25 kilo ongeveer en sowieso onhandig als je geen station car hebt. laat staan OV dus en daar komt nog bij powered mengpaneel 2 monitor boxen. Dus al met al niet te doen zonder grote auto hahahaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geloof ik meteen. Keyboard oogt behoorlijk groot.
Tip: zoek een roadie.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
25 kilo ongeveer en sowieso onhandig als je geen station car hebt. laat staan OV dus en daar komt nog bij powered mengpaneel 2 monitor boxen. Dus al met al niet te doen zonder grote auto hahaha
btw nog steeds ok als stage piano hoor. Gewogen toetsen is voor mij dan wel handig. Want klassiek geschoold. Maar dat meenemen is aardige hel
hahaha ja was er het budget maar voor. Maar is allemaal vrijwilligers projectjes.quote:
Dat is wel tof. Wat voor muziek spelen ze daar dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
Btw kom af en toe nog op utrecht CS en dat is altijd lachen met muzikanten die daar op die piano spelen. Er stond echt gewoon keer complete band zeg maar. En dan gewoon wat proberen.
Maar vertel is, jij bouwt zelf gitaren dus?
Owh muziek daar kan echt van alles zijn. er is wel een soort van kern groepje wat er vaker komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Wat voor muziek spelen ze daar dan?
Ik bouw af en toe eens wat. Alleen voor eigen gebruik.
Lijkt mij best leuk om die lui eens te zien spelen iig.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Owh muziek daar kan echt van alles zijn. er is wel een soort van kern groepje wat er vaker komt.
Maar ben er zelf niet super veel. Maar heb van alles daar al gezien onderhand.
Heb wel wat telnrs. Want ok muzikanten kom ik altijd wel een keer te kort. Haha. Dus tsja beter ff vragen gelijk denk ik..
Lijkt me nog best knap lastig zelf een gitaar bouwen?
Nice.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
Voor mij is het een uitlaatklep en ergens ook een vorm van creatieve therapie. Tekenen doe ik al een tijd niet meer, maar de gitaarbouw staat niet stil en dan voornamelijk basgitaren. Ja, ik speel ook bas.
Verleden maand heb ik deze basgitaar omgebouwd. Het is een Squier Jazz bass Vintage Modified. Kleur is Shell Pink met een vintage Tortoise slagplaat. Voor de kenners: Schaller Tuners, Seymour Duncan Hot Jazz pickups en een Fender Vintage Jazz Bass brug. Fender 250k potmeters en een Kluson jack. Snaren zijn La Bella flatwounds met een fijne lage actie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post er volgende week nog wel een paar die je vast nog niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:12 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Nice.
Dat mis ik wel sinds ik van Facebook af ben. Al die foto's van gitaren.
Duitse soldaatjes zijn bijna klaar. Vanmiddag foto.
Cool. Die zijn mooi geworden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:07 schreef SVW5. het volgende:
[ afbeelding ]
deutsche sturmpioniere, Kursk 1943
Dank kameraadquote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik post er volgende week nog wel een paar die je vast nog niet hebt gezien.
[..]
Cool. Die zijn mooi geworden.
Nice, ben benieuwd. Geen Tiger tank?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:20 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Dank kameraad
Voorlopig even geen modelbouw voor mij. Is best intensief kwa concentratie. Over 3 weken ofzo ga ik voor 80 euro alle spullen halen om een mooie Duitse panzer in elkaar te zetten. Ik denk een Panther maar als ik in die zaak iets anders tegenkom dan zie ik het wel.
Nee. Ik heb al eens een Tiger tank gemaakt maar tijdens een feestje was het kanon afgebroken en heb het nooit meer terug kunnen vinden. Daarnaast vind ik de Panther mooier. Een vroegere tank maken (1939/1940) lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nice, ben benieuwd. Geen Tiger tank?
Jammer dat zoiets weer kapot moet eh? Dan kan je Panther tank alleen maar mooier worden!quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:58 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al eens een Tiger tank gemaakt maar tijdens een feestje was het kanon afgebroken en heb het nooit meer terug kunnen vinden. Daarnaast vind ik de Panther mooier. Een vroegere tank maken (1939/1940) lijkt me ook wel wat.
Nice hoe ie klinkt is natuurlijk maar te raden met alleen plaatjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:04 schreef LordofLeaves het volgende:
Al jaren ben ik fan van The Rolling Stones. Als ode aan The Stones heb ik een basgitaar gebouwd die lijkt op de Fender Mustang basgitaar van de bassist Bill Wyman. Die bas is te zien in de videoclip It's Only Rock and Roll.
Details: De bas is een oude Squier Bronco bass. Kleur: Competition Orange met rode racestrepen. Pickup: DiMarzio 177 met La Bella short scale flatwound snaren. Al met al ben ik er zeer over tevreden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie tip. Die zal ik es gaan maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nice hoe ie klinkt is natuurlijk maar te raden met alleen plaatjes.
Audio linkje ???![]()
jaaa doe maar, ik heb wel eens linkjes gepost van mij. Maar weet niet meer of het dit topic ook was en wil niet spammen dus enzo, maarja op verzoek mag alles denk wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie tip. Die zal ik es gaan maken.
Je hebt gelijk. Ik meende ooit wat van je werk in dit topic te hebben gezien.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa doe maar, ik heb wel eens linkjes gepost van mij. Maar weet niet meer of het dit topic ook was en wil niet spammen dus enzo, maarja op verzoek mag alles denk wel.
Mooi man.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:04 schreef LordofLeaves het volgende:
Al jaren ben ik fan van The Rolling Stones. Als ode aan The Stones heb ik een basgitaar gebouwd die lijkt op de Fender Mustang basgitaar van de bassist Bill Wyman. Die bas is te zien in de videoclip It's Only Rock and Roll.
Details: De bas is een oude Squier Bronco bass. Kleur: Competition Orange met rode racestrepen. Pickup: DiMarzio 177 met La Bella short scale flatwound snaren. Al met al ben ik er zeer over tevreden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:03 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Mooi man.
Modelbouw gaat het voor mij de komende maanden niet worden. Ga veel uit de Bijbel lezen en wandelen/fietsen.
Zou haast zeggen alweer? Maar dat is ok hoor, je mag me altijd mailenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:06 schreef SVW5. het volgende:
Beste mensen,
Ik log voorgoed uit. Mijn mond wordt gesnoerd door beheerders omdat ik reageerde op meerdere kankerverwensingen richting mijn adres. Er wordt blijkbaar niks aan gedaan en als dit acceptabel is dan ga ik hier mijn tijd niet meer verdoen.
@:kree
@:LordofLeaves
We houden contact via de mail
Ik vind het best.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
Mss is het voor LordofLeaves wel ok als je het naar beiden stuurt dan. Maar moet je ff aan hem vragen ook. Ik heb er opzich geen moeite mee nl zolang we dat maar prive houden en daar
Ja ik ook maar laat die ff aan hem en zien we het vanzelf wel denk.quote:
Ja, het komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ook maar laat die ff aan hem en zien we het vanzelf wel denk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |