ik had hiervoor Zanzibar van Van cleef en arpels.. had ik gekregen van mijn oom, maar die vind ik eigenlijk iets te duur om te kopen voor mijzelf (beter gezegd, mijn bankrekening laat het niet toe )
dus: Welke aftershave ruikt lekker, is toch niet zo heel duur, en werkt ook nog een beetje..??
p.s. ik las ergens een keer op een site: Eau de cologne..wat is dat? het stond onder Eeau de toilette, is dit een "duurder" woord voor aftershave?
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 30-12-2002 12:44]
quote:* 2mini heeft ook *
Op maandag 30 december 2002 12:39 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik heb Dark-Blue van Hugo, is lekker en niet asociaal duur
Eau de Cologne en eua de toiltte zijn volgens mij dezelfde dingen, geen after-shave functie, ruikt lekkerder en langer, vooral duurder. Parfum is nog meer geconcentreert en nog duurder je hebt er dan ook maar een klein beetje van nodig.
Wat je voor aftershave moet kopen? Geen idee.
quote:ik weet het verschil tussen eau de toilette en aftershave hoor
Op maandag 30 december 2002 12:37 schreef Smorlez het volgende:
After Shave is verzorgend voor na het scheren, het ruikt hetzelfde maar het blijft veel minder lang en sterk hangen. Eua de toilette is puur het luchtje. Niet verzorgend dus. Mexx heeft hele lekkere geurtjes. Kijk eens bij de Etos, vaak aanbiedingen en redelijk veel keus.
quote:die site ken ik
Op maandag 30 december 2002 12:39 schreef vosss het volgende:
Handige site: http://www.alaparfumerie.nl/shop/index.html
Kan je zelf invullen wat je huidige is en of die vergelijkbaar kwa geur enzo moet zijn, van elke een beschrijving erbij etc. bladieblabla
suc6
quote:ow dat wist ik niet
Op maandag 30 december 2002 12:47 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
die site ken ik
maar bij veek geuren die ik dus lekker vind.. staan geen aftershave's bij(bijv. happy men van Clinique)
quote:je bedoelt.. je spuit je parfum op je smoel..??
Op maandag 30 december 2002 12:52 schreef vosss het volgende:[..]
ow dat wist ik niet
Maargoed ik gebruik gewone geurtjes ook tevens als aftershavedus dat maakt mij verder niet uit
quote:
Op maandag 30 december 2002 12:56 schreef vosss het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet, spul schroeit ook alles dicht en ruikt netzo lekker als aftershave
quote:*ril
axe geurtje
quote:erosjuhhh je bent er weer
Op maandag 30 december 2002 12:57 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ja.. maar ben ook door veel eau de toilettes heen.. en ben blut hahaha dus moet daar ook ff rustig aan mee doen... en nee!!! ik ga niet met axe geurtjes lopen(aangezien mijn bankrekening zoiets nog wel toelaat
)
quote:ohh dat izt gewoon in zoon tube ofzo..?
Op maandag 30 december 2002 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
Als aftershave (functioneel) heb ik liever zo'n balsam. Die van Nivea, wat kost dat, 6 euro ofzo? En daarna nog een eau de toilette voor het lekkere luchie..
quote:[offtopic: dit topic is serieus bedoelt.. please ga me verder stalken in die oldenzaal-topic
Op maandag 30 december 2002 13:01 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
erosjuhhh je bent er weer
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:05 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
maar daar is niemand meer
ga maar eens kijken en weer ontopic : je hebt wel weinig geld
quote:[offtopic: ga ff verder in onzin SVP!!!! dit is serieus bedoelt dit topic]
Op maandag 30 december 2002 13:13 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
voor wat dat dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |