetenMacht ter gewoonte denk ik... door het weer van afgelopen tijd.
Voel me er enorm schuldig over.
Ja gelukkig wel maar ze zijn natuurlijk wel enorm kwetsbaar die wij in het pension hebben.quote:Op maandag 24 september 2018 11:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
OhhhGelukkig hebben ze een lekker vachtje, poeskes kunnen wat hebben
Gezellig!quote:Op maandag 24 september 2018 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Hier is het lekker zonnig. Ik ga zo lopend de stad in, denk ik. Afgesproken met een vriendin die weer eens in de buurt is.
Ik stop maar wel een plu in de tas.quote:
Jah, is op 10 minuten loopafstand. Werk daar nu ongeveer anderhalf jaar. Is een stichting die oude en kwetsbare katten opvangt en herplaatst bij eenzame mensen zoals ouderen en chronisch zieken, wij komen dan een paar keer in de week langs om voor die kat te zorgen, zij hoeven de kat alleen eten te geven. Zodat ze een stukje minder eenzaam zijn. Op de stichting zelf hebben we dus ook een klein pensionnetje voor katten die niet in een gewoon pension terecht kunnen.quote:Op maandag 24 september 2018 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik stop maar wel een plu in de tas.
Zit dat pension bij jou in de buurt? Alleen maar goed dat je je nu even rot voelt, doe je het waarschijnlijk nooit weer!
Haha ja inderdaad. Ik kan ook gewoon niet warm worden vandaag.quote:Op maandag 24 september 2018 12:27 schreef Poes. het volgende:
Lien, stuur hier even heen joh.
Fryslân is 15graden, af en aan stortbuien![]()
We zijn gewoon teveel verwend met onze extreem lange zomer.
Ik had per ongeluk de kachel niet uitgezet gisteravond, was het vanmorgen nog steeds 21.5 in huisquote:Op maandag 24 september 2018 12:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ik kan ook gewoon niet warm worden vandaag.
Wij eten sla met komkommersalade er doorheen, vega nuggets en oven twisterfriesquote:Op maandag 24 september 2018 12:46 schreef LPFAN het volgende:
Pfff ik weet niet wat ik moet eten vanavondIemand ideeen?
Haha ik heb het hier standaard 21.5quote:Op maandag 24 september 2018 12:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de kachel niet uitgezet gisteravond, was het vanmorgen nog steeds 21.5 in huisNu maar terug naar 20, de zon schijnt weer, dat scheelt
[..]
Lekker! ik zal straks maar eens in de winkel kijken of ik op een idee kom ;pquote:Wij eten sla met komkommersalade er doorheen, vega nuggets en oven twisterfries
Wat is het geworden?quote:Op maandag 24 september 2018 12:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik heb het hier standaard 21.5Ben echt een koudkleum geworden.
[..]
Lekker! ik zal straks maar eens in de winkel kijken of ik op een idee kom ;p
Ja tuurlijk! Hoort er bijquote:Op maandag 24 september 2018 16:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
Wij eten perongeluk vegan vandaag, moet ik dat nu ook overal gaan verkondigen?
#FakeVeganquote:Op maandag 24 september 2018 16:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Hoort er bij
Het is hier rijstsalade geworden, met kipfiletreepjes, paprika, mais, erwtjes en stukjes kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |