quote:Op woensdag 19 september 2018 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze penalty van Pjanic komt in de buurt van perfectie.
Werd opzichtig vastgehouden. Echt een VAR penalty dit maar nu ziet de scheids het toevallig.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Die eerste was volledig terecht, dit is een goedmakertje
Er zijn er niet zoveel die hem geven als de bal compleet de andere kant op gaatquote:Op woensdag 19 september 2018 22:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Werd opzichtig vastgehouden. Echt een VAR penalty dit maar nu ziet de scheids het toevallig.
Koppositie is ook wel weer lekker, maar doe toch maar 0-5 jaquote:Op woensdag 19 september 2018 22:13 schreef skysherrif het volgende:
Goed voor ajax als bayern dat benfica uit oprolt
Gelukkig speelt Makaay niet mee.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax mag een goede dag hebben als het tegen Munchen moet
Tot de interlands het komende schema; Villarreal, Celta, Sociedad, Man United, Barça. Horror.quote:
Die zijn toch echt wel twee maatjes te groot vrees ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax mag een goede dag hebben als het tegen Munchen moet
Thuis als zij mogelijk al eerste zijn sowieso, denk ik echt wel dat je iets kan forceren hoor (gelijkspelletje)quote:Op woensdag 19 september 2018 22:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zijn toch echt wel twee maatjes te groot vrees ik.
ze missen K de B toch?quote:Op woensdag 19 september 2018 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Kijkt iemand de hele wedstrijd van City en me kan uitleggen hoe dit kan?
City speelt net zoals City van 1ste seizoen onder Pep. Zeer slordigquote:Op woensdag 19 september 2018 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Kijkt iemand de hele wedstrijd van City en me kan uitleggen hoe dit kan?
Zonder hem spelen ze gewoon prima in de Premier League.quote:
Ook lichtelijk verwonderend dat uitgerekend Bruno Genesio het City zo lastig maakt.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zonder hem spelen ze gewoon prima in de Premier League.
Misschien kan jij via Twitter even uitleggen hoe dit dan kan.quote:Op woensdag 19 september 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zonder hem spelen ze gewoon prima in de Premier League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |