Ik ben zo'n helder licht dat pas achteraf gaat nadenken over praktische zaken, had ik geweten dat het problemen op zou leveren met beddengoed dan was ik meteen voor een eenpersoonsbed gegaanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:49 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind het wel verfrissend dat je het deelt, hoe de kekheid het won van het praktische. Foto van het juniorbed om het af te maken?
Leuk Schanu! Is je peuter er blij mee? Dat maakt misschien iets goedquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik ben zo'n helder licht dat pas achteraf gaat nadenken over praktische zaken, had ik geweten dat het problemen op zou leveren met beddengoed dan was ik meteen voor een eenpersoonsbed gegaan
Dit is em:
[ afbeelding ]
Hier was het ook met beide zijkanten er nog in aan de kleine kant. Maar een regulier ledikant is kleiner dus wellicht bevalt het jullie daarom beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:37 schreef Lemijn het volgende:
Ja klopt ik had zin om door te pakken in plaats van te slapen blijkbaar gisteravond. Ik snap wel je bezwaar FF maar ik zie het als volgende stap in het ledikant, als er een zijkant uit gaat. Als dat werkt, slaan we het peuterbed over en kan hij hierna in een eenpersoonsbed met een gewoon eenpersoons dekbed. En in het ledikant lijkt me dat kleine formaat juist wel handig toch?
Overigens hebben wij geloof ik het slechte slapen weer doorbroken en als dat zo blijft dan blijft alles nog even in de kast hoor. Never change a winning team, tenslotte. Ik onderdruk maar gewoon mijn behoefte om hem onder een dekbed te zien liggen
. Slaapzak aan en dan neus in de spijlen drukken blijft dus nog even...
Ja hartstikke blij en dat maakt alles goedquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:38 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Leuk Schanu! Is je peuter er blij mee? Dat maakt misschien iets goed.
Ik niet maar mijn moeder wel, dus goeie tipquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:20 schreef ingee het volgende:
Voor het beddengoed hadden wij trouwens geen zoekwerk, want oma naaide alles, inclusief bijpassende poppenslaapzak.
Als je minimaal in staat bent tot het naaien van rechte lijnen (ik niet) dan is dat ook nog een optie.
Hier dus ook BabyDan Flex, heel tevreden mee! Besteld bij pinkorblue.nl (die hebben vaak kortingsacties).quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
Update: dit hekje past perfect!
Het lijkt wel custom made, de badkamerdeur kan ook nog gewoon open:
Buda bedankt voor het idee om het hekje verder van de trap af te plaatsen, en Quoi bedankt voor de tip van dit specifieke hekje vanwege de schuine muren.
N klom / viel uit het ledikant met 19 maanden. Toen dus de zijkant eruit gehaald en vervangen voor de vikare uitvalsbescherming van Ikea (90 cm). Dat ging helemaal prima! Met haar 120 ledikant blijft er 30 cm over om zelf in en uit te klimmen wat ze ook al vanaf de eerste dag zonder zijkant doet. Als ze wakker wordt komt ze in 99% van de gevallen naar onze kamer toe gelopen, til ik haar in ons bed en slapen we allemaal verder.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:05 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dit overweeg ik misschien als hij er vaak uitvalt. Zo’n bedhekje van Ikea is 112 cm geloof ik en het bed zelf 120 cm, dus er blijft niet zo’n mooi stuk over aan het voeteneind maar hij kan eroverheen klimmen natuurlijk.
@:pinquit wordt dat geen gepropte boel dus?
Zie je, dacht al dat ik ergens iets had gelezenquote:
FYI: Wij hebben een prachtige babydan flex over als we gaan verhuizen over een maandjequote:Op woensdag 12 juni 2019 08:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zie je, dacht al dat ik ergens iets had gelezen![]()
Nou dat wordt lekker meer dan 100 uitgeven aan een hekje alleen voor de eerste verdieping
Zat al naar losse elementen te kijken en dat is elke keer net iets duurder dan het setje van traphekje.nl.
Wat was jij kwijt? 80 ofzo?
3x72? waarvan 2 deurtjesquote:Op woensdag 12 juni 2019 08:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
FYI: Wij hebben een prachtige babydan flex over als we gaan verhuizen over een maandjeMag best tegen Fok discount weg.
quote:
Kun je dan niet de set van Quoi overnemen en één hekje vervangen door een extra deurtje?quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:46 schreef SacreCoeur het volgende:
dan kan mijn dochter niet meer naar haar slaapkamer haha.
Als ik incidenteel eens naar zolder moest zou ik het misschien gewoon met èèn deurtje doen wss.
Kan je niet die van qoui nemen en dan n extra deurtje bijkopen?quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]dan kan mijn dochter niet meer naar haar slaapkamer haha.
Als ik incidenteel eens naar zolder moest zou ik het misschien gewoon met èèn deurtje doen wss.
Ja, dan kan ook nog.quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kun je dan niet de set van Quoi overnemen en één hekje vervangen door een extra deurtje?
Ik heb ¤67 betaald trouwens, maar het dubbele had ik er ook voor over gehad, het is zo fijn als ze boven kunnen rondscharrelen zonder steeds op te hoeven letten.
Denk er maar ff over na en DM me maar als je iets wil weten. Ik ga ‘m komende maand nog niet actief verkopen via marktplaats oidz.quote:Op woensdag 12 juni 2019 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dan kan ook nog.
Ligt er wel aan welke regio Quoi woont en aan de vraagprijs.
Anders ben ik het misschien weer kwijt aan benzine
Ja, het lijkt mij ook zo ontzettend fijn.
Hij speelt sowieso graag boven op zijn kamer en lijkt mij ook makkelijk als ik nog even aankleden ben ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |