abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190503290
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel krijgt 'n jurkje gesponsoord door Perry Sport

.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heel leuk, zegt die flapdrol. Is hij stylist bij de kringloop?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:42 schreef spapaars het volgende:
Stalen neuzen, kan ze flink mee schoppen morgen wanneer ze weet dat ze niet heeft gewonnen.

quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de rok is maat 38 mensons
dan weet U dat

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2019 21:34:22 ]
pi_190512771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 10:50 schreef Aggie46 het volgende:

NIKS MEER AAN DOEN .KLAAR!!!
pi_190521490
.
Dikke Karbonkel heeft lekker verloren van Hiske...
.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:25 schreef sjampoeh het volgende:
op de krant
_O-

:B
.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
in Dordt worden rouwBanden an de deur geleverd
vlaggen half stok

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2019 17:39:01 ]
pi_190531740
Hoi Meerkie en hoi familie en vrienden. Wat gezellig dat jullie hier rondkijken. Jullie weten vast dat wij een mooie herinnering voor meertje hebben bewaard op het grandioze internet. Opdat wij nooit zullen vergeten wat een heerlijke vrouw Mereltje is. Ik ben reuze benieuwd hoe Merel denkt dat ze aangesproken gaat worden op straat, en zou graag haar blik willen zien wanneer ze merkt dat dat heel anders blijkt te zijn. 😅. Deze oranje versie van een verrot karakter, de dikke versie van een jaloerse rotwijf, de naaste liefhebbende 🤥 versie van een gluiperige dief, ons xxxxl bikinimodelletje gaat heerlijk hard vallen op haar opgespoten smoeltje. Oh voordat je in een depressie gaat raken nadat je ziet en leest wat je in werkelijkheid bent wil ik je wel bedanken voor de fijne beelden. Heb echt genoten. Vooral die keer dat je jessie vroeg om je vol te spuiten en dat is gelukt. Nou toi toi toi succes met je nieuwe baan. Maak er een mooie toekomst van he😘

[ Bericht 10% gewijzigd door Binro op 19-12-2019 02:31:26 ]
pi_190537018
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:19 schreef Binro het volgende:
Hoi Meerkie en hoi familie en vrienden. Wat gezellig dat jullie hier rondkijken. Jullie weten vast dat wij een mooie herinnering voor meertje hebben bewaard op het grandioze internet. Opdat wij nooit zullen vergeten wat een heerlijke vrouw Mereltje is. Ik ben reuze benieuwd hoe Merel denkt dat ze aangesproken gaat worden op straat, en zou graag haar blik willen zien wanneer ze merkt dat dat heel anders blijkt te zijn. 😅. Deze oranje versie van een verrot karakter, de dikke versie van een jaloerse rotwijf, de naaste liefhebbende 🤥 versie van een gluiperige dief, ons xxxxl bikinimodelletje gaat heerlijk hard vallen op haar opgespoten smoeltje. Oh voordat je in een depressie gaat raken nadat je ziet en leest wat je in werkelijkheid bent wil ik je wel bedanken voor de fijne beelden. Heb echt genoten. Vooral die keer dat je jessie vroeg om je vol te spuiten en dat is gelukt. Nou toi toi toi succes met je nieuwe baan. Maak er een mooie toekomst van he😘
Wat een treurigheid. Ze is zeker niet op je avances ingegaan dat je zo reageert.
pi_190538991
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:19 schreef Binro het volgende:
Wat ontzettend sneu dit.
pi_190550661
Whaha. Mensen die een beetje karma sneu vinden bestaan dus echt? Mereltje heeft zoals ze zelf zegt altijd haar ware aard laten zien. Nooit anders voorgedaan. Dan is ze dus echt zo verrot als we hebben mogen ervaren. Leed veroorzaakt. Medebewoners die voor een mooie ervaring meedoen aan een tv-programma zijn door dit walgelijke wijf naar huis gepest, jankend als vuil achtergelaten. En niet vanwege het spelelement hoor. Maar vanwege een te vrij spel hebbende Smeerhol ( aka smeerbol smerel smeerrol meerrol raaf smeagol meerbol pompoenenkop wortelsmoel etc etc) en Jasses. Vanwege jaloezie en angst om iemand boven zich te moeten laten. Whaha sneu? Vond die afbeelding het “gedisciplineerde” fotomodel in zweetstring een stukje onsmakelijker🤮. Enfin psychologische oorlogen worden overal gevoerd dus maak je niet druk. Ze wilde betrokkenheid en in the picture staan? Die heeft ze bij deze. Gelukkig is ze niet zo “dom” als haar medebewoners en heeft ze vooruitgedacht en aan haar imago gewerkt. Ze heeft een gigantische(mis)gunfactor. Gegarandeerd succes met Jasses als leraar😂😂😂😂. Ik ben ook heel bang deze oranje ruitentikker/tafellaken-opruimster weer tegen te komen op tv en in het bijzonder shownieuws🤥😅😜👌🏼👏🏼👏🏼👏🏼

[ Bericht 7% gewijzigd door Binro op 20-12-2019 05:44:56 ]
pi_190555601
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 05:17 schreef Binro het volgende:
Whaha. Mensen die een beetje karma sneu vinden bestaan dus echt? Mereltje heeft zoals ze zelf zegt altijd haar ware aard laten zien. Nooit anders voorgedaan. Dan is ze dus echt zo verrot als we hebben mogen ervaren. Leed veroorzaakt. Medebewoners die voor een mooie ervaring meedoen aan een tv-programma zijn door dit walgelijke wijf naar huis gepest, jankend als vuil achtergelaten. En niet vanwege het spelelement hoor. Maar vanwege een te vrij spel hebbende Smeerhol ( aka smeerbol smerel smeerrol meerrol raaf smeagol meerbol pompoenenkop wortelsmoel etc etc) en Jasses. Vanwege jaloezie en angst om iemand boven zich te moeten laten. Whaha sneu? Vond die afbeelding het “gedisciplineerde” fotomodel in zweetstring een stukje onsmakelijker🤮. Enfin psychologische oorlogen worden overal gevoerd dus maak je niet druk. Ze wilde betrokkenheid en in the picture staan? Die heeft ze bij deze. Gelukkig is ze niet zo “dom” als haar medebewoners en heeft ze vooruitgedacht en aan haar imago gewerkt. Ze heeft een gigantische(mis)gunfactor. Gegarandeerd succes met Jasses als leraar😂😂😂😂. Ik ben ook heel bang deze oranje ruitentikker/tafellaken-opruimster weer tegen te komen op tv en in het bijzonder shownieuws🤥😅😜👌🏼👏🏼👏🏼👏🏼
:D Je vergeet die belachelijke uitgezakte knot nog te benoemen die haar nog dikker maakte dan ze al was, net als die knotmat die ze meestal had :r
pi_190574674
Ja je hebt gelijk. Je kan er een kinderboek mee vullen hoor. Met walgelijke kanten van Smeertje. En dan een echt kinderboek he. Niet zo’n kinderboek van smeertje herself. Hoe heet haar boek eigenlijk? Heb even gezocht maar kon het nergens vinden. Misschien heeft ze een screenshot van de kaft tussen haar modellenfotos gezet. Oh wacht. Die zijn verwijderd. He? Gek zeg. Ze wees mylene er nog wel op werk te maken van een modellencarriere als je dat zo hard roept. Toen riep smeertje toch zelf dat ze model werd? He maar ff vraagje tussendoor. Wie is er denk je met de titel: “meest gehate en meest nare karakter” naar huis gegaan? Nee? Geen idee? Het is Meerkie geworden. Met 74% van de stemmen. Ongelooflijk
pi_190576611
Mijn kerst kan niet meer stuk, ze heeft totaal geen zelfreflectie,
Het idee alleen al , dat ze dacht de pot te winnen,ze heeft alles bij elkaar gejat,
Of wist ze net meer dat er tig camera,s hingen
En die 2200 ¤ dat is gewoon de doofpot in gegaan,
Fijn om hier lid te zijn , het vrolijkt mij op
pi_190596911
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:55 schreef Hanneke75 het volgende:
Mijn kerst kan niet meer stuk, ze heeft totaal geen zelfreflectie,
Het idee alleen al , dat ze dacht de pot te winnen,ze heeft alles bij elkaar gejat,
Of wist ze net meer dat er tig camera,s hingen
En die 2200 ¤ dat is gewoon de doofpot in gegaan,
is dat geld wat verdwenen was en die politie voor gebeld moest worden? Tja dat kan iedereen gedaan hebben, die er toen nog was...
pi_190797445
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Kattenzijnlief het volgende:

[..]

Wat een treurigheid. Ze is zeker niet op je avances ingegaan dat je zo reageert.
Niks mis met de tekst, spuit mij vol, sorry voor je dochter.
pi_190881765
Het is een GRUWEL !!!
pi_190976571
alleen het feit dat ze dacht te kunnen winnen ,niemand
mocht haar niet binnen & buiten Utopia ,
en Jessie hoeft haar ook niet meer
lekker gevoel dat leedvermaak , wat haatte ik dat mens toch
ze is smerig van binnen & van buiten
pi_191004888
Lachen om al die Jessie-aanhangers. Allemaal dachten zij dat te dikke Merel zijn grote liefde was. En dan buiten met Kerst de verkering uitmaken, LOL. Wie wie nu precies gebruikt heeft maakt niet uit. Die 2 verdienden elkaar en konden alleen zover komen door anderen omlaag te halen. Hij scoorde in ieder geval buiten een van nature mooie chick en grote smoel Merel heeft het nakijken. Geen geld en geen vriend. Weg is de grote droom van samen een boerderij kopen van het prijzengeld. _O-
pi_191013508
Is dat Saskia die altijd hielp op de markt?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 05:58:19 #292
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_191019326
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 05:47 schreef Chea49 het volgende:
Lachen om al die Jessie-aanhangers. Allemaal dachten zij dat te dikke Merel zijn grote liefde was. En dan buiten met Kerst de verkering uitmaken, LOL. Wie wie nu precies gebruikt heeft maakt niet uit. Die 2 verdienden elkaar en konden alleen zover komen door anderen omlaag te halen. Hij scoorde in ieder geval buiten een van nature mooie chick en grote smoel Merel heeft het nakijken. Geen geld en geen vriend. Weg is de grote droom van samen een boerderij kopen van het prijzengeld. _O-
Ik vind het wel sneu, ze maakte zich altijd zo druk hoe hij haar er op zette, nou dit is wel een mooie :Y
Maar ze had het aan kunnen zien komen, volgens mij heeft Jessie haar niks beloofd, ik kan me nog herinneren dat ze wel eens vroeg over buiten en hij haar niet het antwoord gaf dat ze graag wilde horen, het was overduidelijk alleen een relatie voor in Utopia :B

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:30 schreef juliana het volgende:
Is dat Saskia die altijd hielp op de markt?
ja :Y
  dinsdag 14 januari 2020 @ 06:59:58 #293
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191019535
Gaat allemaal zo snel, die verkeringen van tegenwoordig, is niet meer bij te houden.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_191035911
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 05:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik vind het wel sneu, ze maakte zich altijd zo druk hoe hij haar er op zette, nou dit is wel een mooie :Y
Maar ze had het aan kunnen zien komen, volgens mij heeft Jessie haar niks beloofd, ik kan me nog herinneren dat ze wel eens vroeg over buiten en hij haar niet het antwoord gaf dat ze graag wilde horen, het was overduidelijk alleen een relatie voor in Utopia :B
[..]

ja :Y
En Merel maar commentaar hebben op de andere stellen. Die waren allemaal nep volgens haar. Ze wist niet hoe snel ze een vaste plek op de boot bij Jessie moest krijgen en dacht dat het om echte liefde ging? Nooit echte liefde bij Jessie gezien hoor. Hij dacht er alleen langer in te kunnen blijven door die grote bek van haar maar ook dát mislukte. En nu heeft Merel dus het nakijken en kan ze misschien uit gaan huilen bij haar denkbeeldige vriendje van vóór ze binnen kwam daar. *O*
Bij gebrek aan topic Jessie: hij blokt je meteen als je commentaar op hem hebt. Hij schijnt goed bezig te zijn en noemt zichzelf al een artiest. Maar goed, voor wie denkt dat hij serieus kan rappen wel leuk natuurlijk. Hij neemt zichzelf nogal serieus, net als in Utopia 2 dus. _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Chea49 op 15-01-2020 05:07:13 ]
  woensdag 15 januari 2020 @ 05:17:30 #295
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_191036025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 04:25 schreef Chea49 het volgende:

[..]

En Merel maar commentaar hebben op de andere stellen. Die waren allemaal nep volgens haar. Ze wist niet hoe snel ze een vaste plek op de boot bij Jessie moest krijgen en dacht dat het om echte liefde ging? Nooit echte liefde bij Jessie gezien hoor. Hij dacht er alleen langer in te kunnen blijven door die grote bek van haar maar ook dát mislukte. En nu heeft Merel dus het nakijken en kan ze misschien uit gaan huilen bij haar denkbeeldige vriendje van vóór ze binnen kwam daar. *O*
Bij gebrek aan topic Jessie: hij blokt je meteen als je commentaar op hem hebt. Hij schijnt goed bezig te zijn en noemt zichzelf al een artiest. Maar goed, voor wie denkt dat hij serieus kan rappen wel leuk natuurlijk. Hij neemt zichzelf nogal serieus, net als in Utopia 2 dus. _O-
Nu heeft hij de volgende golddigger te pakken met die Sas >:)
  woensdag 15 januari 2020 @ 16:33:28 #296
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_191044163
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 04:25 schreef Chea49 het volgende:

[..]

is die zo grootste deel van zijn 'volgers' kwijt - die rep nog effe hier en daar en binnen een half jaar is dat ook gedaan en kan zijn nieuwe liefde ook weer door naar een ander, ook zo'n aandachtsh*er :Y
... en huiver mee
  zondag 19 januari 2020 @ 07:24:51 #297
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_191110990
Lekker taalgebruik van die moeder, ook al had ze wél een vooruitziende blik wat Saskia betreft. Ik vind Merel hier ook weer erg koel en rustig en betwijfel toch wel of het echte verliefdheid was tussen haar en Jessie. Normaal gesproken zou een vrouw best wel boos zijn. :{
pi_191292605
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 07:43 schreef Chea49 het volgende:
Lekker taalgebruik van die moeder, ook al had ze wél een vooruitziende blik wat Saskia betreft. Ik vind Merel hier ook weer erg koel en rustig en betwijfel toch wel of het echte verliefdheid was tussen haar en Jessie. Normaal gesproken zou een vrouw best wel boos zijn. :{
Welnee, Merel heeft Jessie net zo hard gebruikt. Ze had Jessie nodig omdat hij de pinpas
had en ze onbeperkt kon bestellen.
pi_191373219
Shit. Topic wordt gesloten. Dan nog even snel een permanent berichtje voor die bolle oranje rat. Meerkie. Je bent zo jaloers op iedereen die wel een lekker figuur heeft, die wel een mooie kop heeft, die wel echte mooie tanden heeft, die wel een botoxloos hoofd heeft, die wel vrienden heeft, die wel succes gaat hebben, die wel een etc etc. Je bent mooi op beeld gezet de afgelopen 14,9999 maanden. We hebben hier voor jou een prachtige verzameling onuitwisbare herinneringen vastgelegd voor je. De karma is langzaam aan aan het werk gegaan, en ik, en vele met mij, vinden dit een heerlijke afsluiter van jouw korte bekendheid. Je raakt straks weer in de vergetelheid, de sleur van het dagelijkse leven, waarin jij helaas niet kan functioneren, gaat zijn tol weer eisen en jou jouw lichaam tot onsmakelijke proporties volstampen met jouw calorierijke gevreet. Ik hoop dat je ooit uit elkaar ploft. Je bent zo’n lelijk monster. En die buitenkant is niet eens belangrijk, hoewel jij, met jouw oppervlakkige levensstijl, denkt dat dat wel belangrijk is ( zie de Mu van jouw plamuur, de hoeveelheid botoxinjecties, de kunst dit de kunst dat), zal naarmate je ouder en lelijker wordt, gaan inzien (en hopen) dat er meer naar het innerlijk gekeken gaat worden. En Merel, dat is nou net iets waar jij, bij het uitdelen, helemaal achteraan heeft gestaan. En de medische wereld is helaas nog niet zover dat ook die binnenkant gecorrigeerd kan worden, die binnenkant is en blijft het allerlelijkste aan jou, en wordt naarmate je meer en meer doorkrijgt hoe mensen daarop reageren, alleen maar lelijker. Van wanhoop, onmacht, verbitterdheid, teleurstelling op teleurstelling, besef van grotere nepheid in jouw vrienden en familie( ook broer en moeder vader en niet te vergeten zusje) dan jouw hele voorkomen. Bedankt dat we, net geen 15 maanden, mochten kijken hoe verrot iemand kan zijn in ongeveer elk aspect van het leven. 😘🙏🏼
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')